Anopin erikoinen toiminta?
Anoppi laittoi minulle linkin sähköpostilla missä on pukeutumisopastusta ja perään :"ystävällisin terveisin Maire" Mietin siis mitä laittaisin päälle anopin sukulaisen seitsemänkymppisille ja kysyin poikaystävältä mitä hän laittaa eli laittaako puvun yms..
Tuli tunne niinkuin en tuntisi nyt muka etikettiä vaikka oikeasti pukeudun aina hyvin ehkä erikoisesti välillä joidenkin mielestä. Mutta olen huoliteltu. Mitä ajattelisitte? vai tulkitsenko minä väärin?
Kommentit (12)
No, ilmeisesti kyseessä on juhlat, joihin pukeudutaan hyvin.
En ajattelisi kyllä sen kummemmin. Kiittäisin ohjeista. Varmaan joku "rikkinäinen puhelin" on käynyt. Ehkä poikaystäväsi ymmärsi, ettet tiedä miten kuuluisi pukeutua. Tai sitten hänen äitinsä ymmärsi väärin. Älä turhaan mieti liikaa.
Kuka pitää pandemia-aikana 70v-juhlia?
Hazmat on paras vaihtoehto niihin bileisiin.
Minä en sinuna menisi missään tapauksessa kyseisiin kekkereihin. Tuollainen pukeutumisvihjailu on
loukkaavaa.
Turha tuohon on laskea mitään piilomerkityksiä. Anoppi vaan varmisti että tiedetään millaiset kekkerit on kyseessä
Toisaalta "oikeasti pukeudun aina hyvin ehkä erikoisesti välillä joidenkin mielestä" viittaa siihen että juhlisssa et aina tietäisi ketä siellä ollaan huomioimassa.
Eikös tää ketju ollut jo? Eikä mitään juhlia nyt korona-aikana järjestetä, korkeintaan kuuden hengen kokoontumiset sallittu.
Vierailija kirjoitti:
Turha tuohon on laskea mitään piilomerkityksiä. Anoppi vaan varmisti että tiedetään millaiset kekkerit on kyseessä
Toisaalta "oikeasti pukeudun aina hyvin ehkä erikoisesti välillä joidenkin mielestä" viittaa siihen että juhlisssa et aina tietäisi ketä siellä ollaan huomioimassa.
No itse olen pukeutunut heidänkin juhliin mekkoon joka kävisi oman "kulttuurini juhliin ja mekot eivät ole olleet mitään tyllimekkoja"
Vierailija kirjoitti:
ei vaan arkena tarkoitin erikoisesti. En käytä muissa juhlissa mitään erikoisia koruja
Hei ap, sulla on ollut tämä aloitus sanasta sanaan jo aiemmin. Keksi uusi vai alkaako ideat ehtyä?
Vierailija kirjoitti:
Eikös tää ketju ollut jo? Eikä mitään juhlia nyt korona-aikana järjestetä, korkeintaan kuuden hengen kokoontumiset sallittu.
Joo oli mutta silloin ”anopin” kirjoittamana!
Pistä takaisin linkkiä pukukoodin kertominen kutsussa opastukseen.