Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS.FI Deittailun vaikeus

Vierailija
05.03.2021 |

Anteeksi, mutta maailma on sekaisin. Tuo alla oleva juttu on yksi älyttömimpiä mitä olen ikinä kuullut. Eli pitääkö nykyään varoa jokaista asiaa ettei joku ahdistu?

”Vielä ei ole syntynyt uutta koodistoa, miten kertoa toiselle, että on kiinnostunut ilman, että se on kenestäkään ahdistavaa”

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen.

Vierailija
2/4 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, että sensuuri iskee ja täältä on siivottu kaikki muut asiaa käsittelevät keskustelut PAITSI tämä jossa joku nainen tuskailee naisvihasta.

Onhan tuo ykkösen kommentti mauton, mutta tosiasia on ettei artikkelin nainen ole kedon kaunein kukka. Minäkään en ole metsän komein puu, joten voisin hyvin harkita tapailevani häntä jos muut seikat olisivat kunnossa. Mutta punavihreä sossukirjailija Kalliosta ei ole se mitä etsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutun nainen on vanha ja ruma. Hyi helvetti.

Tässä on hyvä esimerkki nykyisestä netin vihapuheesta. Heitetään anonyymina todella ikävä kommentti ja naureskellaan. Ja jos joku (kuten minä nyt) kritisoi kommenttia niin todennäköisesti ollaan, että hei, se läppä läppä, eikö kukaan huumoria ymmärrä.

No tosta on kyllä huumori kaukana.

Minä en miehenä tiedä Hesarin artikkelista muuta kuin sen, että olen lukenut vuosien varrella (muistaakseni) kaksi, ehkä kolme kirjoitusta tältä Hubaralta. 

Niiden kirjoitusten perusteella en usko että tulisin toimeen hänen kanssaan.

Vierailija
4/4 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N e   v i i s i  p e l o t t a v a a  ki r j a i n t a ...!