Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani miehen kaunis exä

Vierailija
04.03.2021 |

Ollaan tapailun alkuvaiheessa ja on vähän ollut puhetta existä. Tyhmänä menin stalkkaamaan miehen viimeisimmän exän jonka kanssa suhde päättyi aika dramaattisesti. Ja tietenkin kyseessä on missityypin kaunotar. Itse olen ihan hyvännäköinen ja mies kyllä ylistää ja kehuu ja sanoo että luonteeltani olen luotettavampi jne mutta hirveä kateellisuus on nyt... enkä voi olla stalkkaamatta tätä exää. Miten naiset tästä pääsee yli ja kun en halua että mies pitää mua mustasukkaisena tai mitään. En vaan pääse yli siitä että hänen edellinen on tuollainen klassinen kaunotar ei edes mikään fitness tyrkky vaan varmaan kaikkien makuun :(

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa millä on väliä, on (kun olet ylipäänsä suostunut treffeille!) se, tuntuuko toisen seurassa hyvältä olla. Jos olet vaivaantunut, vielä toisen ja jopa kolmannen kerran jälkeen, jotain on pahasti pielessä.

Näin just. Oikeastaan mun mielestä pitää olla heti ekoilla treffeillä hyvä olla toisen kanssa. Jos ei ole, jatkoa ei tule. Erään miehen kanssa mulle tuli ensitreffeillä olo että olen hänelle liian huono, mutta jostain syystä (tyhmyyttäni?) halusin jatkoa. Elämäni huonoimpia ratkaisuja.

62/68 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaa vaan ihan sielusi kyllyydestä. Tulet huomaamaan saman, kuin miehesi. Kaikkeen tottuu. Vaikka, kuinka kaunis, naiseenkin tottuu ja hän arkipäiväistyy. Tulee tylsäksi ja ennalta-arvattavaksi.

Opin paljon, kun luin presidentti Kennedyn Rose-äidin muistelmat. Miehensä Joseph oli notoorinen pettäjä. Heilasteli maailman kauneimpien filmitähtien kanssa.

Rose Kennedy antoi yksinkertaisia ja järkeviä neuvoja, kuinka pärjätä kilpailussa ja säilyttää aviomies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla tuo miehen ex.

Meillä oli ikäeroa ja suhde oli valitettavasti erittäin intensiivinen ja molempia tuhoava.

Rakastin häntä aidosti mutta lähdin dramaattisella tavalla sitten pitkään jatkuneen henkisen väkivallan vuoksi ja lopulta siinä oli myös fyysistä.

Oli kamalaa kun yritin kaikkeni ja mies myös kehui maasta taivaisiin mutta osasi myös saada minut tuntemaan riittämättömyyttä jota yritin kaikin konstein paikkailla esimerkiksi ulkonäköä parantamalla, olemalla täydellinen kodinhoitaja jne.

Typerää näin jälkikäteen mietittynä.

Itseäni sitten sattui jollain tavoin kun ottikin sellaisen naisen joka olikin hyvin tavallinen perheen äiti ja mielestäni kyllä kauniskin vaikka mies vain sanoi tyytyvänsä.

On kuitenkin varmasti onnellisempi tämän kanssa ja toivon, että kohtelee tuota naista kauniisti ja kunnioittavasti.

Itsekin olin mustasukkainen exästä ulkonäkönsä vuoksi ja lopulta ymmärsin että se on aivan turhaa.

Ei se ulkonäkö vain ihan kaikkea merkkaa ja yleensä "vähempikin" on parempi jos kuitenkin suhde tuntuu muuten hyvältä ja luontevalta.

Vierailija
64/68 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi.. miksi? Miksi vertaat itseäsi johonkin ketä et tunne?!

Mitä väliä sillä on onko se miehesi ex?! Onko miehesi sanonut että kaipaa tätä entistä? Vertaako hän teitä kahta muka?

Pää pystyyn ettei kruunu tipu! Vähän nyt itsetuntoa paremmaksi. Älytöntä edes stalkata jotain tuntematonta. ?? Ruokit vaan pahaa turhaa pahaa oloa.

Vierailija
65/68 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Stalkkaa vaan ihan sielusi kyllyydestä. Tulet huomaamaan saman, kuin miehesi. Kaikkeen tottuu. Vaikka, kuinka kaunis, naiseenkin tottuu ja hän arkipäiväistyy. Tulee tylsäksi ja ennalta-arvattavaksi.

Opin paljon, kun luin presidentti Kennedyn Rose-äidin muistelmat. Miehensä Joseph oli notoorinen pettäjä. Heilasteli maailman kauneimpien filmitähtien kanssa.

Rose Kennedy antoi yksinkertaisia ja järkeviä neuvoja, kuinka pärjätä kilpailussa ja säilyttää aviomies.

Roikkujia ei kukaan normaalijärkinen ihminen katsele kahta sekuntia pidempään. Silloin asia on eri, jos kummatki ovat "sairaita", eli vaikka läheisriippuvaisia toisiaan kohtaan. Tällöin ei kuitenkaan puhuta normaalin tasapainoisesta suhteesta, mihin kuitenkin pitäisi aina pyrkiä.

Vierailija
66/68 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ihan kertonut että ei ollut yli tuosta exästä kun me tavattiin mutta että nyt on koska ihastui minuun ja haluaa olla kanssani. Kyllä hän on kehunut ja haukkunut exää mulle, varmaan normaalia kun erosta ei oo kauaa. Menin stalkkaamaan alun perin siksi kun mies kertoi että exä oli pyytänyt poistamaan viestit ja kuvat puhelimesta ja miehestä se oli exän taholta kontrolloivaa käytöstä ja naureskeli mulle että ei tosiaan aio totella. Siitä jäi vähän outo olo ja siks menin katsomaan millanen nainen on kysymyksessä.

On mies muistakin existä puhunut mutta tää viimeisin on ainoo joka häiritsee kun oon saanut sellasen mielikuvan että mies oli loppuaikaa jopa epätoivoisesti suhteessa kiinni

Tiedän että tulee taas alapeukkuja mutta mulla on tosi pska plo tästä ja pakko jollekin tätä kertoa

Ap

Vierailija
67/68 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tuo sama trollailija linjoilla.

Kysyy aina, miten pääsen tästä, tai mitä teen, tai miten toimin.

Työtön tytteli, ei viitsi edes ulkoilla tai harrastaa mitään, keikkuu päivät pitkät tällä ja muilla palstoilla.

Sanoo hän, joka lukee kaikki aloitukset.

Vierailija
68/68 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on ihan kertonut että ei ollut yli tuosta exästä kun me tavattiin mutta että nyt on koska ihastui minuun ja haluaa olla kanssani. Kyllä hän on kehunut ja haukkunut exää mulle, varmaan normaalia kun erosta ei oo kauaa. Menin stalkkaamaan alun perin siksi kun mies kertoi että exä oli pyytänyt poistamaan viestit ja kuvat puhelimesta ja miehestä se oli exän taholta kontrolloivaa käytöstä ja naureskeli mulle että ei tosiaan aio totella. Siitä jäi vähän outo olo ja siks menin katsomaan millanen nainen on kysymyksessä.

On mies muistakin existä puhunut mutta tää viimeisin on ainoo joka häiritsee kun oon saanut sellasen mielikuvan että mies oli loppuaikaa jopa epätoivoisesti suhteessa kiinni

Tiedän että tulee taas alapeukkuja mutta mulla on tosi pska plo tästä ja pakko jollekin tätä kertoa

Ap

No en kyllä tunne ketään, kuka EI olisi jotain negatiivistä entisistä sanonut sanaakaan. Miten ihmeessä tämmöisestä voi edes tulla paha olo, joku jota et tunne, ole ikinä eläissäsi edes tavannut etkä edes tiedä mitään muuta henkilöstä kun miehesi jotain kertomaa. Kyllä minäkin pyysin aikoinaan et ex poistaisi kuvat, ei niillä mitään arvoa ole, ei edes tunnearvoa.

Hyvin tyypillinen tapa miehellä reagoida. Yleensä mies tuntee itsensä hylätyksi ja ajattelee tuollaisen lauseen jälkeen niin, että aika mitä oli yhdessä ei enää merkitse mitään.. unohda toi miehen ex. Stalkkaaminen ei todellakaan ole tervettä puuhaa. Asia ei koske suhun millään tavalla. Voit jopa aiheuttaa itse omalla käytöksellä tuhot alkaneeseen suhteeseen. Nyt hyvä nainen hengitä syvään ja keskity tulevaan!