Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: mitä teet esileikin aikana?

Vierailija
06.03.2021 |

Millaista teidän esileikki on?

Kommentit (194)

Vierailija
161/194 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastausta ei EDELLEENKÄÄN ole saatu, MUTTA lukekaa uusi ketju naisen orgasmista. Siellä on selvinnyt että M62 ONKIN NAINEN!!!! Nyt kääntyy keskustelu täysin uusille urille!

Pitäisikö sun käydä keskustelemassa lääkärin kanssa nykyisen psykoosilääkityksen toimimattomuudesta?

Vierailija
162/194 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastausta ei EDELLEENKÄÄN ole saatu, MUTTA lukekaa uusi ketju naisen orgasmista. Siellä on selvinnyt että M62 ONKIN NAINEN!!!! Nyt kääntyy keskustelu täysin uusille urille!

Oletko noin stanan kateellinen, että puhut pskaa ja väität naiseksi. Hanki oma elämä. Näillä vehkeillä minusta ei saa naista tekemälläkään

M62

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/194 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään itsekin ihmettelin, mitä lähes 65 v pappa tekee vauvapalstalla??? No nytpä selvisi..

Vierailija
164/194 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnu AP tietää, minkälaisen hirviön meni luomaan:DD

Vierailija
165/194 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei en usko teidän m65 kusituksiin. Aika älytöntä alkaa väittämään jotakuta herraa tytöksi.

Tämähän jo nettikiusaamista!

Ja olen kuulkaas nainen, joka useasti täysin eri mieltä tämän miehen kanssa.

Silti.

Vierailija
166/194 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnu AP tietää, minkälaisen hirviön meni luomaan:DD

:D :D :D

Vierailija
167/194 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies on jo vastannut tähän ketjuun, oisko noin kymmenen vastausta miehiltä. Oikein hyvänkuuloisia ja järkeviä juttuja.

Mutta sinä joka huudat ja olet tosi ahdistunut tästä, että "vastauksia ei tule", vaikka on tullut monta, niin luulen ettei tämä palsta tee sulle hyvää. Joku ahdistus ja viha vahvasti näkyy viesteissäsi, joita myös tulee aamusta iltaan. Taidat viettää täällä nyt liikaa aikaa, ehkä oikeassa elämässä on joku stressi, masennus tai muu mielenterveyden ongelma, joka ajaa tänne.

Suosittelen lämpimästi että yrität irtautua tästä keskustelusta ja koko netistä vähäksi aikaa. Varmasti saat jotain mielihyvää tästä kontaktista muihin ja asia on sulle jollain tasolla tärkeä, oli se sitten aito kiinnostus tai trollaus. Maailmalla on kuitenkin sulle paljon parempaakin tarjottavaa ja täällä palstalla pyöriminen vain pitkittää sun tän hetkistä ahdistuskauttasi.

Olisiko joku muu kiintopiste, johon voit hetkeksi keskittyä? Ulkoilu? Koulunkäynti? Lukeminen? Maalaaminen? Onko sulla ketään tosielämässä, jolle voisit laittaa viestiä? Soita vaikka perheenjäsenelle, kysy miten sen päivä menee ja kerro omista tunteista. Tai leivo keksejä, katso leffaa. Joka tapauksessa toivon sulle parempia tunnetiloja ja että pääset jossain vaiheessa irti siitä, mikä sun mieltä tällä hetkellä painaa. Parempaa vointia ja hyvää kevättä!

Vierailija
168/194 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei en usko teidän m65 kusituksiin. Aika älytöntä alkaa väittämään jotakuta herraa tytöksi.

Tämähän jo nettikiusaamista!

Ja olen kuulkaas nainen, joka useasti täysin eri mieltä tämän miehen kanssa.

Silti.

Sen enempää ottamatta kantaa, onko hän mies vai nainen.. niin hänen kirjoitustyyli ei kyllä oikein sovi n 65 vuotiaalle miehelle. Lueppas tekstejä.

Vierailija
169/194 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kelle vastauksesi oli. Mutta jos minulle. niin mula on seksielämä upeeta; ollut jo saman miehen kanssa 40 vuotta, ja miehiä oli ennen häntäkin. Joten uskon että mulla on kokemusta tarpeeksi. Enpä ole miehiä laskenut, mutta onhan noita ollut. Ikävä tunnustaa, että muutama myös avioliiton aikana. Niin on miehelläkin, sivuhuomautuksena...

Silti  sanoisin, että kyllä mies tarvitsee lämmitystä, ihan kuin nainenkin, mutta nainenhan mieluiten (usein) saa jo lämmittelyssä orgasmin, sillä sehän avaa vaginan kanavat vasta hienosti. Oma mieskin kehuu miten upeata on työntää silloin , kun orgasmin kouristelut menossa.

Olen samaa mieltä, ja silloin se tuntuukin taas upeallle! Uuudestaan yhdyntään rentoutuneeseen vaginaan.. se se vasta onkin.

Vierailija
170/194 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikin aikana voin vihdoin katsoa privapuolen viestit ja vastata niihin kun työaikana en ehdi.

Vierailija
171/194 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojailen selkääni seinään tai makaan selälläni ja nautin. Suutelen miestä, vastaan hänen kiihkoisiin suudelmiin, kun hän kohottautuu ja aina kun hän hakeutuu huulilleni. Kietoudun hänen vartaloonsa, jos käteni ovat vapaana. Annan käsieni vaeltaa miehen selässä, rintakehällä. Hän hieroo edustaansa mua vasten, paljasta pystypenistä suoraan seisoviltaan mun haaroväliin vaatteiden ylle tai makuultaan mun päällä ja mulla jalat auki. Riisuu vähitellen, hipelöi sisäreisiä, nuolee taitavasti. Olen oikeastaan täysin vastaanottavana ja nautin, miten mua lämmitellään, vaikka olen jo niin lämmin ja kostea. Mies on jo täysin lämmennyt heti, kovassa erektiossa ja saatan hyväillä sitä pikkuisen kädelläni, jos saan käteni sinne. En valita, saan aivan ihania orgasmeja sekä ennen miehen työntymistä että hänen kanssaan yhdynnässä. Olen joskus ehdottanut miehelle, että voin antaa suuseksiä, mutta hän haluaa yhdyntänautintoaan ja olla vallassa jo esileikissä suvereenina.

Vierailija
172/194 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojailen selkääni seinään tai makaan selälläni ja nautin. Suutelen miestä, vastaan hänen kiihkoisiin suudelmiin, kun hän kohottautuu ja aina kun hän hakeutuu huulilleni. Kietoudun hänen vartaloonsa, jos käteni ovat vapaana. Annan käsieni vaeltaa miehen selässä, rintakehällä. Hän hieroo edustaansa mua vasten, paljasta pystypenistä suoraan seisoviltaan mun haaroväliin vaatteiden ylle tai makuultaan mun päällä ja mulla jalat auki. Riisuu vähitellen, hipelöi sisäreisiä, nuolee taitavasti. Olen oikeastaan täysin vastaanottavana ja nautin, miten mua lämmitellään, vaikka olen jo niin lämmin ja kostea. Mies on jo täysin lämmennyt heti, kovassa erektiossa ja saatan hyväillä sitä pikkuisen kädelläni, jos saan käteni sinne. En valita, saan aivan ihania orgasmeja sekä ennen miehen työntymistä että hänen kanssaan yhdynnässä. Olen joskus ehdottanut miehelle, että voin antaa suuseksiä, mutta hän haluaa yhdyntänautintoaan ja olla vallassa jo esilei

Meillä sama, että mä en tee mitään muuta miehelle kuin hyväilen kalua hellästi kädellä. Mun kädet käy hänen selässä, niskalla ja rinnuksilla. Suutelen ja kiusoittelen siinä. Mies tekee kaiken mulle ja mä rentoudun ja kiihottuen nautiskelen. 

Vierailija
173/194 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sinkku nainen, mutta silloin kun seksiä harrastan, olen aika suoraviivainen, ehkä hieron miestä ensin viattomasti öljyn kera eli niska, hartia, selkä, peppu, reidet...ehkä ne hellyydenkipeimmät miehet ei pidä mun tyylistä, mutta tykkään suudella, imeä korvaa, pussailla/näykkiä kaulaa, niskaa, rintakehää, vatsaa, sisäreisiä, kivespusseja, sitten kiusoitella kielellä terskaa eli pyöritellä ympäri ja vartta pitkin, sitten imeä ja samalla auttaa kädellä, imeä palleja välillä jne (eroja kyllä miehissä aika paljon, mikä kipu/nautintokynnys tuohon pallien imemiseen). Jos mies kiihottuu prostatasta, niin sormeilla hellästi eturauhasta kiihottaen samalla kun ottaa suihin.

Vierailija
174/194 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän esileikissä sudokuja

Vierailija
175/194 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä esileikkiä...sekun voi olla naiselle se pääleikki. Aika moni nainen saa vaan suuseksillä tai sormetuksella, ja silti aina vaan se yhdyntä on se pääasia. Se on jotenkin halventavaa.

Miksei vaan puhuta seksistä? Mitä teet seksissä jne.

Kaikkihan varmaan tietää mitä siinä yhdynnässä tapahtuu!

Mä en saa yhdynnässä, nuolemalla tai sormettamalla. Silti nautin kaikista noista ja haluan niitä. Jos mua vain nuoltaisiin ja sormetettaisiin, niin kyllä se tuntuisi vajaalta. Mä haluan kullin sisälleni ja haluan miehen lankeavan sisälleni. 

Vierailija
176/194 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mietin pyykkejä

Vierailija
177/194 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tässä uudessa (2v takana) eron jälkeisessä suhteessa aikalailla täydellistä tämä seksielämä. Vaihtelee paljon mutta useimmiten menee homma näin:

Aletaan pussailla ja silitellä toisimme sohvalla, siirryn ottamaan suihin ja/tai hän laittaa minut sohvalle makaamaan ja nuolee. Ei koskaan orgasmiin asti tässä kohtaa. Melkein aina aletaan sohvalla myöskin yhdyntään, tuun mun lempiasentoon eli istuen syliin ja tässä nautiskellaan jonkun aikaa, kummallekin tosi mieluinen. Joskus ottaa minut takaapäin myös tässä.

Sitten makkariin jossa yleensä palataan ikäänkuin esileikkivaiheeseen, jompikumpi istuu toisen naamalle - tykätään nuolla toistemme pyllyjä.. tai 69. Joskus otan suihin vielä tässä ja hieron kahdella sormella eturauhasta, saa olla tarkkana ettei laukea siihen. 

Lopuksi yhdyntää pilluun ja melkein aina myös pyllyyn, jos maltetaan vielä lopettaa niin nain häntä sträp-onilla ja laukeaa siihen kun samalla hyväilen kädellä. Itse olen lauennut kerran tai kaikki tuossa aikaisemmassa toiminnassa.

Toki pientä vaihtelua on aina eli joskus skipataan suuseksi ja vain käsin hyväillään toista, aina ei pyllyjuttuja ole ollenkaan jne., joskus piiska viuhuu..

N42

Vierailija
178/194 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies makaa sängyssä, minä istun munan päälle selkä mieheen päin. hinkkaan ja hankaan pilluani ja persposkia vähitellen kovettuvaa munaa vasten, pyörittelen peppuani ja välillä hankaan klittaa varteen. Molemmat sytytään vähitellen.

Vierailija
179/194 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön suklaata ja luotan, että mies hoitaa esileikin.

Vierailija
180/194 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suudellaan miehen kanssa ja mies hyväilee vartaloani ja suukottelee eri puolelta. Annan miehen hyväillä ja nautiskelen.

Taivuttelen päätä taaksepäin. Huokailen ja voihkin hiljaa nautinnosta. Kietoudun ja antaudun kädet ylhäällä. Avaan jalkoja tehden miehelle tilaa. Nautiskelen nojaillen seinään ja makaan selälläni ja lopulta jalat niin levällään kuin pystyn miehen alla. Saan ihania orgasmeja ennen työntöjä ja niiden aikana. Hän on kiihottuneena niin hallitseva ja minä seuraan ja antaudun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän