Paljonko on visa rajasi
Kommentit (40)
Olisiko tuo 2500, ostin kerran lentolippuja ja nostin sen. Sitä ei voinutkaan laskea takaisin 1000€ netissä, on jäänyt siihen ja aikakin on muuttunut, että ihan hyvä tuo. Vaikka enpä ole viime aikoina paljon tarvinnut, johtuen k-tilanteesta.
Sen verran kuin haluan asettaa rajaksi.
Minimi 2000. Ollut 20 vuotta ja eipä tuo ole kertaakaan rajoittanut.
Mulla on monta korttia. Yhteensä niiden rajana 16 000€. Suurin yksittäinen on 6000€. Tällä hetkellä eri korteilla taas velkaa joku 5000€, en tiedä kun en seuraa. Nämä ovat hätävarana ja välillä maksan ne nollille, välillä käytän.
2000e mutta en ole aktivoinut sitä, on vaan äkillisiin eläinlääkärikuluihin eikä vielä ole niin isoa laskua tullut etten olisi samantien kyvennyt maksamaan.
Eikö teillä ole lainaa kun noin korkeat rajat teillä vai suuret tulot?
2500. Sitä voi kuitenkin nostaa halutessaan.
8000 e. Liikaa tulee vingutettua. Kun saan asuntolainat maksettua, lyhennän heti visat pois ja lasken rajan pienemmäksi.
Visa 4000 ja master 2000. Ihan itse valitsin.
En tiedä, mulla on Mastercard. Ainoa, mitä olen luottokortilla ostanut, on matkat. Ja seuraavan kuukauden lopussa maksanut ihan normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Asunto laina maksettu.
Eläkkeet mieheni kanssa 2900€ netto.
Nordea master cold,raja 8000€
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? On meillä asuntolaina ja sijoitusasunnon laina, mökkilaina on jo maksettu. On ihan hyvät tulotkin. Luottokorttilainaa ei ole ollut ikinä.
5000 e.