Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: mitä teet esileikin aikana?

Vierailija
06.03.2021 |

Millaista teidän esileikki on?

Kommentit (194)

Vierailija
101/194 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tajua niin ei tajua... joten ei siis vastaa. Minähän tässä kysyin, mutta vastusta ei tule.

En halua vahvistusta mihinkään, ainoastaan vastauksen siihen , mitä tälle yhdyntään  "valmistelulle" naiselle tapahtuu, jos ei sakkaan yhdynnässä? ihan yksinkertainen kysymys.

Häntä harmittaa, kun ei saanut, vaikka hänet valmisteltiin.

Täällä on enemmänkin fiksuja miehiä tänään.

Vierailija
102/194 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tajua niin ei tajua... joten ei siis vastaa. Minähän tässä kysyin, mutta vastusta ei tule.

En halua vahvistusta mihinkään, ainoastaan vastauksen siihen , mitä tälle yhdyntään  "valmistelulle" naiselle tapahtuu, jos ei sakkaan yhdynnässä? ihan yksinkertainen kysymys.[/quot

Kysy M62:lta.

Olen vastannut siihen jo monta kertaa, kun mutta kun hän ei halua sitä ymmärtää tai ei ymmärrä lukemaansa.  Kerroin jo senkin, että se alkuperäinen teksti provo esileikistä olin minun kirjoittamani,  mihin hän koko ajan viittaa.   Joten en viisti moneen kertaa sanoa samaa asiaa. Sopii lukea ajatuksella mitä olen kirjoittanut.

M62 

No tee vielä tiivistelmä aiheesta, vaikka lainaten aiempia vastauksiasi. Jospa sitten menisi jakeluun..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/194 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua vahvistusta mihinkään, ainoastaan vastauksen siihen , mitä tälle yhdyntään  "valmistelulle" naiselle tapahtuu, jos ei sakkaan yhdynnässä? ihan yksinkertainen kysymys.

Häntä harmittaa, kun ei saanut, vaikka hänet valmisteltiin.

Täällä on enemmänkin fiksuja miehiä tänään.

Veikkaanpa, että tässä yritetään antaa vastaus tälle yhdelle huutelijalle, jotta hän hiljenisi

Vierailija
104/194 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos aloitetaan alusta eli nainen, mitä teet esileikin aikana???

Vierailija
105/194 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suutelen miestä suulle ja muualle vartaloa, hyväilen myös käsillä. Imen kiveksiä ja puristelen niitä hellästi, otan kullin suuhun ja imen sitä hellästi tai vähemmän hellästi, fiiliksen mukaan.

Eli meidän esileikki tällaista.. jatkakaa muut :D

Vierailija
106/194 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua vahvistusta mihinkään, ainoastaan vastauksen siihen , mitä tälle yhdyntään  "valmistelulle" naiselle tapahtuu, jos ei sakkaan yhdynnässä? ihan yksinkertainen kysymys.[/quot

Kysy M62:lta.

Olen vastannut siihen jo monta kertaa, kun mutta kun hän ei halua sitä ymmärtää tai ei ymmärrä lukemaansa.  Kerroin jo senkin, että se alkuperäinen teksti provo esileikistä olin minun kirjoittamani,  mihin hän koko ajan viittaa.   Joten en viisti moneen kertaa sanoa samaa asiaa. Sopii lukea ajatuksella mitä olen kirjoittanut.

M62 

No tee vielä tiivistelmä aiheesta, vaikka lainaten aiempia vastauksiasi. Jospa sitten menisi jakeluun..

XD   :D :D :D

Vierailija
107/194 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mie imen kalua ja pian se haluaakin jo sisään ja nai ja siinäs se. Ihanaa.

Vierailija
108/194 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin vastata. Sitten on ollut tapana joko sormettaa, nuolla, käyttää dildoa, käyttää vibraa tai kaikkia näistä.

Vähän riippuu mitä se nainen sitten haluaa, ei kaikki tykkää leluista. Mutta kyllähän se orkku hoidetaan yhdessä, jos toinen jäi vaille.

Vierailija
109/194 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voin vastata. Sitten on ollut tapana joko sormettaa, nuolla, käyttää dildoa, käyttää vibraa tai kaikkia näistä.

Vähän riippuu mitä se nainen sitten haluaa, ei kaikki tykkää leluista. Mutta kyllähän se orkku hoidetaan yhdessä, jos toinen jäi vaille.

Entä jos nainen ei silti saa???

Vierailija
110/194 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nainen ei silti saa???

Oho. Jaa. No saako se nainen mitenkään, koskaan? Jos saa jotenkin, niin yritetään siten kuin se tykkää ja haluaa. Mutta jos ei mitenkään saa niin sit ei saa, pitää varmaan myöntää sitten se tosiasia. Sit pitää kuunnella vaan sitä mitä se nainen haluaa, eihän kellekään voi väkisin sitä orgasmia määrätä.

