Koska koronan anustestit tulee Suomeen?
Mitä veikkaatte? Kyseistä testiä on kehuttu tarkemmaksi ja turvallisemmaksi kuin nenänielutesti.
"Uutistoimisto Reutersin mukaan anaalitestit otetaan pumpulipuikolla, jota pyöräytetään kevyesti 3–5 senttimetrin syvyydessä anuksessa. CCTV kertoo, ettei testaustavan käyttöä tulla laajentamaan merkittävästi ”metodin epämukavuuden” vuoksi."
Kommentit (58)
sit istutaan paskahätää odotellessa
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni tulevat ihan lähiviikkoina Uudeltamaalta poistuville, voimassa vappuun asti.
Pyllistys rajalla yhteen suuntaan sotilaille ja toiseen suuntaan hoitajille. Sitten vasta pääsee rajan yli.
Maltan tuskin odottaa kun Sirelpuu testataan tällä menetelmällä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pian, sillä ulosteesta otettu testi paljastaa koronan todennäköisemmin kuin nenätesti varsinkin niillä nuorilla, joilla on vain vatsaoireita, eikä hengitystieoireita.
Ihmettelen silti, miksi ei voi vaan ottaa sitä ulostenäytettä. Tuntuu, että Kiina haluaa esittäytyä jonain testauksen edelläkävijänä ja siitä johtuu nämä erikoiset testimetodit.
Pentti hikka on jo lähdössä kiinaan virkamatkalle jerin kanssa hankkimaan testejä samalla toteavat testin toimivuuden useaan kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika järjettömältä.
Voisi se joillain pikkulapsilla toimiakin, ei ois välttämättä heillä niin hankalaa ja epämiellyttävää kuin nenästä otto, mutta miettikää jotain mummoja, kuinka kauan niillä kestää riisua housut ja pyllistää. Sehän on kauhean hidasta!
Eikä onnistuis pikatestaus autosta, vaikka se ajatuksena varsin hupaisa (tai ällöttävä) onkin. Ja hoitajaparat, eikö ne oo jo kärsineet tarpeeksi :D
Kiina on kyllä ihan tosissaan tämän kanssa. Alkoivat kehitellä näitä anaalista otettavia testejä alkuvuodesta ja nyt tämä testi on pakollinen kaikille maahan saapuville.
"Kiina määräsi anaalitestit pakolliseksi kaikille ulkomailta maahan saapuville"
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/11abec66-9a63-4646-b980-2ef7b6d9709d
Perä vaan ulos auton ikkunasta ja is-kuvaamaan,kuin aikoinaan leipäjonoja...Voin kuvitella jo otsikot...
Joo, eikä tarvitse edes keksiä mitään klikkiotsikkoa. Riittää kun kirjoittaa mitä tapahtuu.
Onkos tämä se persuolinkaisille tarkoitettu testi?
Nyt odotetaan vaan, kuka kohuliikemies myy valtiolle vehkeet tähän uuteen testiin.
Tämä on sellainen ns. hanurin mikitys-metodi vai?
Minä suoritan näitä testejä jo naisille. Aina pohjia myöten vedetään.
Vierailija kirjoitti:
Minä suoritan näitä testejä jo naisille. Aina pohjia myöten vedetään.
Minä teen näitä setämiehille pesäpallomailalla että tulee tarkempaa tuosta koska räävitön reikä eikä lähikontaktia voi ottaa. Kokosuoja-asussa.
Saako testaajan valita. happy ending.
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni testaaja valitsee kenelle ja kuinka syvällä antaa.
Luulisi Haaviston jo näitä puuhaavan tänne.
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä muuten olisi mitään tolkkua, jos ei voi valita testiä joko happy endingillä tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pian tulee, itse ainakin odotan perse levällään että pääsisin testattavaksi. Tosin aikamoinen pettymys että vain 3-5 cm syvyyteen tungetaan.
Itse aion pyytää että työnnä pohjaa saakka.
Miten ne meinaa estää, ettei mene ihan seks. ahdisteluksi koko testaustilanne? Varmasti sinne olisi tulossa kaikenlaista porukkaa ihan vääristä syistä..
tottakai ne kiihotuu 50-vtäti ihminen tunkee topsin analiin.....just joo