Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tee aloitteita ja on sitten puutteen takia kiukkuinen kuin karhu

Vierailija
06.03.2021 |

Mitä järkeä? Pitääkö seksikin tuoda kuin manulle illallinen, itse ei voi olla aloitteellinen?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta vähän vaikuttelis että siihen miehen kiukkuun vois olla muitakin syitä... 🙄 Jaiks.

Mietin samaa. Ei käy kateeksi AP:n miestä.

-15

Sinäkään et varmaan osaa kertoa, mitä väärää olen tehnyt tai sanonut?

Paljon voi päätellä siitä, että nää kiusaajat on järjestään väärässä kaikessa eivätkä koskaan pysty perustelemaan mitään sanomisiaan. Hyvin on heikkoa keskustelun taso ja itse keskustelijakin.

Tämän tyyppiset ketjut kerää krapulapeikkoja.

Vierailija
42/50 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskunnan pohjasakka täällä taas päätä aukomassa. Totta kai se on outoa jos mies kiukkuaa seksin vähyyttä jos ei itse edes osaa sitä pyytää. Naurettava ajatuskin että naisten pitäisi olla joitain seksipalvelijattaria ja vielä tällaisille miehille kuin tämän ketjun peräkammarinpojat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta vähän vaikuttelis että siihen miehen kiukkuun vois olla muitakin syitä... 🙄 Jaiks.

Se menee tähän kun ärsyttää ettei keksi enää mitään vastattavaa.

Vierailija
44/50 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikoinaan kumppani, joka ei oikeastaan koskaan tehnyt aloitetta... mutta hän lämpeni kyllä hyvin vähästä... eli oli aina mukana, jos suutelut muuttuivatkin intiimeiksi... ja jos ne pysyivät kiltteinä, niin sekin vaikutti olevan hänelle ihan ok. Se oli mahtavaa. Tuntui siltä että molemmat saimme ja annoimme, vain yksinkertaisesti nautimme toisistamme ja itsestämmekin toisen seurassa.

Sitten on ollut myös sellainen kumppani, joka joko aloitteen tai sitten hän oli hiljaisena mielenosoituksena tekemättä ja se tuntui minusta painostavalta. Tuntui, että kaikki vapaaehtoisuus ja spontaanius katosi suhteesta. Se tuntui siltä, että en saa, vaan joudun vain antamaan, oli aloite kumman tahansa. 

Dynamiikka on kaikkien ihmisten kanssa erilainen ja sen huomaa kunnolla vasta kun on ollut jonkun kanssa pidempään. 

En enää jatkossa aio jatkaa suhdetta, jos koen, että tunnelma menee painostavaksi, se pilaa nautinnon molemmilta osapuolilta. 

Vierailija
45/50 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotin vaimon paineita heti alusta lähtien, lupasin, että olen aina valmis seksiin kun hän haluaa. Puolivälissä suhdetta jouduin sopimaan, ettei hänen ole pakko suostua seksiä, vaikka lusikkaan sängyssä ollessa kaluni keulisikin useammin. Sanoin, että osaa tuo löystyäkin itsestään jos on osannut kovettua.  Siten vaimolla ei ole koskaan ollut painetta, että on pakko olla seksiä tai että jos on itse halunnut, niin olisin kieltätynyt.  Siten seksi perustunut aina vaimon vapaehtoisuuteen ja haluihin.  Tällä menty koko ikä. Mutta vastaavasti seksiä on harrastettu aina kun vaimon on oikeasti halunnut tyydytystä. Oma egoni on kestänyt omat pakkini, jos on oikein haluttanut. Tosin yleisimmin vaimonkin halut on heränneet tai sitten hän on imuttanut pahimmmat paineet pois.  Olen pyrkinyt tällä alusta lähtien varmistamaan sen, ettei vaimolle ole syntynyt paineita ja jotta hän siksi haluaisi seksiä useammin. Näin on myös käynyt ja olen saanut naida aina halukasta orgasmeja haluavaa naista. 

M62

Vierailija
46/50 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika yleistä, että miehet on enempi vähempi itsekkäitä parisuhteessa ja perheessä. Kyllä se vie naisen seksi-innokkuuden helposti maahan. Ei siinä sitten miehen auta, kuin olla itse aloitteellinen edes. Tai sitten olla sen tason supermies jollain ihmeen keinolla, että nainen on valmis lähes mihin tahansa säilyttääkseen miehen.

