Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kissa ärsyttää

Vierailija
04.03.2021 |

Ollaan muutettu n. vuosi sitten yhteen ja miehellä oli ennestään kissa. Aamuisin mies ruokkii kissan ja lähtee töihin ja minä jään etätöihin. Kun mies on ollut 10 minuuttia pois, tulee kissa työhuoneen ovelle ja alkaa naukumaan. Kun menen sitä kohti, se juoksee olohuoneeseen matolle ja alkaa heiluttaa takapuolta. EI halua kuitenkaan esim raksuja. Kun menen takaisin koneelle, alkaa olohuoneessa kauhea naukuminen ja kissa juoksee taas työhuoneen ovelle.

Eikö tuota voi kouluttaa olemaan hiljaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa leikkiä / harjoitella pyydystämistä. Heitä sille joku lelu 5 metrin päähän ja katso juokseeko perään tai piilota raksuja jonnekin. 

Vierailija
2/7 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu jos päästät sen työhuoneeseen? Voihan se makoilla rauhassa siellä. Tai sitten alkaa puskemaan 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille aktiivimalli. Jotain huomiota haluaa?

Vierailija
4/7 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa vailla,hanki aktivointilelu,jolla se leikkii ja tosiaan,laita vaikka pahvilaatikko sinne työhuoneeseen niin se menee sinne nukkumaan. Kissat rakastavat pahvilaatikoita,pienempi,sen parempi.

KAto facebook/insta kissavideoita niin näet ja opit kissojen tapoja

Eikä kissaa pidä itse lähestyä,kun ja jos se ei halua,anna itse tulla ja kiivetä syliin. Sun miestä se kaipaa,ei sua.

Vierailija
5/7 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen asuntoon on muuttanut ylimääräinen hyyryläinen, eikä sen mielipidettä ole edes kysytty.

Vierailija
6/7 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli sua ennen siellä. Muista se. Kissan perän näyttäminen on luottamuksen osoitus, pitää sinusta ja haluu varmaan leikkiä tai seuraa.

Vierailija
7/7 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa leikkiä. Peuhaa sen kanssa hetki niin saat työrauhan. Meillä kun mies lähtee töihin, menee 5 min kun kissamme tulee mua herättämään. Haluaa seuraa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän