Koulukiusaamiseni kesti 9-vuotta
On se kumma ettei sitä saatu loppumaan. Opettajat, rehtori, koulutoimenjohtaja, kaikki tiesivät siitä. Aikuiset lohduttelivat silloin, että kiusaajat tulevat pärjäämään huonosti aikuisena. Toisin kävi. Itse syrjäydyin. Heillä kaikilla on hyvät ammatit, työt ja perheet. T. Ammattivalittaja
Kommentit (13)
Minulla 16-vuotta. Täällä ollaan ja mennään. Mikään ei ole vielä myöhäistä.
*16 vuotta siis, hämäännyin otsikosta :D
t. 2
Aha. Luuletko jotenkin olevasi harvinaisuus? Koitahan ryhdistäytyä ja mennä etiäpäin.
Mitä sitten? Sellasta se on. Monenlaista mahtuu elämään.
Toivottavasti enää ei tuolla lailla kiusattuja lohdutella. Kiusaajat pärjäävät hyvin elämässään. Ap
Jokaisella on ristinsä kannettavana.
Vierailija kirjoitti:
Aha. Luuletko jotenkin olevasi harvinaisuus? Koitahan ryhdistäytyä ja mennä etiäpäin.
En luule. Toivon vaan ettei kukaan sano, ettei muka kiusaajat pärjää elämässään. Ap
Koulukiusaaminen loppuu tehokkaasti metrisen betoniraudan heilahdukseen.
No mulla kesti lukioon asti, eli +10v. Vanhojentanssit jäi väliin, kun kukaan ei suostunut pariksi. Olin liian vastenmielinen ja ruma poikien mielestä, eikä kukaan halunnut sitä häpeää osakseen, että joutuisi kaltaiseni friikin kanssa tanssimaan. Jaxuhalit ap:lle 😘
Kävin itse aikoinaan sellaista koulua, missä vallitsi negatiivinen ilmapiiri ja kiusaaminen oli arkipäivää.
Pahimmat kiusaajat kylläkin ovat jo kuolleet päihteisiin. Mutta ne seuraavaksi pahimmat ovat ihan hyvin menestyviä kansalaisia.
Itsekin luulin silloin, että muiden ystävällinen kohtelu on tie menestykseen 😂🤣
Up