Tänään sytytin kynttilän Koskelan uhrille ja romahdin täysin
Olen hyvin tiiviisti seurannut uutisointia ja keskusteluja aiheeseen liittyen alusta saakka, ja ilmeisesti olen ollut jokseenkin shokissa, sillä tänään vasta tuli itku. Se oli kuin isku palleaan ja luhistuin täysin.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Näin me sitten lakaistiin maton alle se HYIHYI ja aurinko paistoi niin kivasti taas.
"Mitäs lapset olette tänään tehneet? Ai olette leikkiny naapurin Noelin kanssa? Miksi hän itkee? Ette tiedä? Ok, no mutta syömään sitten, nyt olis ruoka-aika"
Naapurin Noel? Missä Vatikaanissa asutte?
Vierailija kirjoitti:
Ja taas piti saada sääli itselleen todellisen uhrin sijasta...
Oot kateellinen aloittajalle tämän surusta tai tunteista? Häpeä, nenäeritteen tasoinen sika. Luuletko, että se kiusattu poika oliainoa pahoinvoiva tai satutettu tässä maassa? Olitpa tyhmä. Ei ole. Sellaisia satuttavat sinunkaltaisesi paskaläjät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin me sitten lakaistiin maton alle se HYIHYI ja aurinko paistoi niin kivasti taas.
"Mitäs lapset olette tänään tehneet? Ai olette leikkiny naapurin Noelin kanssa? Miksi hän itkee? Ette tiedä? Ok, no mutta syömään sitten, nyt olis ruoka-aika"
Naapurin Noel? Missä Vatikaanissa asutte?
”Noel???? ” => persuvanhempi hämmästelee.
Ei kyllä kuulosta ihan normaalilta tuolla tavalla tämän asian takia romahtaa, vaikka asia toki onkin surullinen. Mulla on yksi kaveri, joka jauhaa ahdistuneena tästä Koskelan jutusta joka päivä ja olen myös hänen kohdallaan miettinyt, että taitaa olla jotain mielenterveyden pulmia siellä taustalla.
Video Koskelan uhrin muistolle
Saa jakaa. Kiusaaminen ja sen vaikutukset pitää tehdä näkyväksi, ei hyväksyä normina.
Ei kyllä kuulosta ihan normaalilta tuolla tavalla tämän asian takia romahtaa, vaikka asia toki onkin surullinen. Mulla on yksi kaveri, joka jauhaa ahdistuneena tästä Koskelan jutusta joka päivä ja olen myös hänen kohdallaan miettinyt, että taitaa olla jotain mielenterveyden pulmia siellä taustalla.
Mä sanon aloittajalle, että HYVÄ, että sait tunteet ulos kehostasi! Voimia. Niin kamala tapaus, on IHAN OIKEIN SURRA!
Minusta tuosta voisi ottaa jokaviikkoisen tavan, tai jokakuisen tavan, helpottaisi varmasti monen tapauksesta ahdistuneen oloa.
En tiedä tuleeko se ahdistus siitä tunteesta, että kokee, ettei pysty välittämään tarpeeksi (läheisistään)? Esim. kylmä vanhempi voi tehdä kasvavalle ihmiselle sellaisen kokemuksen. Että en pysty välittämään muista tarpeeksi, koska paska oma vanhempi ei luo tunnesidettä lapseensa, jolloin lapsi jää ikään kuin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Säälittää, että olet noin tyhmä. Osoitapas hiukan välittämistä tälle aloittajalle, äläkä arvostele.
Vierailija kirjoitti:
Olet säälittävä ja olet väärässä. Sinun tapasi sanoa toisten vaikeuksista on epäempaattinen ja omaa paremmuuttasi korostava, häpeä, paskasäkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas piti saada sääli itselleen todellisen uhrin sijasta...
Oot kateellinen aloittajalle tämän surusta tai tunteista? Häpeä, nenäeritteen tasoinen sika. Luuletko, että se kiusattu poika oliainoa pahoinvoiva tai satutettu tässä maassa? Olitpa tyhmä. Ei ole. Sellaisia satuttavat sinunkaltaisesi paskaläjät.
Olet se vihainen mamma, jonka verbaliikka on vailla vertaa.
Surusta ja tunteista edes nenäeritteen tasoinen sika ei ole toiselle kateellinen.
Jos tekijöiden vanhemmilla olisi nyt yhtään tilannetajua niin veisivät vaikka jonkun herkkukorin tai osuuskaupan lahjakortin uhrin perheelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä seuraa uutisointia siitä aiheesta, saastutat ja satutat vaan itsesi. Suojaa itsesi!
No eihän tuollaosta voi olla seuraamatta. Vai kuvitteletko jotenkin, että uutinen, jossa kolme poikaa tappoi kaverinsa ei ahdistaisi?
Voi v*ttu on kommentoijien taso vauvalla ropissut....
En minä ainakaan seuraa. Vissiin yhden artikkelin olen lukenut aiheesta (silloin kun tapahtui ja joitakin av:n ketjuja lukenut sieltä täältä) ja sitten totesin ettei juttu kiinnosta tarpeeksi, jotta alkaisin seuraamaan aihetta aktiivisesti. Ei ahdista yhtään, eikä itketä. Tällaista nyt tapahtuu meillä ja maailmalla. Joka päivä saisi ahdistua ja itkeä, jos jokaisen vastaavan kohdalla alkaisi liikaa tunteilemaan.
Aina välillä kun näkee sanan "koskela", pitää oikein pinnistellä, että mikähän tämäkin juttu taas on ollut. Että onko jokin kymmeniä vuosia sitten tapahtunut vai eilen. Ei vaan hetkauta elämääni yhtään.
Shit happens...
-eri vastaaja
Hakeudu itse, onhan ihan normaalia! Toki taustalla voi olla aloittajan omia, käsittelemättömiä suruja, mutta sekö ei sinusta ole normaalia, s**tanan nilkki?