Miehen kissa ärsyttää
Ollaan muutettu n. vuosi sitten yhteen ja miehellä oli ennestään kissa. Aamuisin mies ruokkii kissan ja lähtee töihin ja minä jään etätöihin. Kun mies on ollut 10 minuuttia pois, tulee kissa työhuoneen ovelle ja alkaa naukumaan. Kun menen sitä kohti, se juoksee olohuoneeseen matolle ja alkaa heiluttaa takapuolta. EI halua kuitenkaan esim raksuja. Kun menen takaisin koneelle, alkaa olohuoneessa kauhea naukuminen ja kissa juoksee taas työhuoneen ovelle.
Eikö tuota voi kouluttaa olemaan hiljaa?
Kommentit (7)
Mitä tapahtuu jos päästät sen työhuoneeseen? Voihan se makoilla rauhassa siellä. Tai sitten alkaa puskemaan 😉
Laita sille aktiivimalli. Jotain huomiota haluaa?
Seuraa vailla,hanki aktivointilelu,jolla se leikkii ja tosiaan,laita vaikka pahvilaatikko sinne työhuoneeseen niin se menee sinne nukkumaan. Kissat rakastavat pahvilaatikoita,pienempi,sen parempi.
KAto facebook/insta kissavideoita niin näet ja opit kissojen tapoja
Eikä kissaa pidä itse lähestyä,kun ja jos se ei halua,anna itse tulla ja kiivetä syliin. Sun miestä se kaipaa,ei sua.
Sen asuntoon on muuttanut ylimääräinen hyyryläinen, eikä sen mielipidettä ole edes kysytty.
Se oli sua ennen siellä. Muista se. Kissan perän näyttäminen on luottamuksen osoitus, pitää sinusta ja haluu varmaan leikkiä tai seuraa.
Haluaa leikkiä. Peuhaa sen kanssa hetki niin saat työrauhan. Meillä kun mies lähtee töihin, menee 5 min kun kissamme tulee mua herättämään. Haluaa seuraa
Se haluaa leikkiä / harjoitella pyydystämistä. Heitä sille joku lelu 5 metrin päähän ja katso juokseeko perään tai piilota raksuja jonnekin.