A-Talkissa Marin, Hendriksson, Halla-Aho ja Essayah
21.05
Pystyykö hallitus sulkutoimillaan pysäyttämään koronatartuntojen ryöpsähtämisen?
Kommentit (90)
Marin voisi myöntää että huonosti on asiat hoidettu!
Valehteleminen ja asioiden kieltäminen ei ole hyvä asia, se vie uskottavuutta
Marin kiukuttelee ja puolustelee itseään
Sanni ei kestä kritiikkiä ja esittää vanhempaa kuin onkaan. Käyttää vanhempien poliitikkojen sanontoja. Hyvin opeteltu.
Marinilla kärähti pinna! "Kun tilanne on vakava"
Vierailija kirjoitti:
Essayah on fiksuin, valitettavasti väärä puolue. Sannalla meni jo koronanyrkki tunteisiin.
Minä oon homo ja sitä mieltä että tuo Essayah on fiksuin. Aamen
Ärsyttää Henriksson, joka jaksa taas jankuttaa, että ei tehdä mitään, mikä on ivan välttämätöntä jne jne.
Aina jankuttaa tuot samaa.
Hyvä keskustelu. Halla-aho on älykäs kaveri, olen useimmista asioista samaa mieltä hänen kanssaan, vaikka en puolueesta itsestään piittaakaan.
Sanna alkaa menettää hermonsa, kun aikuiset kurmoottaa ja sanoo selkeitä konkreettisia ohjeita.
Rintamus nousi punaisille läiskille kun kävi niin Sannan hermoihin! Ja päpättää todellakin. Hyvä essayah! Ainoa joka puhuu selkokieltä eikä kiukustu.
Vierailija kirjoitti:
Sanna on tyypillinen 90 luvun nuori. Halveksii muita eikä ota muita huomioon. Opetettu minäminä asenteeseen. Hyvin epämiellyttävä.
Todella rasittava
Näkee selvästi että Sanna Marin ei ole tiimipelaaja. Ei ollenkaan. Aina puolustuskannalla, sen sijaan hän on aina puolustuskannalla ja hyökkääväkin.
Ikävää.
Sanna on vakuuttava johtaja, kuten aina. Muut myötäilee, Jussi vähän punastellen kauttarantain kritisoi, mutta laimeaa.
Essayah puhuu paskaa. Pahempi populisti kuin Halla-aho, joka on tässä puhunut ihan järkeviä.
Rauhallisuus, selkeys ja johdonmukaisuus. Essayaha johtoon mieluumkin.
Ei vain nättinä olo riitä tähän maailmantilanteeseen. Voisiko sanna mennä vaikka cat walkille sen sijaan että on vastuussa maan tilasta!
Essayah haluaa, että ihmiset tapaisivat yhtä tai kahta perheen ulkopuolista. (kun hänen mielestään sulkemiset ovat hankalia)
En voi enää sietää tuollaista asennetta. Jälleen tottelevaiser ja kiltit rajoittavat tekemisiään ja pahikdilla on edelleen mahdollisuus tehdä ihan mitä vaan.
Essayah on todella fiksu. Olen ällistynyt. Harmi, kun ei ole omassa vaalipiirissä ehdokkaana.
Henriksson on asianainen, mutta niinhän juristit aina ovat.
Yllättävää että hallis ei vastaa taaskaan kysymyksiin eikä toimittaja taaskaan jaksa haastaa siitä, kun persut aina uhriutuu siitä. "NYYH MITÄÄN SAA SANOA"
Kaikilla muilla haastateltavilla katseet ja ilmeet elää - Sanna ilmeetön ja kylmä eleetön katse. Jäädytetty ja kovan pyrkyrin eleet. Kolmikymppinen kminätiedänosaankaiken nuori. Ylenkatsoo elämänkokemusta omaavat ihmiset. Alkaa päpättää. Ja singermainen nopeus nousee.