Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirsti ravaa heppansa luona Portugalissa kun rajoitukset ja suositukset eivät häntä koske

Vierailija
06.03.2021 |

Tyypillinen "tämä ei koske minua" -ihminen. Ja kyynel, kun on pollea ikävä! Toinen kyynel, kun ihmiset paheksuvat. Hyi hyi teitä! Se on MINÄ ja sitten minä ja MINÄ vielä kerran!

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kirsti-on-matkustanut-koronan-aikan…

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminäminäminä!!!!!!!

Ihan kuin kenelläkään muulla ei olisi suuria intohimoja, jotka ovat nyt jääneet tauolle.

MUTKU MINÄ!!!!!!!

Vierailija
22/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäminäminäminä!!!!!!!

Ihan kuin kenelläkään muulla ei olisi suuria intohimoja, jotka ovat nyt jääneet tauolle.

MUTKU MINÄ!!!!!!!

Toiset kun ei halua lähteä tähän -'taukoon'. Tiedät varsin hyvin että tämä ei tule loppumaan vaan kokoajan keksitään lisää rajoituksia, virusmuunnoksia, kieltoja.

Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäminäminäminä!!!!!!!

MUTKU MINÄ!!!!!!!

Toiset kun ei halua lähteä tähän -'taukoon'. Tiedät varsin hyvin että tämä ei tule loppumaan vaan kokoajan keksitään lisää rajoituksia, virusmuunnoksia, kieltoja.

Huoh.

Niin, toiset ei halua miettiä kenenkään muun elämää ja terveyttä kuin omaa ja ehkä lähiperheen. Toiset on itsekkäitä oman napansa tuijottajia jotka kokevat olevansa etuoikeutettuja viittaamaan kintaalla muiden hyvinvoinnille. Sen on tämä pandemia tehnyt ennennäkemättömän selväksi.

Vierailija
24/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se hevonen täytyy pitää Portugalissa, jos itse haluaa olla Espoossa. Menisi pysyvästi itse Portugaliin tai toisi hevosensa Suomeen. En ymmärrä enkä hyväksy tuota jatkuvaa hupilentelyä ilmastonäkökulmastakaan. Ihan saa kyllä peiliin katsoa, miksi on saanut kritiikkiä toiminnastaan.

Ei nämä minäminät lopeta tuota matkustelua kuin pakolla. Kiitos kuuluu osaltaan myös heille, miksi tilanne Suomessa karkaa kohta lapasesta.

Tuskin tämäkään mitään karanteeneja viettää, eihän se ehtisi muuta tekemäänkään. Hänen luotto omaan terveyteen perustuu testeihin, jotka voivat näyttää virheellisesti väärin. Tunnen useamman, joilla korona ei näkynyt ensimmäisissä testeissä.

Vierailija
25/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se hevonen täytyy pitää Portugalissa, jos itse haluaa olla Espoossa. Menisi pysyvästi itse Portugaliin tai toisi hevosensa Suomeen. En ymmärrä enkä hyväksy tuota jatkuvaa hupilentelyä ilmastonäkökulmastakaan. Ihan saa kyllä peiliin katsoa, miksi on saanut kritiikkiä toiminnastaan.

Ei nämä minäminät lopeta tuota matkustelua kuin pakolla. Kiitos kuuluu osaltaan myös heille, miksi tilanne Suomessa karkaa kohta lapasesta.

Tuskin tämäkään mitään karanteeneja viettää, eihän se ehtisi muuta tekemäänkään. Hänen luotto omaan terveyteen perustuu testeihin, jotka voivat näyttää virheellisesti väärin. Tunnen useamman, joilla korona ei näkynyt ensimmäisissä testeissä.

Täysin samaa mieltä. Vaikka ei olisi koronaa niin typerää lennellä jatkuvasti edes takaisin.

Vierailija
26/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystäväni työpaikalla oli just tämmönen, jolla korona ei näkynyt ensimmäisessä, eikä edes toisessa testissä. Oli altistunut illanistujaisissa, joku osallistujoista oli saanut seuraavana päivänä ekat oireet ja käynyt heti testissä joka oli positiivinen. KAIKKI paikalla olleet testasi positiiviseksi seuraavan viikon aikana paitsi poikaystäväni työkaveri, joka kuitenkin määrättiin työpaikan johdosta pakkokaranteeniin. Eka testi nega, sitten alkoi oireet joten meni tokaan testiin joka oli myös nega ja sitten meni makuaisti joten meni vielä kolmanteen testiin joka olikin yhtäkkiä positiivinen. Että silleen, teille jotka matkustelette negatiivisen testin varjolla ympäriinsä ”:)”

Vierailija
27/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi rumaa luuskaa kuvassa. Miten tuollainen  ruma kaakki on kouluratsu?

Kato se on andalusialainen ori. Vain prolet ratsastaa tavishepoilla tai suomenhevosilla.

Hevostelijalla on selvästi ajatus, etteivät suositukset koske varakkaita. Ja kun ei aiemmilla kerroillakaan ole tullut tartuntaa, niin miksi seuraavallakaan kerralla tulisi?

Ehtiikö tuolla aikataululla tekemään muuta kuin olemaan karanteenissa?

Jollakin tavalla hevostelija siirtyy joka kerta lentoasemalta sinne tallille ja takaisin. Eikö siinä vaiheessa ole mitään tartunnan riskiä? Suojamaski ei suojele virukselta 100%.

Koska Portugalissa terveydenhuolto natisee liitoksistaan, eikö ole myös aika itsekästä matkustaa maahan kun aina on kuitenkin olemassa sekin riski, että tarvitsee äkkiä lääkäriä? Viime keväänä Espanjassa ei edes hoidettu ulkomaalaisia.

Hevonen on surkeimpia mahdollisia syitä matkustaa Portugaliin. Ei se eläin edes tiedä kuka sen omistaa. Taitaa tallin henkilökunta lähettää videoita hevosen koulutuksen edistymisestä ihan sen takia, ettei omistaja tulisi sinne ja joka kerta aiheuttaisi tartunnan riskiä tallin henkilökunnalle. Kirsti vai mikä se oli ei ymmärrä hienovaraista vihjettä.

Vierailija
28/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu hänen tekemisensä kenellekään, ei riko lakia. Saakelin kyttääjät.

Vierailija
29/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihan sama näiden matkustellut, mutta miksi pitää avautua julkisesti?!? Hakeeko nämä sääliä ja ymmärrystä, vai mitä ihmettä? Eikä voi vaan elää sitä elämäänsä niin kuin parhaakseen katsoo ja olla hiljaa. Huono omatuntoko kuitenkin vaivaa kun pitää selitellä? Vai huomion hakuisuus sittenkin? Ja sitten ollaan niin kauhean järkyttyneitä ja ahdistuneita, kun kaikki ihmiset eivät kannusta ja hyväksy.

Vierailija
30/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuokin itse itsensä tuo julki?

Vierailija
31/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On pitänyt kuitenkin mennä valittelemaan maikkarin toimittajille kurjaa kohtaloa? Muistetaan Kirstin heppaharrastukset nyt kun tässä maassa ihmiset joutuvat lomautetuksi työpaikoiltaan koronan vuoksi.

Vierailija
32/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

faarao kirjoitti:

onko lentokone jokin koronapesäke josta kaikki saavat koronan koska matkustivat toiseen maahan? lentokoneet pestään joka päivä kaikilla suihkeilla ja kaikilla on maskit sentään, sitten pari juippia menee suomessa kauppakeskukseen ilman maskia ja sairastuttavat 1000

Lentokoneessa on pienet tilat ja suljettu ilmanvaihto. Siellä leviää huomattavasti nopeammin pisaratartunnat. Kauppakeskuksessa on ihan eri tavalla mahdollisuus pitää turvavälit, ja jos siellä pari juippia on ilman maskia niin ne voi kiertää kaukaa.

Eikä missään Suomen kauppakeskuksessa käy 1000 ihmistä päivässä, ei tämä nyt mikään Tokio ole. 

Vierailija
33/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi aina säätää laki, eikö ihmiset voi noudattaa suosituksia ilmankin? 

Muuttaisi sitten asumaan sinne Portugaliin pandemiapiikin ajaksi, eikä toisi sieltä virusta tänne. Mitä järkeä on ylipäätään matkustaa noin usein? 

Vierailija
34/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritysjohdon konsultti makoilee joka tapauksessa etätyössä kotonaan. Voisi tehdä työnsä Portugalista käsin niin ei tarvitse edestakasin veivata?

Vierailija
35/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aidosti HELVETIN IRVOKASTA, jos joku nykypäivänä on sitä mieltä että edestakainen lentäminen toiseen maahan kerran viikossa on ihan ok. Oli sitten koronaa tai ei.

Tuossa on aivan pimeä ympäristökuormitus, jää todellakin pekka peruspersun diesel-romu toiseksi.

Vierailija
36/36 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäminäminäminä!!!!!!!

MUTKU MINÄ!!!!!!!

Huoh.

Niin, toiset ei halua miettiä kenenkään muun elämää ja terveyttä kuin omaa ja ehkä lähiperheen. Toiset on itsekkäitä oman napansa tuijottajia jotka kokevat olevansa etuoikeutettuja viittaamaan kintaalla muiden hyvinvoinnille. Sen on tämä pandemia tehnyt ennennäkemättömän selväksi.

Hei, juuri näin se on. Moni vaikka sote-alan työntekijä ravaa testeissä ja pelkää silti olevansa huonolla tuurilla oireeton tartuttaja, on koko ajan stressaantunut, kun pelkää tartuttavansa muita. Jotkut muut sitten ( ei tietenkään kaikki muut) lampsivat oireellisinakin kauppihin ta muualle ihmisten joukkoon, tai eivät vaan suostu käyttämään maskia missään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi