Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa olette pakanneet sairaalakassin valmiiksi?

Vierailija
06.08.2008 |

.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sinne ihmeitä tarvinnut, ja nekin vähät olisi mies voinut tuoda. Toki oli kiva että oli miehelle evästä mukana kun ei yöllä kanttiinikaan ollut auki.

Vierailija
2/8 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen jälkeen sen sisältö kyllä muuttui vielä useaan otteeseen, kun mm. käytin niitä vaatteita jotka olin pakannut... (Lopulta synnytys meni pari viikkoa yli LA:n.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toi dödön ja hammasharjan käytyään kotona. Ja lähtöpäivänä se toi vauvalle vaatteet.

Vierailija
4/8 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään suunnittelin, että laittaisin vauvan kotiintulovaatteet miehelle valmiiksi turvakaukalon päälle. Omassa sairaalakassissa on jotain tavaroita (tärkeimpänä suklaa..), mutta pakkaan loput sitten, kun aika koittaa.

Esikoisesta jouduin yllättäen sairaalaan, mukana vain neuvolakortti ja rahakukkaro. Ja silti selvisin. =)

Vierailija
5/8 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tietty jo miettinyt kaiken valmiiksi, mutta esikoiselle en edes ehtinyt pakata etukäteen, kun tuli etuajassa, ja kokemuksesta viisastuneena tiesin, että hyvin se onnistuu siinä lähtöhässäkässäkin. Jotain taisi toisella kertaa unohtua, mutta mies toi tullessaan, sehän suhasi sairaalassa kuitenkin joka päivä.

Vierailija
6/8 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen nyt montaa minuuttia mene.

Vauvalle olen laittanut valmiiksi molempien sukupuolien kotiintulovaatteet jo vähän aiemmin.

Vähänpä siellä sairaalassa tavaraa ensi alkuun tarvitsee, sitten voi mieskin tuoda kotoa jos joku hiusharja tai muu unohtuu.

Vierailija
7/8 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noin varhaisilla viikoilla ei sykettä voi vielä kuulla, saati nähdä edes ultrassa. Olisit laittanut vaikka 6+1 niin ois ollu uskottavampaa.

Vierailija
8/8 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ongelmia, sairaalakassi oli aina varuiksi mukana ä-polikäynneillä jos joudun jäämään osastolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme