Tapailemani miehen kaunis exä
Ollaan tapailun alkuvaiheessa ja on vähän ollut puhetta existä. Tyhmänä menin stalkkaamaan miehen viimeisimmän exän jonka kanssa suhde päättyi aika dramaattisesti. Ja tietenkin kyseessä on missityypin kaunotar. Itse olen ihan hyvännäköinen ja mies kyllä ylistää ja kehuu ja sanoo että luonteeltani olen luotettavampi jne mutta hirveä kateellisuus on nyt... enkä voi olla stalkkaamatta tätä exää. Miten naiset tästä pääsee yli ja kun en halua että mies pitää mua mustasukkaisena tai mitään. En vaan pääse yli siitä että hänen edellinen on tuollainen klassinen kaunotar ei edes mikään fitness tyrkky vaan varmaan kaikkien makuun :(
Kommentit (68)
Ulkonäöllä ei mitään tekemistä luonteen kanssa.
Se on rumempien ja ilkeiden tapa koittaa kateuksissaan hieman jäsentää maailmaa.
Minunkin poikaystävieni entiset ovat aina olleet itseäni kauniimpia. Melkein kaikilta olen sitten kuitenkin saanut kehuja "tykkään susta kun oot niin tavallinen", "sun kanssa on helppo olla", "sä et vaadi liikoja". Lisäksi on kehuttu rauhallisuudesta, siitä ettei minun valmistautumisessani kestä kauaa, luonnollisuudesta. Mieluummin olet niitä kuin kaunis (vaikka tietenkin voisi olla molempia, noita edellä mainittuja sekä kaunis).
Vierailija kirjoitti:
Dramaattisesti, eli miten?
On varmasti syynsä, miksi on ex?
Monesti se on sitä ettei vain lopulta kelvannut sille liian tasokkaalle kumppanille sen pidemmäksi aikaa.
Menee ajan kanssa ohi, ihan normaaleja fiiliksiä suhteen alkupuolella. Etenkin jos on melko nuori vielä ja/tai ei ole itsellä kovin paljon parisuhdekokemuksia takana.
Lopeta miehen exän stalkkaus, ja keskity oman itsetuntosi rakentamiseen.
Jospa puhuisitte joskus eron syistä? Mutta kumppanin kauneus ei pelkästään tee ketään onnelliseksi, suhteissa on aika paljon muitakin tasoja, toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama homma kuin jos emännän ex-miehes olisi komea tumma mies, jolla oli myös valtaisa k*lli.
Emäntäsi silti vaan tyytyy sinuun kun olet ihan ok ja se tietää ettei voi koskaan saada samanlaista supermiestä kuin eksänsä, joka jätti emäntänsä toisensa jälkeen kuin nallin kalliolle kun on mistä valita ja meno kuin miljadöörillä autokaupassa.
Tiedän tällaisia tapauksia vaikka kuinka monia.
Ehkä sellaista samanlaista "supermiestä" ei haluakaan enää.
Pyh, tiedän muutamia tällaisia äärikomeita panokoneita, joita jokainen niiden eksistä jää kaipaamaan vähintäänkin sen seksin osalta. Ei paljoa käy kateeksi niiden tulevia korvaajia, jotka luultavimmin jäisivät kuin nallit kalliolle jos nämä hurmurit pyytäisivät niiden naisia takaisin. Tai no, aika useinhan ne käyvätkin vielä naimassa niitä noiden uusien aisureiden selän takana.
Miinusta sataa, mutta olen itse todistanut tämän kuvion monta kertaa. Elämä ei vain ole ideaalia useimmille meistä.
Mies on kanssasi oletettavasti sen vuoksi, että A. Täytät hänen vähimmäisvaatimuksensa puolison valinnassa, B. Olet ollut paras saatavilla olevista vaihtoehdoista. Exä nähtävästi ei täyttänyt näitä vaatimuksia. Nyt kannattaa keskittyä siihen, että ymmärrät miksi mies pitää sinusta ja miksi sinä pidät miehestä. Sitten yhdessä rakennatte liittoanne ylläpitäen hyviä puolianne ja korjaamalla heikkouksianne. Mitä muuta voit oikein haluta? Olet voittanut miehen puolisokilpailutuksen ja miehesi on voittanut sinun puoliskilpailutuksen. Nyt pidät fokuksen omassa liitossasi, etkä exissä! Siinäkin on varmasti jo työsarkaa.
Aloittaja, mihin katsoit?!
Et ole kommentoinut aloituksen jälkeen ,
Ero oli sen naisen aloitteesta ja mies oli aika hajalla aluksi kun tavattiin mutta nyt sanoo kyllä että teen hänet onnelliseksi ja tuntee yhteenkuuluvuutta ja että just mun kanssa halua olla. Eikä ihan nuoriakaan olla ja mulla on lapsiakin edellisestä suhteesta että ihan aikuisia kyllä ollaan. Siks en tajuakaan tätä omaa käytöstä kun en yleensä tuu kateelliseksi ulkonäöstä. Sen exän kuvat mitä oon nähnyt ei oo mitään tyrkky kuvia tai herutusta vaan se on sellanen ärsyttävän luonnonkaunis ja klassisen näköinen. Ite oon ihan lievästi ylipainoinen / tavallinen ja mulla on vaalea tukka ja se exä on tumma ja siro, en ees laihduttamisella olis samoissa mitoissa.
Oliko kellään mitään ihan konkreettisia neuvoja että lopettaisin ton stalkkaamisen? Laitanko estot? Se exä ei edes tiedä musta niin ei se ees huomaisi estoja
Sori on sekavaa mutta sekava olo nyt
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ero oli sen naisen aloitteesta ja mies oli aika hajalla aluksi kun tavattiin mutta nyt sanoo kyllä että teen hänet onnelliseksi ja tuntee yhteenkuuluvuutta ja että just mun kanssa halua olla. Eikä ihan nuoriakaan olla ja mulla on lapsiakin edellisestä suhteesta että ihan aikuisia kyllä ollaan. Siks en tajuakaan tätä omaa käytöstä kun en yleensä tuu kateelliseksi ulkonäöstä. Sen exän kuvat mitä oon nähnyt ei oo mitään tyrkky kuvia tai herutusta vaan se on sellanen ärsyttävän luonnonkaunis ja klassisen näköinen. Ite oon ihan lievästi ylipainoinen / tavallinen ja mulla on vaalea tukka ja se exä on tumma ja siro, en ees laihduttamisella olis samoissa mitoissa.
Oliko kellään mitään ihan konkreettisia neuvoja että lopettaisin ton stalkkaamisen? Laitanko estot? Se exä ei edes tiedä musta niin ei se ees huomaisi estojaSori on sekavaa mutta sekava olo nyt
Ap
Tee niin kuin itsellesi tuntuu helpottavimmalta ja millä saat fokuksen muuhun kuin eksään. Jos se tarkoittaa estoja somessa, toteuta se. Ei ole mitään väärää säästää itseään ja sitä kautta auttaa horjunutta mieltään takaisin tasapainoon. On kuitenkin hyvä, että olet huomannut tämän nyt itsessäsi ja myönnät sen aiheuttavan vaikeuksia elämässäsi, eli tiedostat tilanteen järjettömyyden. Tilanne todennäköisesti menee ohi ajan kanssa, kun suhteen alun epävarmuus ja "hulluus" alkavat hellittää otettaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se missitason kaunotarkin muuttuu epäviehättäväksi, jos luonne on p*skaa. Ei kukaan halua viettää elämäänsä ihmisen kanssa, jonka kanssa yhteiselo on mahdotonta syystä tai toisesta oli se sitten kuinka kaunis/komea tahansa. Lopeta ulkonäön vertailu ja keskity siihen sisäiseen kauneuteen. Sinä olet varmasti myös miehen mieleen ulkoisestikin.
Heh täällä taas tää assi käy monologiaan kuvitellun tyttiksen kanssa aww
Siis tuo olisi kamalaa ja voin kuvitella että tuntisin tuossa tilanteessa tosi rankkaa alemmuutta. Joo, ex on ex syystä ja mies valinnut minut, mutta siitä huolimatta minua häiritsisi ja paljon. Jopa niin paljon etten enää voisi jatkaa suhteessa. Parempi vaikka että ex olisi ollut huomattavan epäviehättävä kun joku mallimainen superkaunotar, jolle ei itse voisi ulkoisesti koskaan pärjätä.
Kaikkein parasta tietysti on ettei koskaan saa tietää miltä ex on näyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Mies on kanssasi oletettavasti sen vuoksi, että A. Täytät hänen vähimmäisvaatimuksensa puolison valinnassa, B. Olet ollut paras saatavilla olevista vaihtoehdoista. Exä nähtävästi ei täyttänyt näitä vaatimuksia. Nyt kannattaa keskittyä siihen, että ymmärrät miksi mies pitää sinusta ja miksi sinä pidät miehestä. Sitten yhdessä rakennatte liittoanne ylläpitäen hyviä puolianne ja korjaamalla heikkouksianne. Mitä muuta voit oikein haluta? Olet voittanut miehen puolisokilpailutuksen ja miehesi on voittanut sinun puoliskilpailutuksen. Nyt pidät fokuksen omassa liitossasi, etkä exissä! Siinäkin on varmasti jo työsarkaa.
Mistä päättelet, että se olisi nimenomaan exä, joka ei täyttänyt vaatimuksia? Ehkä asia on toisin päin. Ethän sinä tiedä, miksi ja kenen toimesta se edellinen suhde on päättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet, että se olisi nimenomaan exä, joka ei täyttänyt vaatimuksia? Ehkä asia on toisin päin. Ethän sinä tiedä, miksi ja kenen toimesta se edellinen suhde on päättynyt.
On 50% todennäköisyys, että parisuhde päättyi miehen aloitteesta. Mikäli parisuhde on päättynyt naisen aloitteesta, on kyseessä silti enemmän tai vähemmän yhteinen päätös. Tämä siksi, että normaalitilanteessa on ilmassa merkkejä parisuhteen huonontumisesta. Näitä merkkejä hyödyntäen osapuolet voi sitten joko tehdä töitä parisuhteen jatkuvuuden eteen, tai olla antaa kanootin lipua kohti vesiputousta. Voidaan siis olettaa, että on vähintään 50% todennäköisyys, että miehelle ei ollut tarpeeksi mielenkiintoa edelliseen suhteeseen. Tällöin käyttämäni sanamuoto "exä nähtävästi ei täyttänyt vaatimuksia", on varsin sopiva tähän asiayhteyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On 50% todennäköisyys, että parisuhde päättyi miehen aloitteesta. Mikäli parisuhde on päättynyt naisen aloitteesta, on kyseessä silti enemmän tai vähemmän yhteinen päätös. Tämä siksi, että normaalitilanteessa on ilmassa merkkejä parisuhteen huonontumisesta. Näitä merkkejä hyödyntäen osapuolet voi sitten joko tehdä töitä parisuhteen jatkuvuuden eteen, tai olla antaa kanootin lipua kohti vesiputousta. Voidaan siis olettaa, että on vähintään 50% todennäköisyys, että miehelle ei ollut tarpeeksi mielenkiintoa edelliseen suhteeseen. Tällöin käyttämäni sanamuoto "exä nähtävästi ei täyttänyt vaatimuksia", on varsin sopiva tähän asiayhteyteen.
Kerroin tossa ylempänä että naisen aloitteesta päättyi. Ei nää kommentit nyt paljon auta tähän ongelmaan
Ap
Varo itseäsi, ettet pilaa mitään turhalla mustasukkaisuudella ja kateudella. Jos stalkkaat exää ja ryvet itsesäälissä "miksi minä en näytä tuolta", niin se iskostuu sinun päähäsi sairaalla tavalla. Rikot itsesi sillä. Jos taas mies antaa jotain aihetta olla huolissaan (kehuu exäänsä, haukkuu exäänsä, vertailee teitä tms.), niin sitten pistäisin suhteen poikki ja antaisin miehen mennä menojaan.
Vierailija kirjoitti:
Jospa puhuisitte joskus eron syistä? Mutta kumppanin kauneus ei pelkästään tee ketään onnelliseksi, suhteissa on aika paljon muitakin tasoja, toivottavasti.
Ei ne eron syyt taida ap:lle kuulua. Vaikka niistä puhuttaisikiin kuulee vain toisen osapuolen version.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne eron syyt taida ap:lle kuulua. Vaikka niistä puhuttaisikiin kuulee vain toisen osapuolen version.
Eikä oleellista ole menneisyys vaan nykyisyys!
Turhaa ei pidä jäädä jumittamaan menneiden asioiden pariin, jolle ei siis voi enää mitään eikä sitä voi muuttaa, mutta tulevaisuuteen voi kuitenkin aina vaikuttaa ja kannattaakin. Jos ihan totuudessa pysytellään, ei miehen edellinen suhde kuulu AP:lle pätkän vertaa, vaikka siitä olisi miehen version kuullutkin. Kannattaa elää tätä hetkeä miehen kanssa ja tulkita miehen teoista, että kannattaako tämän kanssa jatkaa vai päästää kiertoon. Mitään vertailua tai eksän ihannointia ei tarvitse sietää, joten arvon AP, keskity nyt katselemaan tarkoilla tuntosarvilla miehen tekoja - ne puhuvat kovempaa kuin sanat.
Lisäksi uskalla luota intuitioosi: mikäli jokin tuntuu väärältä tai kuvioon sopimattomalta, fiilis pitää hyvin usein juurikin paikkansa!
Joten tsekkaapa mies hieman tarkemmin! Olet pelurin käsissä.
Kaunis ex on älykkäämpi ja tajusi asian.
Kerroithan itsekin olevasi luottavampi eli naiivi sinä olet!!!!