Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkautin aivan liian lyhyet hiukset :(

Vierailija
05.03.2021 |

Kävin kampaajalla ja päätin repäistä oikein kunnolla hiusten suhteen. Nyt hiukset ovat sitten mallia parin sentin poikatukka. Ja tosiaan nainen olen. Itsetunto on ihan nollassa. Miten hitossa saan hiukset äkkiä kasvamaan?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä! Itsellä kun oli pixie, korostin muuten naisellisuutta käyttämällä mekkoja, suuria korviksia, ja kaunista meikkiä. En todellakaan näyttänyt miesmäiseltä! :)

Vierailija
22/31 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi leikkautit lyhyitä hiuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin teen joskus noin ja tykkään sitten kun on kuukausi mennyt, kasvaa aika äkkiä

Vierailija
24/31 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaahan ne takaisin.

Mutta mikä ihme saa naisen leikkaamaan parin sentint tukan vapaaehtoisesti? Tuo ei kuulosta hyvältä idealta edes teoriassa. 

Mutta tosiaan, et sitä enää peruttua saa, joten turha sitä märehtiä. Nyt kasvattamaan vain!

Vierailija
25/31 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kampaaja teki tuon kun olin 13. - Olin kasvattamassa pitkiä hiuksia ja piti tasoittaa latvoja :(

Ei ole sen jälkeen kampaajan saksi hiuksiani koskettanut.

Tasoittelin itse ja nykyisin mieheni tekee sen. Hiukset on tavallisesti puoli selkään.

Vierailija
26/31 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi täällä suomessa vieläkin arastellaan peruukkien pitämistä, muualla maailmassa ne ovat olleet perus käytössä kaikenlaisilla naisilla jo pitkään koska moni ei halua värjätä jne..Jos pieleen mennyt kampaus yököttää hanki siisti peruukki siksi aikaa kunnes kasvaa takaisin. 

Vierailija
27/31 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena ja nättinä (alle 30 v) useimmiten 3-6 cm pituiset hiukset, ja olin ulkonäköni puolesta hyvin pidetty. Käytin kauniita vaatteita, meikkejä ja koruja. Itsetuntoni oli tapissa. Ja tuohon aikaan muotia naisilla oli VAIN pitkät hiukset. No, nyt olen vanha ja tylsä, hiukset on 70 cm pitkät. Vaihtaisin koska tahansa siihen aiempaan versioon itsestäni!

Vierailija
28/31 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ne geelillä siten, että näyttää ponnarilta edestä päin. Ja laita taakse joku irtoletti. Tai opettelet vain nauttimaan lyhyestä tukasta. Hätätapauksessa voit laitattaa hiustenpidennykset.

Vierailija
29/31 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG

Vierailija
30/31 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvellahan on ihan kätevää kun voi pitää hattua tai pipoa. Kesäksi jo kasvaa sitten.

Vierailija
31/31 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikkautin myös tänään pitkän tukan ihan lyhyeksi ja on hieman liian lyhyt. Mutta kesään mennessä on jo kasvanut sopivasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän