Miten työkkärin kanssa?
Mun työt loppuu tämän kuun lopussa. En saa nukutuksi kun niin väsynyt, oksennan usein ennen töihin lähtöä. Sairaslomia on ollut paljon, onneksi työlekuri on ymmärtäväinen ja sanoi, että voi kirjoittaa loppuajaksi sairaslomaa jos niin tahdon. Yritän kuitenkin vielä kun en halua jättää työkavereita pulaan, työni jatkaja ehtii korkeintaan kuukauden viimeiselle viikolle.
Olen tehnyt pätkätöitä, joten työkkärin kirjoilla olen kokoajan. Olen päättänyt vaihtaa alaa, en jaksa enää näitä töitä. En halua nyt kertoa työkkäriin vielä alan vaihdosta, sieltä soittaa usein yksi kääkkä joka ei todellakaan ymmärrä, että jätän hyvin työllistävän alan (juu, hoitoala). Pistää heti karenssiin. Eli pitäiskö nyt ottaa itsensä pois niiden listoilta? Vai voiko laittaa itsensä tauolle? Enole vähäänaikaan käynyt omilla sivuilla, mistä sieltä se löytyy?
Sori jos on sekavaa, väsyttää...
Kommentit (25)
Tykkäriin ei tarvitse ilmoittautua jos ei hae etuutta.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä potkut. Sitten haastatteluissa kerrot ongelmista etteivät palkkaa. Toiminee vähän aikaa, koska ansiosidonnainen. Sitten iskee orjatyöt jollet ole eläkettä ehtinyt järkätä.
potkut kun työt loppuu muutenkin????
Mä siirryin siistiin päivätyöhön samalla alalla, eli neuvon ihmisiä puhelimessa yksityisellä. Palkka on huippua!
Vierailija kirjoitti:
Pyydä potkut. Sitten haastatteluissa kerrot ongelmista etteivät palkkaa. Toiminee vähän aikaa, koska ansiosidonnainen. Sitten iskee orjatyöt jollet ole eläkettä ehtinyt järkätä.
Paitsi jos kerrot haastattelussa ongelmista, voivat raportoida työkkäriin, että esti omalla käytöksellään työpaikan saamisen. Silloin karenssi napsahtaa. Ansiosidonnaisen voi evätä ja katkaista, jos omalla käytöksellään on aiheuttanut työttömyyden tai rekrytoitumatta jäämisen.
Hae vaan, sano että tahdot opiskella sillä lisää. Joillain onnistuu, osalla ei (itsellä ei.)