Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin matkustat kun pandemia ohi?

Here I go again
04.03.2021 |

Minä lennän Jenkkeihin siskon luokse. Kalifornia dreaming.....

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi höpönassut, pandemian ohimenosta haaveilu on sama kuin haaveilisitte taivaaseen pääsystä sitten joskus.

Vierailija
22/38 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsovaan. On tarkoitus käydä keskitysleirimuseossa ja muuta. Ja pitäähän sitä käydä taas ruotsinlaivalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut Budapest pitkään mielessä.  Tämä korona-aika on jotenkin kypsyttänyt ajattelemaan, ettei tarvitsekaan olla koko ajan menossa jonnekin, vaan voi käydä harvakseltaan niissä paikoissa joihin oikeasti haluaa matkustaa.

Vierailija
24/38 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen 24h ruotsinristeilyn, mahdollisesti jopa kaksi kertaa peräkkäin että varaan saman hytin niin kauaksi aikaa.

Kaipaan risteilyjä. Ja joo, voisihan sinne nyt mennä mutta en halua leikkiä omalla enkä muiden terveydellä kaiken varalta.

25/38 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa pandemia ohi tai ei, niin marraskuussa Teneriffalle, jos sinne on suora lento.

Vierailija
26/38 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimaaseen..

mies53v

Ahvenanmaaseen..

nainen38v

Vierailija
27/38 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napoliin.

Vierailija
28/38 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökille!

Vierailija
29/38 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thaimaaseen..

mies53v

Ahvenanmaaseen..

nainen38v

Ei, sinä sinä menet Ahvenanmaahan tai Thaimaalle.

Vierailija
30/38 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsi-Irlantiin. Jos sinne pääsen taas, niin kiipeän Pyhän Patrickin vuorelle, paikallisten reittiä!

Vierailija
31/38 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valko- Venäjälle. Suunitelmani on käydä kaikissa Euroopan valtioissa ja tuo puuttuu listalta + pari pikkuvaltiota.

Vierailija
32/38 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ehdin kokea suurimman haaveeni juuri vähän ennen koronaa, olisin aivan romuna jos olis jäänyt väliin kun kuitenkin ”sielläpäin” tullut useamman kerran käytyä.

Itsekin tosiaan uskon että matkailu ei palaa pitkään aikaan uomilleen joten aika varovaa on haaveilu, äkkilähdöt ja viikon tai parin reissut ainakaan kauemmas voi unohtaa pitkäksi aikaa.

Nyt olen alkanut pohtimaan että mitä tulee tehdä ja kuinka elämänsä järjestää että jatkossa matkailu on vaikkapa 2-3kk oleskelu kohteessa/alueella, tarkoittaa että reissuja tuskin tulee joka vuosi mutta ei tarvitse maksaa kaikista testeistä/rokotteista/lippulapuista jonkun piipahduksen takia.

Alanvaihto on käynnissä ja siltä osin tällainen kuvio saattaa onnistua, ehkä jopa kansainvälinen työskentely+siihen päälle sit jos mahdollista niin vähän omaa aikaa.

Jos tulisi tieto etten koskaan pääse enää ulkomaille, niin hyppään samantien oravanpyörästä ja muutan johonkin korpeen.

Vierailija
33/38 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden Välimeren rannalle heti kun on tarpeeksi lämmintä ja ok tilanne, eikä minua estä kukaan.

Olen sitäpaitsi rokotettu, eli esitän rajoilla todistuksen siitä ja pusken läpi vaikka väkisin.

Ainoa syy miksi otinkin koko rokotteen on, että pääsen matkustamaan!

Seuraavan lentomatkan aion tehdä varmaan jonnekin takuuvarmaan paikkaan kuten Balille.

Haluan vain löllötellä rauhassa lämmössä ja kauniissa maisemissa tuoreiden mangojen ja hyvän ruoan kera.

Rakastan merta, lämpöä ja tuoretta ruokaa.

Seikkailullisemmat reissut teen sitten kun ajat on paremmat.

Vierailija
34/38 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähden Välimeren rannalle heti kun on tarpeeksi lämmintä ja ok tilanne, eikä minua estä kukaan.

Olen sitäpaitsi rokotettu, eli esitän rajoilla todistuksen siitä ja pusken läpi vaikka väkisin.

Ainoa syy miksi otinkin koko rokotteen on, että pääsen matkustamaan!

Seuraavan lentomatkan aion tehdä varmaan jonnekin takuuvarmaan paikkaan kuten Balille.

Haluan vain löllötellä rauhassa lämmössä ja kauniissa maisemissa tuoreiden mangojen ja hyvän ruoan kera.

Rakastan merta, lämpöä ja tuoretta ruokaa.

Seikkailullisemmat reissut teen sitten kun ajat on paremmat.

Kaakkoisaasia on kyllä ihmiselle paras paikka elää jos vaan ois pinkka kunnossa.

Vierailija
35/38 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökille. Mutta matkustan sinne kyllä korona-aikaankin.

Vierailija
36/38 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen katsmaan tulta ja lukemaan kirjaa

Vierailija
37/38 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen katsmaan tulta ja lukemaan kirjaa

Vierailija
38/38 |