Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamulenkillä vastaamme tuli nuori nainen. Mies kommentoi "oho, nyt oli nätti"

Vierailija
06.03.2021 |

Sanoi kotona, että ei tietenkään niin nätti kuin sinä, mutta nyt on liian myöhäistä. Miten suhtautuisitte? Viikonloppuni on oikeastaan jo pilalla.

Kommentit (601)

Vierailija
1/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottiko miehelläsi eteen?

Vierailija
2/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen keskustelunaihe voisi olla miksi pitää mennä puolialastomana helmikuussa lenkille??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ollut samaa mieltä, olisin sanonut että niin muuten olikin. Ja jatkanut viikonlopun viettoa.

Vierailija
4/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen ihailla, ei se sulta pois ole.

Vierailija
5/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulitko olevasi maailman kaunen nainen? Mulla ei ole sellaista harhaluuloa, eihän mieheni nyt sokea ole! Jos osaan itse laittaa miehet komeusjärjestykseen, niin miksei mieheni osais laittaa naisia kauneusjärjestykseen?

Kasvata itsetunto.

Vierailija
6/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ääliö päästää tuollaista suustansa ääneen. Parempi pitää mölyt majassaan ja ihailla ääneti muuten käy niinkuin tässä.

Vierailija
7/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla paranee.

Vierailija
8/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen keskustelunaihe voisi olla miksi pitää mennä puolialastomana helmikuussa lenkille??

??

Nyt on maaliskuu ja jos tähän aloituksen lenkkeilijään viittaat, niin mistä tuon puolialastomuuden keksit?

Vierailija
9/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulitko olevasi maailman kaunen nainen? Mulla ei ole sellaista harhaluuloa, eihän mieheni nyt sokea ole! Jos osaan itse laittaa miehet komeusjärjestykseen, niin miksei mieheni osais laittaa naisia kauneusjärjestykseen?

Kasvata itsetunto.

Mutta vain sovinisti ja kiusaaja selittää noita listoja puolisolleen. Pitäisi omana tietonaan. Antaisin mieheni kuulla kunniansa.

Vierailija
10/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten? Todennäköisesti olikin. Toivottavasti ap ei ole yli 30-vuotias ainakaan.

Vierailija
11/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain ääliö päästää tuollaista suustansa ääneen. Parempi pitää mölyt majassaan ja ihailla ääneti muuten käy niinkuin tässä.

Enemmän kai ärsyttää se, kun naisen silmät hakeutuu kokoajan ulkona (esim. kaupoilla, lenkillä, jne) komeitten miesten puoleen ja vilkuilulle ei tule loppua. Ei sano mitään, mutta arvaa kyllä mitä ajattelee, kun yöllä peiton alla touhuilee itsekseen (varsinkin silloin kun nähnyt todella komean miehen) :(

Vierailija
12/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvata itsetunto.

Mutta vain sovinisti ja kiusaaja selittää noita listoja puolisolleen. Pitäisi omana tietonaan. Antaisin mieheni kuulla kunniansa.

Miksi? Oletko edes aikuinen? Eikö realismi hiivi jossain vaiheessa kuvaan ja tajuat, että et ehkä ole kilpailukykyinen joidenkin nättien nuorten pimujen kanssa.

Vierailija
13/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvata itsetunto.

Ehkä ei kuvittele olevansa maailman kaunein, mutta on todella tökeröä sanoa noin oman naisensa kuullen. Minä en noin huonokäytöksistä miestä katselisi. Oikea mies osaa pitää nuo jutut sisällään tai heittää niitä kavereiden kuullen.

Vierailija
14/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ehkä anna ihan fiksua kuvaa miehestä, että möläyttää tuollaista naisystävänsä kuullen, mutta joo, ehkä kannattaa luopua tuollaisesta harhasta, että oman puolison täytyisi aina pitää sinua kaikkein kauneimpana, kun sellainen ei ole mahdollista. Aina on kauniimpia, vähän niin kuin on aina joku lahjakkaampi, rikkaampi yms. Mutta se ei silti tarkoita, ettetkö olisi kuitenkin se rakkain. Kasvata vähän itsetuntoa nainen!

Vierailija
15/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan ollut samaa mieltä ja todennut siihen, että niin oli. Miehelläni on ns. hyvä maku. Ja sitten olisimme jatkaneet normaalia elämää. Vapaapäivä, lenkin jälkeen ehkä aamusauna, ja jos teinit olisivat häipyneet talosta, ehkä saunapuhtaana jotai mukavaa tekemistä...

Vierailija
16/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin kommentoin ihan ääneen kumppanille jos tulee hyvännäköinen mies tai nainen jossain vastaan. Tyyliin, et wau. Mielessään kaikki kuitenkin ajattelee niin. Mies tekee samoin. Onko se jotenkin parempi koittaa katsoa salaa?

En tietenkään niin sano, et se ulkopuolinen kuulee 😀

Usein kehun toisia naisia, joilla jokin piirre mitä itselleni toivon. Vaikka kauniit, pitkät hiukset.

Vierailija
17/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan aika heikko suhde teillä ja lapsellinen. Itselläni ja vaimolla ei ole mitään ongelmaa puhua siitä jos vastaan tulee harvinaisen nätti nainen tai komea mies. Toki ymmärrän jos mies vain ihailee muita naisia seksuaalisessa mielessä epäkunnioittavasti ja jättää sinut huomioimatta. Pienissä vivahteissa on iso ero. Puhu miehesi kanssa asiallisesti, mutta älä puhu kuin mustasukkainen lapsi. 

Vierailija
18/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Törppö mikä törppö

Vierailija
19/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tästähän löytyy taas erokriteeri.

Vierailija
20/601 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikean helmen mieheksi oot aloittaja löytänyt! Parempiakin miehiä on kyllä saatavilla. Sellaisia joilla on käytöstavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi