Kuinka vanha nainen haluaa harrastaa vielä seksiä?
Missä kohtaa menee raja kun nainen ei enää halua? 60v? 70v?
Kommentit (12)
Tietenkin haluaa, jos aika, paikka, tunnelma ja mies ovat oikeat
Vaimoni on 61 v ja minua vuotta nuorempi. Meillä on seksiä normaalisti kaksi kertaa viikossa .
Viikonloppuina joskus innostumme molempina aamuina heräämisen jälkeen heti rakastelemaan ja silloin on kolmekin kertaa , koska puolen viikon jälkeen taas tekee kuitenkin mieli. Saan käytännössä seksiä aina kun ehdotan tai alan hyväillä sängyssä sillä tavoin. Se on aina sellaista lähäri-perusseksiä, kun vaimo ei halua mitään vaihtelua valitettavasti, mutta kyllä hyvää tekee kuitenkin, kun laukeaa. Vaimo saa joskus kaksi orkkua, jos annan halutessaan ensin kieltä, muuten yhden.
ukmuna kirjoitti:
Meillä se ikä oli noin 40 vuotta.
Sama täällä parasta ennen meni jo n kymmenen vuotta sitten. Vaimo täyttää seuraavaksi 49v. M50
62 ja jokapäivä on seksiä, ilman en voisi olla. Seksi nyt parasta mitä ikinä ollut, ja en näe että se loppuisikaan mihinkään. Mies samaa mieltä! Mies on reilut 3 vuotta nuorempi, yhdessäoltu jo 40 vuotta.
Typerin kysymys pitkään aikaan? Aivan kuin siihen olisi yksi ja ainoa vastaus, eikä se riipu henkilöstä tai parisuhteen laadusta ollenkaan.
Hei, mutta toki saat tarkan vastauksen jos haluat:
61 vuotta ja kaksi kolmasosaa.
Olen ollut töissä ikäihmisten parissa. Kyllä siellä peitto heiluu aktiivisti vielä yli 70 vuotiaillakin. Väittäisin että kasikymppisiäkin löytyy joilla vielä nalli palaa.
Vielä haudassakin vissiin haluttaa, heh.
Ukko saatu kihloihin /naimisiin,lapsi siinä yleisimmät syyt seksin loppumiseen eikä siinä ole iällä mitään välia!!!!
Yksi ukkomies monien puolesta
Naisystäväni on 69 ( siis myös vuotias). Ja halut suuremmat kuin minulla. Itse olen 77 ja siis ns. pihtari suhteessamme, vaikka olemmekin noin kolme kertaa viikossa sillai.
Luonnon kellon mukaan kai vaihdevuodet on raja! Sen jälkeen loppuu normaalisti hormonituotantokin!
Vierailija kirjoitti:
Luonnon kellon mukaan kai vaihdevuodet on raja! Sen jälkeen loppuu normaalisti hormonituotantokin!
Eivät riipu toisistaan millään muotoa
Meillä se ikä oli noin 40 vuotta.