Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittävää? Vaadin teinejä välillä olemaan isällään koko vkl:n, että saisin ottaa olutta ja seuraavana päivänä syödä sienisalaattia.

Vierailija
05.03.2021 |

Joskus vaan haluaa olla yksin. Vaikka teinit nyt omissa oloissaan onkin, mutta ah, tätä ihanaa vapautta olla ihan YKSIN! Säälittävää on kuitenkin se, että joudun keksimään muka jotain menoa tai että minulle on tulossa vieraita joiden kanssa haluan viettää aikaa kahdestaan.
Ihan oikeasti jos lapset sais tietää totuuden, varmaan olisivat järkyttyneitä. Mutta voisin sanoa, että odottakaa kun itse joudutte tähän tilanteeseen. Ymmärtäisitte.

Ymmärtäisitkö te?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Joskus on ihanaa olla yksin, juoda viiniä, kuunnella musaa, ihan vaan olla ilman että teini ramppaa sadatta kertaa jääkaapilla/vessassa jne. Sillä ei ole ruokaa, netti ei toimi tarpeeksi nopeasti, nyt pitää saada kengät/takki/huppari, mitä ikinä nyt onkaan. 

Vierailija
2/17 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Joskus on ihanaa olla yksin, juoda viiniä, kuunnella musaa, ihan vaan olla ilman että teini ramppaa sadatta kertaa jääkaapilla/vessassa jne. Sillä ei ole ruokaa, netti ei toimi tarpeeksi nopeasti, nyt pitää saada kengät/takki/huppari, mitä ikinä nyt onkaan. 

Mä niin samaistun tähän, just tätä mä tarkoitin😂

Terkuin ap.

Ps. Klassinen musiikki soi nyt täysillä, niin että naapurin sielussakin soi😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoroviikkoratkaisun paras puoli. Voi merkata kalenteriin milloin saa olla yksin.

T: VVIsä.

4/17 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokaisen itseään arvostavan ihmisen täytyy saada syödä sienisalaattinsa rauhassa

Vierailija
5/17 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko meneviä j ännätyttöjä?

Vierailija
6/17 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panet kuitenkin jotain jännä miehiä noina viikonloppuina, Sääliksi käy exää ja poikalapsia.

Vierailija
7/17 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voi johtaa siihen, että teini kyllästyy "kun vieraat menevät aina edelle", heidät ajetaan pois kotoaan ja heidän toiveita /tarpeita ei kuunnella. Muuttavat kohta itse kokonaan pois, kuten moni tekee aikuisten vuoksi. Toki ymmärtää että haluat omaa aikaa muuten jossain, mutta missä (hotellissa, kaverilla, kotona?). Pieni alkoholimäärä ei haittaa nuoria kotona (pari olutta), isompi määrä haittaa, saat makuuhuoneen ovesi kiinni.

Vierailija
8/17 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei säälittävää, vaan hienoa että viihtyy itsensä kanssa. Mukavaa iltaa 🤗

Vierailija
9/17 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on mukavaa tehdä,kun siihen tekemiseen liittyy nussintaa....sitten itketään ja valitetaan....

Vierailija
10/17 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo voi johtaa siihen, että teini kyllästyy "kun vieraat menevät aina edelle", heidät ajetaan pois kotoaan ja heidän toiveita /tarpeita ei kuunnella. Muuttavat kohta itse kokonaan pois, kuten moni tekee aikuisten vuoksi. Toki ymmärtää että haluat omaa aikaa muuten jossain, mutta missä (hotellissa, kaverilla, kotona?). Pieni alkoholimäärä ei haittaa nuoria kotona (pari olutta), isompi määrä haittaa, saat makuuhuoneen ovesi kiinni.

No höpsis. Minä ainakin ymmärsin, että teinit ovat ap:lla kokoajan, mutta esim. kerran kuukaudessa ap haluaa, että ovat edes yhden viikonlopun isällään. Ehkä teinit aikuisina osaa jopa kiittää siitä, että ap on "pakolla" saanut pidettyä välit etävanhempaan läheisenä.

Vierailija
11/17 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä todellakin ymmärrän! Olis ihan unelmaa viettää viikonloppu kokonaan yksin. Itsellä vaan tilanne ettei lapset halua mennä exän luo joten hyvin harvoin on tilaisuutta.

Vierailija
12/17 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole säälittävää. Mutta ehkä voisi pohtia, että onko jotain orastavaa alkoholiongelmaa, jos useinkin haluat teinien lähtevän isälleen, että voit juoda kaljaa.

Siinä ei ole mitään vikaa, jos haluaa olla yksin. Ne, joilla on mökki, lähtee sinne tuossa vaiheessa, koska teinithän tunnetusti haluaa aina jäädä kotiin. Kaikilla ei ole mökkiä. Mutta onko sen teinien isälleen ajamisen syynä kaljan vapaa juominen vai yksinolo? Tähän ei tarvitse vastata, mutta ehkä voit itseksesi pohtia.

Vierailija
13/17 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen viikonloppu teini on isällään että saan juoda ja käyttäytyä kuin erakoitunut höperö. Nautin.

Vierailija
14/17 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit on isällään viikonlopun ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. Ja mulla jalat niin ristissä ollut jo yli kahden vuoden, että kramppaa jo😂 Huomenna sukellus mun ihanaan karvalankamattoon❤ Tänään on tehtävä esiselvitystyö.

Terkuin ap.

Vierailija
15/17 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä aina viihdy, mutta asioita voi aina parantaa🙂 Mukavaa iltaa myös sinulle😊

Vierailija
16/17 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä aina viihdy, mutta asioita voi aina parantaa🙂 Mukavaa iltaa myös sinulle😊

Terkuin ap siis🙂

Vierailija
17/17 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ja antoisaa viikonloppua sinulle❤ Karvalankamatot ovat yleensä aika ihania, sinne voi hyvinkin sukeltaa🤩

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän