Miksi ihmiset kyselee, miksi keskustelu x poistettiin?
Luuleeko, että saa vastauksen ylläpidolta? Miksei vaan tee uutta aloitusta, jos niin kovasti haluaa aiheesta keskustelua?
Kommentit (17)
Joskus tein pari aloitusta samasta aiheesta mutta ne poistettiin aina. Mitään sääntöjenvastaista niissä ei ollut mutta selkeesti kielletty aihe. Koski iltalehden uutista missä huomautettiin että kaikille kansalaisaloitteille luvattiin reilu käsittely. Kun eräs aloite saavutti 50 k kannatuksen niin tuo lupaus lensi ulos ikkunasta.
Kaikki eivät vielä tiedä, että viestien poisto on trendikästä.
Vaikka itse olenkin se, joka täällä usein ilmoittaa ylläpidolle asiattomat viestit niin olen kyllä itsekin toisinaan toivonut, että tietäisin miksi joku viesti poistettiin.
En esim. tajua miksi Au st ralian maa han tulo karan teenista puhuminen on täällä kielletty.
Samaa ihmettelen. Näyttäkää se ketju, missä ylläpito on ikinä vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka itse olenkin se, joka täällä usein ilmoittaa ylläpidolle asiattomat viestit niin olen kyllä itsekin toisinaan toivonut, että tietäisin miksi joku viesti poistettiin.
En esim. tajua miksi Au st ralian maa han tulo karan teenista puhuminen on täällä kielletty.
Hullu kyselee muiden hullujen motiiveista? 😂😂😂
Palstanoviisit näitä ihmettelee.
Konkarit tietää, että mitään syytä ei tarvita, vaan poistot ovat lähinnä sattumanvaraisia.
Ja säännöistä on turha lukea, koska ylläpito ei niitä noudata poistoissaan, vaan poistaa mitä sattuu poistamaan, oli sitten asiallista tai asiatonta.
Mutta aina uudet mammasukupolvet ihmettelee tätä samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydän poistoa aloitukselle jossa pyydetään neuvoja rikoksen tekemiseen tai solvataan aivan törkeästi = olen hullu?
Vierailija kirjoitti:
Palstanoviisit näitä ihmettelee.
Konkarit tietää, että mitään syytä ei tarvita, vaan poistot ovat lähinnä sattumanvaraisia.
Ja säännöistä on turha lukea, koska ylläpito ei niitä noudata poistoissaan, vaan poistaa mitä sattuu poistamaan, oli sitten asiallista tai asiatonta.
Mutta aina uudet mammasukupolvet ihmettelee tätä samaa.
Toivoisin yhteydenottoa tomistoon, jossa moderoidaan. Tietääkö joku mikä on osoite. Lupaan että kun lähetän viestin heille en koskaan tule aukaisemaan tätä lehteä.Enkä ottaa osaa kesksuteluihin ; turhaa touhua.
Piiska käy. Kansalaiset kuritetan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydän poistoa aloitukselle jossa pyydetään neuvoja rikoksen tekemiseen tai solvataan aivan törkeästi = olen hullu?
Kyllä olet
Mua taas ihmetyttää, että ihmiset huutelee poistettujen aloitusten perään.
Tämä on kaupallinen alusta, joka ilmaiseksi tarjoaa sulle mahdollisuuden suoltaa tänne mitä tahansa törkyä, niin millä ihmeen oikeudella jengi perää "oikeuksiaan"?
Palstan pitäjällä on täysi oikeus poistaa ihan mitä tykkää.
Sanni16kerava kirjoitti:
Tämä on kaupallinen alusta, joka ilmaiseksi tarjoaa sulle mahdollisuuden suoltaa tänne mitä tahansa törkyä, niin millä ihmeen oikeudella jengi perää "oikeuksiaan"?
Onhan se vallan gauheeta kun poistoja ihmettelevät haluaisivat palstan noudattavan omia sääntöjään. Mielivaltaiset sensuroinnit eivät mene sääntöjen mukaan.
Tein aloituksen siitä, että kannattaako Orimattilaan muuttaa. Aloitus poistettiin. Kyllähän se nyt ihmetyttää, että miksi helkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Onhan se vallan gauheeta kun poistoja ihmettelevät haluaisivat palstan noudattavan omia sääntöjään. Mielivaltaiset sensuroinnit eivät mene sääntöjen mukaan.
Meidän mammojen kannattaa ymmärtää, että palstan säännöt ovat olemassa vain muodon vuoksi. Ei niillä ole mitään laillista tai muutakaan sitovuutta. Sanomalla on täysi oikeus tehdä täällä mitä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tein aloituksen siitä, että kannattaako Orimattilaan muuttaa. Aloitus poistettiin. Kyllähän se nyt ihmetyttää, että miksi helkkarissa.
Lyhyt vastaus: Paskapalsta.
Muuta ei tarvi tietää.
Sanni16kerava kirjoitti:
Ei palstan pitäjä poista ja siinähän se ongelma nimenomaan syntyykin.
Äärimmäisen tiukka sensuuri aiheuttaa hämmennystä.