Feminismi ja seksi. Kuinka feminismi ilmenee seksielämässäsi?
Olisi mielenkiintoista kuulla erilaisia näkökulmia aiheeseen sekä miehiltä että naisilta. Eli näytteleekö feminismi tavalla tai toisella jotain roolia seksielämässäsi? Kuinka se ilmenee? Onko feminismi muuttanut suhtautumistasi seksiin?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Feminismi ei ole sama asia kuin tasa-arvo. Sitä voi moni miettiä.
Feminismiin kuuluu olellisesti sukupuolten tasa-arvo. Sopii kuukeloida jos ei itse tiedä.
Tänään on Naistenpäivä ja ja yksi painotusalue on sukupuolten tasa-arvo.
Hyvää naisten päivää! Tänään haluatte toivottavasti olla NAISIA.
M62
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hyvällä itsetunnolla olevat miehet saavat naiset....
M62
Aika hyvin niitä tällainen ”femakkoämmiä” halveksiva macho jolla on oikeasti selkärankaa, kunhan muistaa käyttää sitä naisten luontaista typeryyttä ja yksinkertaisuutta hyväksi.
Tiedän kyllä, että naisia mielistelevillä nösöillä homma ei toimi vähän vertaa.
Olen nähnyt paljon työelämässä tuollaisia naisia pelkääviä muka alfoja. Heti ovat vaikeuksissa kun tulee fiksu ja voimakasluoteinen nainen vastaan työkaverina. Nää on just niitä onnettomia, jolla loppuu seisokki, jos nainen haluaa ottaa oman orgasminsa. Ei kestä, miehen pitää saada itse dominoida. Oikeat Miehet on jotain ihan muuta, eivät ikinä aliarvio naisia tai naisten viisautta.
M62
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M62
Aika hyvin niitä tällainen ”femakkoämmiä” halveksiva macho jolla on oikeasti selkärankaa, kunhan muistaa käyttää sitä naisten luontaista typeryyttä ja yksinkertaisuutta hyväksi.
Olen nähnyt paljon työelämässä tuollaisia naisia pelkääviä muka alfoja. Heti ovat vaikeuksissa kun tulee fiksu ja voimakasluoteinen nainen vastaan työkaverina. Nää on just niitä onnettomia, jolla loppuu seisokki, jos nainen haluaa ottaa oman orgasminsa. Ei kestä, miehen pitää saada itse dominoida. Oikeat Miehet on jotain ihan muuta, eivät ikinä aliarvio naisia tai naisten viisautta.
M62
Valitettavaa jos sinulle on käynyt ja käy jatkuvasti noin, mutta siitä se johtuukin että kadehdit meitä machoja.
Viimeisessä lauseessasi toteat juuri sen josta jo aiemmin kirjoitin; oikeat miehet käyttävätkin naisten luontaista typeryyttä ja yksinkertaisuutta hyväkseen jolloin saavat haluamansa.
Yritä ottaa oppia; tai sori, meinasin jo unohtaa että sinähän oletkin tyttö joka uskottelee olevansa keski-iän ylittänyt mies.
Tosimies ei ole macho. Ja alfauroskin voi olla ilman mitään pullisteluja. Itsevarma toista ihmistä kunnioittava mies on paras kaikista. Mies joka LUULEE olevansa naista fiksumpi, on tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Tosimies ei ole macho. Ja alfauroskin voi olla ilman mitään pullisteluja. Itsevarma toista ihmistä kunnioittava mies on paras kaikista. Mies joka LUULEE olevansa naista fiksumpi, on tyhmä.
Voi hellanlettas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hellanlettas.
Ja tuossapa malli siitä tyhmästä.
Vierailija kirjoitti:
Aika sairas kysymys, että miten feminismi näkyy seksielämässä.
Ei välttämättä. On myös sairasta feminismiä joka vaikuttaa hyvin monenlaisiin elämän osa-alueisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika sairas kysymys, että miten feminismi näkyy seksielämässä.
Ei välttämättä. On myös sairasta feminismiä joka vaikuttaa hyvin monenlaisiin elämän osa-alueisiin.
Siis mitä sairasta on tasa-arvossa? Henkilö joka sitä vastustaa on sairas.
Ei sen ukkos ole feministi. Jos sellaista väittää, niin valehtelee sinun mieliksi tai on muuten päästään sekaisin. Ei kukaan täyspäinen mies ole feministi.
