Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset saisivat niin paljon ja helposti enemmän huomiota miehiltä jos pukeutuisivat paljastavammin

Vierailija
05.03.2021 |

Eli ihan normo arkipukeutumista tarkoitan. Ja pukeutumisessa se että ns. hyvä maku rikkuu, ei tarkoita että lakia kuitenkaan tarvitsisi rikkoa.

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi IHMEESSÄ haluaisin huomiota sillä että pukeudun paljastavasti?? En halua!!!!

Et ehkä sinä mutta kaikki siskosi haluavat.

Miehenä en ymmärrä edes läpällä tälläsiä 18v mukulan kommentteja. Onneks omas kaveri porukas ei oo tälläsiä vatipäitä.

Bimboilet itse ainakin kaveri(na) porukas(sa) tai kaveriporukassa, joten tuskin mitään ruudinkeksijöitä.

Vierailija
62/102 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tässä nyt mennyt joku miesten ymmärryksessä ohi? Siis nimenomaan on tarkoitus pukeutua mahdollisimman hirveästi, että saisi olla rauhassa. Valitettavasti sekään ei auta.

No tämä! Pukeudun löysiin vaatteisiin ja pidän vielä sormuksiakin vasemmassa nimettömässä, että saisin olla rauhassa, kun ei kiinnosta! Vaan ei tehoa. 

Minä aloin joskus 16-vuotiaana käyttää rihkamasormuksia nimettömässä, sellaisia kultaisia paksun ja aidon näköisiä "että saa olla rauhassa". Äitini suuttui aivan hirveästi asiasta jostain syystä.

Todellakin, tykkään myös oversized vaatteista.

On se kumma kun ei saa olla rauhassa. Hakkailkaa miehet niitä naisia, joita sellainen kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityisasiat pysyvät yksityisinä. Paljastelen vain omalleni.

Tässä kulminoituu ap:n ongelma: Ei saa ketään (edes yhtä, saati useita haaremialistukseksi asti) omakseen. Ap tusinaturhatylsäkkeellä ei täten ole seksuaalista vetovoimaa, eikä minkäänlaista karismaa, eli 4ever evvk.

Vierailija
64/102 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeessä te kaikki saatte miehiltä huomiota? Ihan saan olla rauhassa joka paikassa mihin menenkin, niin ihmetyttää tuo.

Töissä (tosin miesvaltainen ala) vilkuillaan, vihjaillaan ja ehdotellaan ihan suoraankin. Kaupan kassajonossa tullaan jutuille, kirjastossa kysellään, mistä kirjallisuudesta pidän... Lista on loputon. Yritän välillä sulautua seinään, kun ei vaan jaksa. Ravintoloissa en käy juuri tämän takia. "Onneksi" korona on hieman hillinnyt tutustumishalua. En ole tätä koskaan ymmärtänyt, koska olen ihan tavisnainen, en todellakaan mikään kaunotar.

Tuntuu, että haku päällä olevista naisista ehkä jotenkin paistaa läpi, että kumppania oltaisiin vailla, koska jatkuvasti kysellään, mistä voisi itselleen puoliskon löytää. Itse en ole koskaan ketään hakenut, rauhaa ei saa edes kävelylenkillä metsässä. Pysynkin aika paljon metsässä omassa kolossani sisätiloissa.

Jos sua selvinkinpäin noin paljon isketään, niin kyllä sun täytyy olla todellinen kaunotar. Tai todella karismaattinen ihminen.

Pakko tosiaan olla. Olen itse ihan ok näköinen, mutta en kyllä saa missään mitään huomiota.

T. Ap

Vierailija
65/102 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran havainnollistava esimerkki kapeakatseisesta minäminäminä-putkiaivoisuudesta ja myrkyllisestä maskuliinisuudesta sekä pahimmillaan jopa joistakin mt-ongelmista. Kaikki naiset halutaan yksipuolisesti ja vastoin vapaata tahtoaan alistaa ja alentaa suodattamalla heidät kaikki panisin/en panisi -suodattimen läpi.

Vierailija
66/102 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha just mietin että olen muuttunut lähes näkymättömäksi sen jälkeen kun aloin käyttämään uutta muhkeaa talvitakkiani.

Vierailija
67/102 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas kerran havainnollistava esimerkki kapeakatseisesta minäminäminä-putkiaivoisuudesta ja myrkyllisestä maskuliinisuudesta sekä pahimmillaan jopa joistakin mt-ongelmista. Kaikki naiset halutaan yksipuolisesti ja vastoin vapaata tahtoaan alistaa ja alentaa suodattamalla heidät kaikki panisin/en panisi -suodattimen läpi.

Osa olettaa saavansa sen oikean jo tällä viikolla. Sain tietää tästä tuolla Tinder topassa

Vierailija
68/102 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa huomiota random ukoilta.

Vierailija
69/102 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeessä te kaikki saatte miehiltä huomiota? Ihan saan olla rauhassa joka paikassa mihin menenkin, niin ihmetyttää tuo.

Töissä (tosin miesvaltainen ala) vilkuillaan, vihjaillaan ja ehdotellaan ihan suoraankin. Kaupan kassajonossa tullaan jutuille, kirjastossa kysellään, mistä kirjallisuudesta pidän... Lista on loputon. Yritän välillä sulautua seinään, kun ei vaan jaksa. Ravintoloissa en käy juuri tämän takia. "Onneksi" korona on hieman hillinnyt tutustumishalua. En ole tätä koskaan ymmärtänyt, koska olen ihan tavisnainen, en todellakaan mikään kaunotar.

Tuntuu, että haku päällä olevista naisista ehkä jotenkin paistaa läpi, että kumppania oltaisiin vailla, koska jatkuvasti kysellään, mistä voisi itselleen puoliskon löytää. Itse en ole koskaan ketään hakenut, rauhaa ei saa edes kävelylenkillä metsässä. Pysynkin aika paljon metsässä omassa kolossani sisätiloissa.

Jos sua selvinkinpäin noin paljon isketään, niin kyllä sun täytyy olla todellinen kaunotar. Tai todella karismaattinen ihminen.

Pakko tosiaan olla. Olen itse ihan ok näköinen, mutta en kyllä saa missään mitään huomiota.

T. Ap

Ei sillä ole mitään merkitystä minkä näköinen kukin on, vaan epätoivottu huomioahdistelupiina ei ole yhtään sen 'oikeutetumpaa', vaikka sen kohde (uhri) olisi kuinka hyvännäköinen herkku/rumilus tahansa.

Vierailija
70/102 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tässä nyt mennyt joku miesten ymmärryksessä ohi? Siis nimenomaan on tarkoitus pukeutua mahdollisimman hirveästi, että saisi olla rauhassa. Valitettavasti sekään ei auta.

Tähän on tultu.

Vierailija
71/102 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se toimii. Onneks miesten huomiolla ei tee mitään.

Vierailija
72/102 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimppi tisut ja peppu vaan esille. Ettei miehen tarvitse hukata aikaa huonoon tavaraan.

Tuollahan noita jo pyörii ihoa nuolevissa trikoissaan pumpattuine pakararoineen. Nähtävästi tässä intressit kohtaavat.

Muut naiset säästykööt tältä ”perien” arvioinnilta.

Vierailija
73/102 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pimppi tisut ja peppu vaan esille. Ettei miehen tarvitse hukata aikaa huonoon tavaraan.

Tuollahan noita jo pyörii ihoa nuolevissa trikoissaan pumpattuine pakararoineen. Nähtävästi tässä intressit kohtaavat.

Ja muutenkin kaupanteolta

Vierailija
74/102 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi tavaran todellista laatua ei aina näe pelkästään tavaran ulkonäöstä. Huonossa repussa voi olla hyvä tavara ja hyvässä repussa huono tavara, mutta tätäkään sivistymätön viihdyttäkää-mua-tyhmää-ap ei hoksaa.

Vierailija
75/102 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tavallinen nuori kundi

Joten tytöistä mä tietysti uneksin

Ja kun rakkaudestani heille runoilen

Mä nimeäni loppuun laita en

Ei tytöt sitä tietää saa

Ei tytöt sitä pysty arvaamaan

Kuka nimettömän kirjeen kirjoittaa

Ei tytöt sitä tietää saa

Minun mielestäni jokainen tyttö on kaunis

Joten jokaiselle kirjeen kirjoitan

Ja kun rakkaudesta heille runoilen

Mä nimeäni koskaan kerro en

Ei tytöt sitä tietää saa

Ei tytöt sitä tietää saa

Oh No

Ei tytöt sitä tietää saa

Oh No

Ei tytöt sitä tietää saa

Vierailija
76/102 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat vissiin isotissisiä naisia? Minä en aa-kupin tisseilläni sais yhtään sen enempää huiomiota miehiltä kuin nytkään (=eli en yhtään) kun tissejä ei tosiaan ole ja naama on ruma.

Vierailija
77/102 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi laillisesti kulkea julkisesti sukupuolielimet vapaasti sojottaen, ja vaikka voisikin niin tuskin monikaan normijärkinen/tasapainoinen käyttäisi tätä yksityiselämän puolelle kuuluvaa esittelyoikeuttaan. Tavara(a) ei siis ole uliulilimanuljaskapervoalistajille yleisesti tarjolla edes visuaalisessa, saati konkreettisessa muodossa.

Vierailija
78/102 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se pelkkä pukeutuminen ole se juttu millä lisää huomiota voisi saada. Voit saada huomiota myös seksikkäällä elehtimisellä ja asennoilla. Istuakin voi monella tapaa. Pahin on sillain siveästi jalat yhdessä ja käsilaukku sylissä. Se ei viehätä miehiä. 

ap

Vierailija
79/102 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä se pelkkä pukeutuminen ole se juttu millä lisää huomiota voisi saada. Voit saada huomiota myös seksikkäällä elehtimisellä ja asennoilla. Istuakin voi monella tapaa. Pahin on sillain siveästi jalat yhdessä ja käsilaukku sylissä. Se ei viehätä miehiä. 

ap

Toihan kuulostaa elättäjää vailla olevalta.

Vierailija
80/102 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan tavallinen nuori kundi

Joten tytöistä mä tietysti uneksin

Ja kun rakkaudestani heille runoilen

Mä nimeäni loppuun laita en

Ei tytöt sitä tietää saa

Ei tytöt sitä tietää saa

Minun mielestäni jokainen tyttö on kaunis

Joten jokaiselle kirjeen kirjoitan

Ja kun rakkaudesta heille runoilen

Mä nimeäni koskaan kerro en

Ei tytöt sitä tietää saa

Ei tytöt sitä tietää saa

Oh No

Ei tytöt sitä tietää saa

Oh No

Ei tytöt sitä tietää saa

Yhä sama ongelma kuin kaikilla kasvottomilla 13tusinassa röllireijoilla. Naisista (monta) vs. naisesta (1kpl).

Naiset eivät koskaan vielä kollektiivisesti pukeudu miellyttääkseen joitain itse epäsyksyjä r unkkuvätyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän