Te, joilta loppuu nyt hiihtoloma, mitä teitte?
Kommentit (15)
Hyvin. Kotona koronaturvallisesti. Kävin kävelyllä ja jumppasin selkääni lähes joka päivä tällä viikolla. Luin yhden romaanin loppuun ja aloitin toisen. Suunnittelin kolmen viikon etäopetusjaksolle oppilaille materiaaleja ja tein valmiiksi ne.
Viinaa, runkuttelua ja oksentamista.
Rukalla.lasketellen kuten vapaa-aika muutoinkin aina kun mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin. Kotona koronaturvallisesti. Kävin kävelyllä ja jumppasin selkääni lähes joka päivä tällä viikolla. Luin yhden romaanin loppuun ja aloitin toisen. Suunnittelin kolmen viikon etäopetusjaksolle oppilaille materiaaleja ja tein valmiiksi ne.
Teit töitä lomalla? Miksi ihmeessä? T. Toinen opettaja
Minä ja mies töissä, lapset keskenään lomalla. Ovat lorvailleet koronaturvallisesti kotona kännyköillänsäja katselleet varmaan Netflixiä tuntitolkulla. Jätettiin menemättä Lapin mökille, vaikka olisimme voineet miehen kanssa tehdä työt sieltä etänä.
Hyvin meni. Kaks kertaa kävin ruokakaupassa, muuten ollu kotosalla jos ulkoilua ei lasketa. Valmistin perheelleni sellaisia ruokia, joita emme olleet ennen syöneet (kuten tuoreet vietnamilaiset kevätkääryleet ja ful medames eli härkäpapuruoka, jota syödään pitaleivän kanssa), tein koristetyynyyn uutta päällistä ja katoin aika paljon youtubee ja netflixii. Jonkin verran myös opiskelin tällä viikolla ja aion vielä tänään tai huomenna tehdä koulutehtäviä. Ehkä aion myös pelata world of warcraftia.
Mies meni joku aika sit pilkkimään. Toivottavasti lounaaksi syödään paistettuja ahvenia. Lapsemme suurta herkkua. On nii kiva keli, et kohta lähetää lapsen kanssa ulkoilemaan.
Hyvää viikonloppua kaikille. :)
Kuusamossa mökillä hiihtämässä koronaohjeistukset koko ajan huomioiden.
hiihtoa,luistelua ja laskettelua lapissa.
Omalla mökillä rentoutuen kaukana kaikista ihmisistä.
Hiihtoa, ulkoilua, lautapelailua, lenkki kaverin kanssa, hierojalla käynti, käsitöitä, siivoamista, kodin mahdollisten sisäilmaongelmien selvittelyä, oireilua, ahdistusta. Hyvin meni, vaikka pään sisällä myllertääkin.
Olen ollut sairaslomallamurtuneen käden takia jo ennen hiihtolomaa ja se jatkuu vielä. Sain ottaa kantositeen pois ja olen jumpannut kättäni. Käsi on kipeä, mutta olen yrittänyt ulkoilla siitä huolimatta. On ollut ihana ilma. ☀️ Luin yhden kirjan loppuun ja aloitin Boris Pasternakin Tohtori Živagon. Pitäisi myös vaihtaa kukille mullat ja istuttaa kesäkukkien siemeniä. 🌱 Enimmäkseen olen ollut vain kotosalla. Tässäpä tämä aika kuluu.
Lomailtiin kotimaassa, yövyttiin kolme yötä hotellissa. Shoppailtiin, käytiin parissa taidenäyttelyssä, ja ravintoloissa syömässä. Toinen lapsi on innokas taideharrastaja.
Maskit ja käsidesi oli käytössä, muuten ihan tavallinen kaupunkiloma.
Matkalla oli kaksi lukiolaista 17 & 19 v. ja minä. Mies oli töissä.
N46
Kirjoitin lastenkirjan käsikirjoitusta.