Vierailija
47/50 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika yleistä, että miehet on enempi vähempi itsekkäitä parisuhteessa ja perheessä. Kyllä se vie naisen seksi-innokkuuden helposti maahan. Ei siinä sitten miehen auta, kuin olla itse aloitteellinen edes. Tai sitten olla sen tason supermies jollain ihmeen keinolla, että nainen on valmis lähes mihin tahansa säilyttääkseen miehen.

Epäilen, että olet luonteeltasi vähintään piilevästi dominoiva. Oletko?

Minulla on ollut neljä kumppania ja näistä puolet on olleet kuvailemiasi itsekkäitä ja puolet ei-itsekkäitä.

Olen aikalailla auktoriteettikammoinen ja haluan itse päättää omista asioistani.

Huonosti siedän dominointia suhteessakaan, vaikka suhde on kyllä onnistunut sellaisenkin kanssa (tavista larppaava piilodominantti).

Kitkaa vain oli enemmän, kun koin, että minun "piti" olla koko ajan valmiina pitämään puoleni.  

Kukaan kumppanini ei ole selkeästi ollut alistuva, mutta täytyy sanoa, että ne kaksi kumppania joilla ei ollut vähäisintäkään tarvetta dominoida minua, niin heidän kanssaan minulla on ollut ns. eniten sutinaa makuuhuoneen puolella.

On eriasia tuntea ihan spontaanisti että tekee mieli seksiä, kuin reagoida siihen, että toisella tekee mieli seksiä. Tätä on hieman vaikea selittää, mutta näin olen kokenut. Ehkä minulla on keskimääräistä tärkeämpää saada kokea, että olen vapaa olemaan sellainen kuin olen ja vapaa päättämään omista tekemisistäni tai tekemättä jättämisistäni. 

Minulla on ollut hieman traumaattinen kasvuympäristö aikoinaan, se ehkä saattaa vaikuttaa siihen, että nykyisin on voimakas tarve kokea olo turvalliseksi ja hyväksi. Näiden ei-painostavien kumppanien kanssa se on helppoa. 

Vierailija
48/50 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos miehesi ei niin seksistä perustakaan, mutta tykkää rähjätä? Selittäisi käytöksen...

Vierailija
49/50 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse olen aina ollut hyvin halukas nainen, on vaikea ymmärtää miksi toisen pitää elää puutteessa. Koskaan en ole kieltäytynyt, en, vaikka se 40 vuotta jo oltu.

Päinvastoin taidan olla se enempi vonkaava osapuoli.

Vierailija
50/50 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan kumppanini ei ole selkeästi ollut alistuva, mutta täytyy sanoa, että ne kaksi kumppania joilla ei ollut vähäisintäkään tarvetta dominoida minua, niin heidän kanssaan minulla on ollut ns. eniten sutinaa makuuhuoneen puolella.

On eriasia tuntea ihan spontaanisti että tekee mieli seksiä, kuin reagoida siihen, että toisella tekee mieli seksiä. Tätä on hieman vaikea selittää, mutta näin olen kokenut. Ehkä minulla on keskimääräistä tärkeämpää saada kokea, että olen vapaa olemaan sellainen kuin olen ja vapaa päättämään omista tekemisistäni tai tekemättä jättämisistäni. 

Minulla on ollut hieman traumaattinen kasvuympäristö aikoinaan, se ehkä saattaa vaikuttaa siihen, että nykyisin on voimakas tarve kokea olo turvalliseksi ja hyväksi. Näiden ei-painostavien kumppanien kanssa se on helppoa. 

Olet samanlainen kuin vaimoni, nolla toleranssi dominointiin. Hänet pitää saada itse haluamaan seksiä, mutta seksissä saankin tai minun pitääkin välillä dominoida. Hän on aina ollut tempperamenttinen ja vikuri. Mutta kun hänet on saanut halumaan ja himoamaan seksiä tempperamenttisyys näkyy palavana haluna, jollon hänet pitää ottaa tai oikeastaan hän tai pillu on se joka lopulta ottaa itse.  Olen rakastanut tuota haastetta alusta lähtien. Opettanut sen, ettei saa vongata, määräilystä puhumattakaan,  vaan pitää saada toinen haluamaan. Eräänkin kerran niellyt vuosien mittaan kiukkuni ja panetukseni. Opettanut kärsivällisyyttä, koska kiimaisena käyvä vaimo ollut paras palkinto. 

Mutta sama pätee naismarkkinoillakin. Ne jätkät jotka vonkaa ja yrittää, ei saa naisia ja ne jätkät jotka on vaan olevinaan (hirveästä panetuksesta huolimatta) saa kaikki parhaat. 

M62

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän