Kynttilät syttyivät ympäri maata Koskelan uhrin muistolle
Lepää rauhassa, enää sinua ei kukaan satuta.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007844313.html
Kommentit (91)
Se olisin voinut olla minä.
Minuakin kiusattiin alle kouluikäisestä asti. Kun oireilin siitä, syytä etsittiin vain minusta. Ei olosuhteista.
Minullakin oli alistavia "kavereita", kun ei muitakaan kavereita ollut.
Sama voi tapahtua koska vaan uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Se olisin voinut olla minä.
Minuakin kiusattiin alle kouluikäisestä asti. Kun oireilin siitä, syytä etsittiin vain minusta. Ei olosuhteista.
Minullakin oli alistavia "kavereita", kun ei muitakaan kavereita ollut.Sama voi tapahtua koska vaan uudestaan.
Samoin, siksi tämä on ollut erityisen järkyttävää. Pitäisikö olla onnellinen, että jäi "vain" syvät psyykkiset jäljet, kun näköjään noinkin paha lopputulos on mahdollinen...
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä koko ajan ja joka paikassa tartte muistuttaa. Elämässä on muutakin. Eteenpäin!
Vinkki: otsikko kertoo aiheen, jos se ei miellytä, voi olla klikkaamatta. Turha tulla ketjuun itkemään, että huono ketju.
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä koko ajan ja joka paikassa tartte muistuttaa. Elämässä on muutakin. Eteenpäin!
Voisit hävetä . Toivottavasti uutisissa näytetään .
Minusta on toisaalta jotenkin väärin että puhutan kiusaamisesta tämän tapauksen yhteydessä.
Ei tämä ollut kiusaamista.
Tämä oli raakaa ja julmaa väkivaltaa.
Pitäisi myös puhua päihteistä joiden vaikutuksen alaisena teot tehtiin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kiusaamisongelmat ratkaistu kun mammat ympäri maan sytyttelivät kynttilöitä! Perkele minä sanon!
T: Entinen koulukiusattu jonka elämä on edelleen romuna ja jota ei joku kynttilän sytyttäminen kauheasti lämmitä
Koetko, että palstalaiset syyllistyivät sinun kohteluusi?
Ehdotan, että juttelet esimerkiksi terapeutin kanssa.
Nuoriso vankilat on täynnä. Miettikää mitä synnytätte tänne vai kävisikö ehkäisypillerit kondomit ja sterilisointi miehille.
Onko moni kodittoman murha samanlainen?
Ihan yhtä kurjaa sekin. Miettikää, että nämä pojat kuvasi alkoholisteja. Erityisesti Eki-nimistä. Joku muukin siis oliis voinut olla uhri.
Sytytin omalla partsilla kynttilän. Ellei olisi koronaa niin oisin saattanut mennä Koskelaan.
Vierailija kirjoitti:
Mene muualle!
💔😭🙏🌌💖
Sinut rikottiin täällä maan päällä, olen siitä pohjattoman surullinen ja antaisin paljon jos voisin kietoa käteni ympärillesi ja halata, ottaa edes osan kaikista kivuistasi pois, rauhaisaa lepoa, enää sinua ei satu/teta.
Tää koko tapaus on niin järkyttävä, luin ne pöytäkirjat.
Kunpa hän voisi nähdä kynttilät sieltä jostain.
Kuka näitä ryöstöraiskaajia huumemyyjiä synnyttää tänne. Miehille ehkäisy .
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kiusaamisongelmat ratkaistu kun mammat ympäri maan sytyttelivät kynttilöitä! Perkele minä sanon!
T: Entinen koulukiusattu jonka elämä on edelleen romuna ja jota ei joku kynttilän sytyttäminen kauheasti lämmitä
Ihmeen empatiakyvytön olet, hakeudu terapiaan ja elä, sinulla sentään on se elämä.
Onko tekijöiden perheiden kotipihoille sytytelty kynttilöitä?
Pahat teot kertoo mitä olette kirjoitti:
Kuka näitä ryöstöraiskaajia huumemyyjiä synnyttää tänne. Miehille ehkäisy .
Ei heitä kukaan tänne synnytä, heidät "kasvatetaan" vinoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen empatiakyvytön olet, hakeudu terapiaan ja elä, sinulla sentään on se elämä.
Sytytä sinä kynttilä.
Sytytin kolme kynttilää kuistille lyhtyihin.