Toivottavasti saa ens kerralla.

Jos ei koskaan saa orgasmia, niin onko kuinka halukas edes harrastamaan seksiä? En osaa sanoa.

Vierailija
111/194 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies, mitä te teette jos se nainen ei saa naidessa. Ihan yksinkertaista. Se mie siis joka "valmistelee naisen yhdyntään" Kerreotko nyt mies, mitä teet. kun se nainen ei saakkaan siinä yhdynnässä? Ja kun et ole antanut siinä "valmistelussa" - olet vaan valmistellut? kerrotko vihdoin miten sitten menetttelet?

Vierailija
112/194 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mies, mitä te teette jos se nainen ei saa naidessa. Ihan yksinkertaista. Se mie siis joka "valmistelee naisen yhdyntään" Kerreotko nyt mies, mitä teet. kun se nainen ei saakkaan siinä yhdynnässä? Ja kun et ole antanut siinä "valmistelussa" - olet vaan valmistellut? kerrotko vihdoin miten sitten menetttelet?

Mä oon sen mies. Orgasmi hoituu myös yhdynnän jälkeen. Ihan samoin ku sitä ennenkin. Kieltä, sormee, leluu, mitä vaan toinen haluaa.

Vierailija
113/194 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranjumala.. Oot kertakaikkiaan menettänyt järkesi. En yritä edes loukata, vaan aidosti vaikutat, noh, hullulta.. Tässä on lukuisia eri ihmisiä ja kommentteja siitä, miten sitä orgasmia haetaan yhdessä naisellekin... Ei tässä ole enää järkeä ja aiheutat pahaa mieltä muille.. Sulla on pahoja tunne-elämän ongelmia..

Vierailija
114/194 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon sen mies. Orgasmi hoituu myös yhdynnän jälkeen. Ihan samoin ku sitä ennenkin. Kieltä, sormee, leluu, mitä vaan toinen haluaa.

No ensimmäinen mies, ihan todellinen, joka sanoi tämän, ihan ilman haukkumatta naista maan rakoon! Sulle ruusuja, ja toivottavasti oma naisesia antaa sulle extrahoitoja, pyydä, ja multa terveisiä! 

Näin normaalisti voivat  ihmiset puhua keskenään!

Vierailija
115/194 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miehethän saavat sen orgasminsa missä asennossa vaan painavat kaluaan, mutta ei naiset. Eli jospa oletkin ehkä  saamassa, ja mies päättää ( ja niinhän se yleensä päättää), että nytpä ollaankin akrobaattiasennossa, niin kyllä siinä orgasmille saa sanoa good bye!

Turha nillitelllä jonkun 0.5 % naisten takia.

Höpöp höpö.

Eikä kukaan vieläkään vastaa siihen, mitä tapahtuu naiselle joka ei saanutkaan..jatkuuko joku vai loppuuko siihen kun mies saa...jaa kuka lyö vetoa.

Mutta jankkaa keskenäsi.

Mä en tykkää keskustella näin yleistäen. Minä puhuin ihan vaan omasta seksielämästäni omassa parisuhteessani, en siitä miten keskivertonainen ja keskivertomies toimii. Minä tiedän vain mikä toimii minulle, en osaa puhua koko naissukupuolen puolesta, ei kukaan osaa.

Minulle henkilökohtaisesti asennon vaihto vaikka 5 kertaa ei ole ollut ongelma. Mutta en ihmettele jos jotain naista se ärsyttäisi. Minulla ja miehellä on hyvä yhteys ja tottakai voi sanoa että "just noin, pysy siinä" tms jos haluaa jatkaa. Eli en ole kokenut tätä koskaan ongelmana.

Ei meidän kaikkien kehot toimi samalla tavalla.

En minäkään. Siksi ihmettelenkin, miten annetaan joku sapluuna, jonka perusteella seksi pitäisi suoritttaa. Suorittaa onkin oikea sana. Ja käyttäkää mitä sanaa vaan, jokaisen oma asia!

Mutta totuus on, että miehet saavat kunhan aikansa hinkkaavaat kalua pillussa. Ja useimmat naiset eivät saa. (paitsi tietysti m 62 vaimo, joka muutenkin osaa sanoa mistä jokainen nainen saa tai tykkää..)

Ja yhäkään ei tule vastausta siihen, mitä NIILLE naisille tehdään, joita "valmistellaan yhdyntään" jotka silti eivät sitten saakkaan...että haloo mitäs heiille oli luvassa? se seuraava pettymyskö??