Feministi kirjoittaa miehen nimimerkillä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M62
M62
Vierailija kirjoitti:
Feministi kirjoittaa miehen nimimerkillä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M62
M62
No ihan varmasti kirjoitan miehen nimimerkillä, koska olen mies ja feministi. Oma ego ollut aina niin suuri, ettei ole koskaan tarvinnut aliarvostaa naisia, eikä hankkia munanjatkeeksi mitään bemareita jne naurettavaa. Munatkin niin isot, että naiset arvostaa jo senkin takia, saati nyt hyvän tasa-arvoisen käytöksen.
M62
Vierailija kirjoitti:
Ei sen ukkos ole feministi. Jos sellaista väittää, niin valehtelee sinun mieliksi tai on muuten päästään sekaisin. Ei kukaan täyspäinen mies ole feministi.
Minulleko tarkoitit tämän..no mun mies ON feministi, ja siis ei mikään uori machoilija ollenkaan. Tienaan enemmän ja olem miestä vanhempikin. Ei haittaa hänen itsetuntoaan, lapsillakin minun sukunimi. Että tervepäinen mies ajattelee näin eikä noin!
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä sairasta on tasa-arvossa? Henkilö joka sitä vastustaa on sairas.
Tasa-arvo olisikin OK, mutta toksinen, väkivaltainen, miesvihainen feminismi on sairasta.
Voisiko joku feministinainen antaa tähän ketjuun asiallisen vastauksen?
Oma vaimo kutsuu itseään feministiksi enkä osaa sanoa vaikuttaako se mihinkään. Vaimoni preferenssi on tulla otetuksi, niin että miehellä on selkeästi ohjat käsissään.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku feministinainen antaa tähän ketjuun asiallisen vastauksen?
Oma vaimo kutsuu itseään feministiksi enkä osaa sanoa vaikuttaako se mihinkään. Vaimoni preferenssi on tulla otetuksi, niin että miehellä on selkeästi ohjat käsissään.
Sehän on aivan ok.
Minä feministi. en halua alistaa miestä, jos haluaisin kai sekin olis ok. Seksi on seksiä Ja aina ok. Just imin kullia, mutta mies ihan väsynyt. Aamulla palataan kaluun. Ja pilluun. Minä kyllä sain jo 2 kertaakin, onko se tasa-arvoista? haa.
Feminismi on nykypäivänä sana, jolla otetaan valta haltuun. Kun julistaudut feministiksi saat määrätä asioista. Ihan sama oletko sukupuolisesti nainen, mies tai joku muu.
Seksisuhteessakin sama henkilö käyttäytyy erilailla toisen kanssa, jonka tietää olevan feministi kuin jos ei ole. Toisille se tarkoittaa vihamielistä tai ainakin piilovihamielistä suhtautumista toiseen! Toisille se voi merkitä huomattavan tarkkaa tasapainoilua siinä, että ainakin naisen halut tulisi tyydytettyä vaikkei omat tulisikaan.
On päivän selvää, että feministiksi julistautuminen vaikuttaa seksiin. Aivan sama kuin jos julistautuisit vaikka uskovaiseksi. Sekin vaikuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin siten, että itse en femakkoämmään koskisi vaikka kullini olisi 5 metrisen heinäseipään päässä.
Nuo eivät ole naisia, koska niissä ei ole mitään naisellista viehättävyyttä mutta sen edestä rajattomasti luotaantyöntävyyttä.
Tämä. Koen asian just preciis samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin siten, että itse en femakkoämmään koskisi vaikka kullini olisi 5 metrisen heinäseipään päässä.
Nuo eivät ole naisia, koska niissä ei ole mitään naisellista viehättävyyttä mutta sen edestä rajattomasti luotaantyöntävyyttä.Tämä. Koen asian just preciis samoin.
Haista home, olen feministi ja todellakin naisellinen ja seksikäs.
Feminismistä en niin tiedä, mutta kyllä meillä tasa-arvo näkyy ihan kaikessa elämässä, niin seksissäkin. Molemmat käy töissä, kotityöt ja lapset hoidetaan yhdessä ja seksissä otetaan huomioon kummankin halut ja tarpeet. Ei painosteta toista tekemään sellaista mitä ei halua, huolehdin että puoliso saa orgasmin jne. Ihan perussettiä.