Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Suostuisitko vapaaehtoisesti noudattamaan ilman määräystä ulkonaliikkumiskieltoa?
05.03.2021 |
Juuri nyt ennakoivasti
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No minähän olen noudattanut vuosikaudet käytännössä. Kaupassa saa käydä eikä kellään kyllä pitäisi olla sanomista siihenkään kuinka paljon omalla pihalla pyörin.
Alue: Aihe vapaa
Joo klo 22-6.