En mä ole antanut mitään sapluuna, ehkä tarkotitkin vastata jonkun muun viestiin? Kysymys oli mitä teen esileikin aikana ja kirjoitin kuvauksen OMASTA esileikistäni mun omassa parisuhteessa. Tietenkään sitä ei voi yleistää. Mä olen nainen jolle tämä toimii, enkä kirjoittaessani edes ajatellut ottavani jotenkin kantaa siihen miten muut saa orgasmeja.

Tietysti sitä toivois että pareilla ois sen verran hyvä keskusteluyhteys että molemmat saa orgasmin, eikä niin että pillit pistetään pussiin kun toinen päättää että "kiitti mulle riitti" ja toinen ei saa tyydytystä. Mutta tosiaan, mun kuvaus MUN seksistä ei liittynyt tuohon aiheeseen, vastasi ainoastaan alotuksen kysymykseen.

juu mutta kiinnostas kuulla mitä tapahtuu tosiaan niille naisille, jotka ei saa... mutta tamä kovasti vastaankirjoittelija ei nyt vaan vastaa.

Jokaisella oma sekielämä, ja niin meilläkin oikein hyvä, täydellinen. Mutta keskusteluun silti voi osallistua.

Haluat siis että juuri minä vastaan tähän? Okei. Sanon nyt kuitenkin etten minä OSAA sanoa mikä toimis niille naisille jotka ei saa. Tai miksei ne saa? Varmaan ratkaisu riippuu siitä.

Me ei yleensä aloiteta sitä yhdyntää ennen mun orgasmia, joten voisiko se toimia muillekin? Voisiko siis pari jatkaa esileikkiä kunnes nainen laukeaa ja vasta sitten siirtyä yhdyntään?

Mä nyt harvoin laukeen pelkästä yhdynnästä, joten tartten joka tapauksessa sormet klitoriksella myös yhdynnässä loppuvaiheessa. Jos haluun tulla miehen kanssa samaan aikaan niin ohjaan sen käden itselleni sopivaan aikaan klitalle ja mies tietää jo mitä se meinaa... osaa sen tahdin josta tykätään. Mut ei se aina onnistu samaan aikaan, "helpompi" että saan omani jo etukäteen, ja ehkä siihen on tässä vuosien aikana jo niin totunnut (rutinoitunut?) ettei juurikaan tule pantua ellen oo lauennut jo.

Jos mies sattuis tulemaan "ennen aikojaan" niin sehän voisi nuolla tai sormettaa naisellekin orkun, tai jos pari tykkää käyttää leluja niin toi vois olla hyvä hetki sille. Mä en oo kauheesti lelujen ystävä, en itse osaa niin rentoutua niiden kanssa.

Vaikee sanoa mistä tykkäisin kun meillä se menee niin päin että minä eka ja sitte mies...

Enhän tiedä kuka kirjoitti,mutta kovasti oli että pitää saada naimalla yms.  Ja siksi siis kysyn miten sitten pitää saada jos ei saa naimalla? mitä sille naiselle tapahtuu sitten. Tähän ei ole se ao . ilmeisesti mies vastannut. Ja en kaipaa nyt enempää m62 vastauksia hänen vaimostaan.. en todellakaan,enää. Vaan just tältä/näiltä jotka kirjoittivat tähän. Siis, mitä konkreettisesti näille naisille tapahtuu tämän "valmistelun" ja sitten tepahtuvan yhdynnän jälkeen,kun mies saanut, ja sitten nainen ei. ONKO TÄMÄ LIIAN VAIKEAA VASTATA?

Liityin tähän sekavaan vänkäysketjuun vasta nyt, eli ihan kaikkia kommentteja en ole lukenut. TÄSSÄ VASTAUS ROUVALLE: näille naisille, joita on valmisteltu ja joihin on sitten yhdytty ja jotka eivät vielä yhdynnän loppuun mennessä ole saaneet, heille ANNETAAN se yhdynnän JÄLKEEN, käsin tms. Ihan normitoimintaa. Mitä epäselvää tässä nyt oikein on?

Vierailija
116/194 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän sudokua.

Vierailija
117/194 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, jos näin mennään!!

Vierailija
118/194 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikki😂. Mies räplää hetken, samoin minä ja voin ottaa suihin. Kestää max 2 min. ja sit yhdyntä ja loppu.

Vierailija
119/194 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esileikki😂. Mies räplää hetken, samoin minä ja voin ottaa suihin. Kestää max 2 min. ja sit yhdyntä ja loppu.

Wau! upeeta... tai...sitten ei.

Vierailija
120/194 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wau! upeeta... tai...sitten ei.

Ei ole upeeta ja seksi onkin aikalailla loppu, kuka tuollaista kaipaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän