Löysin ihanan kodin mulle ja lapselle
Tosin vain kaksio, mutta lähellä palveluita ja hyvä talo. T. Ammattivalittaja
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Pääset käymän kaupassa ja apteekissa omin voimin.
Se on tarkoitus. Ap
Mistä sä sitten valitat, jos olet lähellä palveluita ja pääset niihin kulkemaan? Siitä asunnon pienuudestako?
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä sitten valitat, jos olet lähellä palveluita ja pääset niihin kulkemaan? Siitä asunnon pienuudestako?
Enhän mä ennen ole keskustassa asunut. Tuo on ihan eri asunto. Ap
Vierailija kirjoitti:
Palvelun laadusta pystyy valittamaan loputtomasti.
Hieno juttu, koska pääsette muuttamaan? Onko lapsen koulu- ja harrastusmatkat helpot tuolta paikasta?
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu, koska pääsette muuttamaan? Onko lapsen koulu- ja harrastusmatkat helpot tuolta paikasta?
Ensi kuun alusta. On helpot matkat jos täällä vaan harrastaa ja koulukin lähellä. Sitten jos harrastaa tuolla yli 60km päässä on tietysti hankalaa. Ap
Jenni A kirjoitti:
Erosko valittaja miehestään?
Hermostuin, kun miehellä oli selkä raavittu verisille naarmuille plus onhan tässä vuosien saatossa tapahtunut muutama muukin epäilyttävä tapaus, ei tosin muutamaan vuoteen enää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi kuun alusta. On helpot matkat jos täällä vaan harrastaa ja koulukin lähellä. Sitten jos harrastaa tuolla yli 60km päässä on tietysti hankalaa. Ap
Hyvä juttu, että se mikä vielä toissapäivänä oli täysin mahdotonta, onkin nyt mahdollista ja tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu, että se mikä vielä toissapäivänä oli täysin mahdotonta, onkin nyt mahdollista ja tapahtuu.
Jäähän mulle velat, työttömyys ja talousvaikeudet tietysti, mutta en mä voi enää miehenkään kanssa olla. Ap
Oletko jo sopinut kavereiden kanssa, että tulevat muuttoavuksi? Itse et pakkaa mitään vaan kaverit saa tyhjentää kaappisi muuttoaamuna jätesäkkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäähän mulle velat, työttömyys ja talousvaikeudet tietysti, mutta en mä voi enää miehenkään kanssa olla. Ap
Näin se varmaankin on, kaikkea hyvää sinulle ja lapsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo sopinut kavereiden kanssa, että tulevat muuttoavuksi? Itse et pakkaa mitään vaan kaverit saa tyhjentää kaappisi muuttoaamuna jätesäkkeihin.
Ei mulla ole kavereita. Ap
Vierailija kirjoitti:
MIksi ihmeessä noin? Ei ap mitään väkivallan uhkaa pakene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIksi ihmeessä noin? Ei ap mitään väkivallan uhkaa pakene.
Joo, en pakene ja mies on jatkossakin isä lapselleen. Ap
En vaan ymmärrä ja hyväksy sitä, ettei tuollaisia asioita selvitetä millään lailla. Ap
Hienoa! Pääset käymän kaupassa ja apteekissa omin voimin.