Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä vaatteita olet ostanut viimeisen vuoden aikana?

Vierailija
05.03.2021 |

Olen ostanut 7 paria sukkia.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet rintsikat, muutaman parin sukkia, uuden pipon, muutaman t paidan qwertee:stä

Vierailija
2/58 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tainut ostaa mitään. Mutta kudoin itselleni mekon ostamistani langoista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken.

Vierailija
4/58 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla kokonaisen vaatekerran kyllä, tämän vuoden puolella en vielä mitään

Vierailija
5/58 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkia ja alkkareita Lidlistä, tapojeni vastaisesti neuleen Citymarketista (käyttänyt nolla kertaa), ja nyt ginatricotista farkut kesäksi.

Vierailija
6/58 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään

Vierailija
7/58 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghost of Tsushima -paitoja ja -huppareita, uuden pipon, boksereita ja sukkii. :)

Vierailija
8/58 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari neuletakkia, parit rintsikat, parit farkut, farkkupaidan, yhdet sammarit, yhden t-paidan, tennarit ja lenkkarit ja alushousuja. Tilannut kaiken. Ostanut kaupasta yhden ulkoilutakin.

Vierailija
9/58 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet rintaliivit ja yhden neuletakin

Vierailija
10/58 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousuja, tavalliset ja urheilurintsikat, hiihtohousut ja -takin, Alpan neuleen, Joutsenen untuvatakin, työhousut, treenileggarit, todennäköisesti myös sukkia.

11/58 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon merkkivaatteita , Ulkovaatteita sekä  upeita hieman hienompia arkivaatteita. Merkkilaukkuja  (Mulberry) ja pari muuta  , saapikkaat , kalliita alusvaatteita  ja tosi paljon pitsialusvaatteita.

Miksi ? Selvisin koronasta ja tämä on palkinto. Säikähdin ja nyt sallin itselleni kaikkea hyvää ja kaunista.

Vierailija
12/58 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 takkia, 6 housut, 8 t-paitaa, 6 neuletta, 4 hametta, 2 huivia sekä lukemattoman määrän sukkia ja alusvaatteita.

Vierailija
13/58 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla on lähtenyt nettishoppaaminen ihan käsistä nyt koronavuoden aikana. En edes tiedä milloin niitä vaatteita käytän kun ei voi käydä missään.

Vierailija
14/58 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimapuvun kun aloitin syksyllä uintiharrastuksen mutta sitten menikin halli kiinni. Sen lisäksi alushousuja ja sukkia ja nyt talvella alennusmyynnistä laadukkaan kashmirneuleen.

Vierailija
15/58 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukkia ja alkkareita Lidlistä, tapojeni vastaisesti neuleen Citymarketista (käyttänyt nolla kertaa), ja nyt ginatricotista farkut kesäksi.

Ai niin, ja toppatakin Stockan verkkokaupasta. Ilman sitä en olisi selvinnyt tästä talvesta.

Vierailija
16/58 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parit alushousut ja raskaussukkahousut.

Vierailija
17/58 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mulla on lähtenyt nettishoppaaminen ihan käsistä nyt koronavuoden aikana. En edes tiedä milloin niitä vaatteita käytän kun ei voi käydä missään.

Ihan sama juttu. Nyt kyllä onkin sitten ihania vaatteita vähäksi aikaa ja etenkin ihania mekkoja. Tosin itsekin olen alkanut miettiä, että noinkohan noille ikinä tulee käyttöä jos ei niissä ala ihan vaan kotona hengailla..

Ärsyttää vaikka tosi pinnallista onkin. Ennen ei ollut ikinä mitään kivaa päällepantavaa ja nyt kun olisi niin enää ei olekaan minne mennä.

Vierailija
18/58 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivit (alennuksessa 8 euroa). En mitään muuta!

Vierailija
19/58 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeaan tarpeeseen hankin kunnon ulkoiluvaatteet ja muutaman aluskerraston sekä toiset, paremmin pitävät lenkkarit.

Sitten ihan vaan "kun halvalla sain" on tullut hankittua varsinkin kesävaatteita, koska jotenkin olin siinä uskossa että jo ensi kesänä koronarajoituksia ei enää ole ja voi mennä turvallisin mielin kaupungilla ja tavata ystäviä..

Vierailija
20/58 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintaliivit (alennuksessa 8 euroa). En mitään muuta!

Heh, itse en ole pitänyt normirintsikoita kertaakaan reiluun vuoteen. Urheiluliivit on totta kai päivittäin päällä, mutta kotona olen ollut ihan ilman liivejä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi