Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nukuttaa lasta pitkille päiväunille ja huutaa kun illalla lapsi ei nuku.

Vierailija
03.03.2021 |

Kun olen töissä, mies hakee lapsen päivähoidosta ja nukkuu lapsen kanssa n.17-18.30 päiväunet ja sitten huutaa illalla kun lasta ei tietenkään nukuta, kun on juuri nukkunut. Joka ilta sama, mies huutaa lapselle kun tämä ei nuku. Jos sanon jotain väliin tai koitan rauhoitella lasta, niin minut revitään pois lapsen luota. Menisin lapsen kanssa eri huoneeseen nukkumaan koska se on auttanut lasta nukkumaan paremmin, mutta se ei miehelle käy vaan komentaa takaisin sänkyyn ja työntää pakolla takaisin makuuhuoneeseen. Lapsi siis nukkuu meidän kanssa samassa huoneessa.
Mikä avuksi? Inhottaa tämä tilanne lapsen puolesta!

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta luetaan lehdistä taas yhdestä turhasta perhesurmasta ellei ap tee asioille jotain ja pian.

Vierailija
42/90 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnarkomaani, joka on lähellä lopullista flippausta?

Ap, nyt on aika pudottaa ultimatum. Mies pollalääkäriin kiireellisenä, tai ero vireille. Sinä kirjoitat sinne pollalääkäriin mukaan oman kuvauksesi viime aikaisista tapahtumista, koska se suoriutumisorientoitunut mieshän siellä tulee kertomaan vain että hyvin menee töissä, projektit kyllä etenee, vaimo ja lapset ne vaan kiukuttelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, toivottavasti otat tämän vakavasti. Unohda se miehen hyysääminen. Miehen pitää ihan itse haluta parantaa elämäänsä ja tehdä toimia sen eteen. Sanonta kannettu vesi ei kaivossa pysy on ihan totta tässä tilanteessa ja sinä vaan uuvut, kun teet ihan älyttömästi häntä auttaakseen, kun hän ei edes halua apua. 

Sinun pitäisi keskittyä itseesi ja lapsiisi. Suojata lapset väkivallalta. 

Mies sitten joko ryhdistäytyy ja harjoittelee itse olemaan ihmisiksi tai sitten ei. Ei kaikista ole perheenisiksi. Nyt tuntuu hänelle olevan tärkeämpää oma napa ja se, että saa lääkitä itseään kaljalla. Sanot muutenkin, ettei hän tee koskaan lasten kanssa mitään. 

Oma isäni oli kelvoton. Ja omaa äitiäni ihmettelen, ettei hän halunnut suojella minua paremmin, koska oli periaatteessa kuitenkin hyvä ja mukava ihminen. Asuimme yhdessä vaiheessa kaksin ja se oli jotenkin rentoa ja mukavaa aikaa. 

Vierailija
44/90 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne kuulosta nyt todella huolestuttavalta ja vaaralliselta. Onko mies jo käynyt lapseen käsiksi? Se nimittäin on teillä nyt edessä seuraaksi ja se on rikos. Sinun on nyt lähdettävä pois kotoasi ja vietävä lapsi ja itsesi turvaan, jo tänään.

On aivan yksi ja sama miksi mies käyttäytyy noin. Sinä et sitä voi ratkaista. Prioriteetti on nyt sinun ja lapsesi fyysinen turvallisuus.

Lähde. Nyt.

Vierailija
45/90 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairasta. Lapsihan alkaa kohta inhoamaan ja pelkäämään nukkumista ihan tuon asenteen ja pakottamisen vuoksi.

Sun itsesikin pitää nyt kasvattaa selkäranka. Miten mies ei anna hakea lasta toiseen huoneeseen? Menet vain ja haet. Jos mies fyysisesti estää, lähdette vaikka turvakotiin.

Ehkä lapsikin päiväkotipäivän jälkeen tarvitsee lepoa, mutta eikö hän voisi katsoa vaikka lastenohjelmia isän nukkuessa? Ehdottaisin myös puolen tunnin nokosia, mutta mies ei varmaan ole kykeneväinen itse heräämään siinä kohdalla ja herättämään lasta.

Vierailija
46/90 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti oli provo. Karmean kuuloinen mies ja täysin vinksahtaneet toimintatavat. 5 vuotias ei välttämättä tarvitse enää päiväunia jos kerran muutenkin saa aamuisin nukkua suht myöhään. Ero tuollaisesta miehestä pitäisi ottaa, tulisi rauha ja hyvä fiilis taas kotiin.

Vierailija
47/90 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies totesi että ei jää sairaslomalle vaan kaikki alkaa sujua hyvin tästä lähtien. En jaksa tuota asennetta, että mikään apu ei kelpaa. Ap

Vierailija
48/90 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on niin lyhyen ajan päiväkodissa koska menen niin myöhään töihin, ettei lapsi siellä nuku päiväunia, vaan leikkii ja ulkoilee. 5-vuotias kyseessä. Voisi muuten olla isosisaruksen kanssa sen ajan kun mies nukkuu, mutta jos vähänkin kuuluu askelien ääniä niin mies herää huutamaan ja uhkailemaan.

Sanoin miehelle, että hakee apua ongelmaansa ja suuttui silmittömästi. Haukkui minut mielenvikaiseksi ja hulluksi. Sanoi että ainut apu hänelle on köysi. Sanoi myös, että ennemmin t.p.aa itsensä kun kuuntelee lapsen iltaista kiukuttelua. Tämä on jo toinen kerta kun noin sanoo.

Eipä mies muutenkaan meitä tunnu arvostavan. Lapsen kanssa ei ole leikkinyt varmasti koskaan. Ei nuoremman eikä vanhemman. Hänen käsitys isyydestä on, että antaa katon päänpäälle ja siitäkin muistaa mainita lapsille, ettei se ilmaista ole. Ap

Sun on pakko ottaa ero lasten takia! Tuollainen mies on vaarallinen lapsilleen.

Vierailija
49/90 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisitte molemmat miehesi kanssa kunnon selkäsaunan.

Vierailija
50/90 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sulla aika siirtyä aamuvuoroon, että voit pitää lapsesi turvassa. Toivottavasti ymmärrät, että lapsellesi on jo todennäköisesti tullut traumoja miehesi käytöksestä. Ei todennäköisesti voi enää ikinä luottaa isäänsä.

Itse jouduin lapsena äitini järjettömien raivokohtausten aikana istumaan huoneeni nurkassa kuuntelemassa sitä huutoa vaikka minulla ei ollut mitään tekemistä äidin ongelmien kanssa. Siitä on jäänyt traumat, että jos joku tarpeeksi kovaa huutaa haluan hypätä ikkunasta ulos. Olen nyt 50v. Tiedän mistä huono oloni johtuu, mutta en voi sille mitään. Se on niin selkäytimessä, kun joku huutaa etkä pääse pakoon mihinkään.

Vierailija
51/90 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sitä, mies tätä. Lapsi kärsii ja ap kärsii kun koko perhe palvoo mieslasta jonka pitää saada valvoa ja ryypätä rauhassa arki-iltaisin puoleen yöhön. Alkoholi ei ole lääke. Mies ei lääkitse itseään alkoholilla. Herää ap! Hän on alkoholisti. Iltapäivisin hän nukkuu krapulaansa. Ap kiltisti antaa miehen pahoinpidellä lasta. Katso peiliin ja kerää kamppeesi ja lapsesi turvaan. Lähde turvakotiin.

Aina nämä miehet uhkaa itsemurhalla tai alkoholisoitumisella jos sitä tätä ja tuota ei tapahdu. Mitä sitten. Jos toteuttaa niin se on heidän oma päätös kun muuhun ei kapasiteetti riitä.

Vierailija
52/90 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairasta. Lapsihan alkaa kohta inhoamaan ja pelkäämään nukkumista ihan tuon asenteen ja pakottamisen vuoksi.

Sun itsesikin pitää nyt kasvattaa selkäranka. Miten mies ei anna hakea lasta toiseen huoneeseen? Menet vain ja haet. Jos mies fyysisesti estää, lähdette vaikka turvakotiin.

Ehkä lapsikin päiväkotipäivän jälkeen tarvitsee lepoa, mutta eikö hän voisi katsoa vaikka lastenohjelmia isän nukkuessa? Ehdottaisin myös puolen tunnin nokosia, mutta mies ei varmaan ole kykeneväinen itse heräämään siinä kohdalla ja herättämään lasta.

Jos aion lähteä lapsen kanssa toiseen huoneeseen, niin mies tarttuu minua tiukasti käsivarsista kiinni ja vihaisesti pakolla työntää takaisin sänkyyn. En saa myöskään rauhoitella lasta, tai mies tekee saman.

Jos mies nukahtaa itse päiväunille, niin lapsi saa nukkua. Mutta jos mies ei saakaan unta, niin hän herättää lapsen. Riuhtaisee peiton pois ja huutaa että ylös siitä tai et nuku yöllä. Lapsi parka nukahtelee sitten uudestaan kunnes mies taas herättää ja lapsi on hyvin kiukkuinen, eikä mies tunnu ymmärtävän miksi lapsi riskaa. Ap

Vierailija
53/90 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihan oikeasti. Jos tämä ei ole provo niin sinun pitää ottaa lapset ja lähteä heti kun siihen on mahdollisuus. Et selkeästikkään lue näitä viestejä. Miksi et ymmärrä, että mies on vaaraksi lapsillesi. Jos rakastat lapsiasi niin viet heidät pois tuon miehen luota. Heti. 

Vierailija
54/90 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos aion lähteä lapsen kanssa toiseen huoneeseen, niin mies tarttuu minua tiukasti käsivarsista kiinni ja vihaisesti pakolla työntää takaisin sänkyyn. En saa myöskään rauhoitella lasta, tai mies tekee saman.

Jos mies nukahtaa itse päiväunille, niin lapsi saa nukkua. Mutta jos mies ei saakaan unta, niin hän herättää lapsen. Riuhtaisee peiton pois ja huutaa että ylös siitä tai et nuku yöllä. Lapsi parka nukahtelee sitten uudestaan kunnes mies taas herättää ja lapsi on hyvin kiukkuinen, eikä mies tunnu ymmärtävän miksi lapsi riskaa. Ap

Ap, tuossa on nyt raja ylittynyt. Tuo ei ole sellaista, minkä voisi vain unohtaa ja jatkaa elämää. Noin EI toimita toista kohtaan, koskaan, eikä lapsien tarvitse todellakaan nähdä ikinä toisen vanhemman retuuttavan toista. Peittoa ei revitä. Pistää todella vihaksi lapsenne puolesta, voi pientä. :'( Toinen haluaisi vain elää rakastettuna ja nukkua kun väsyttää, mutta hullu ukko vain kurittaa mielivaltaisesti.

Teidän on pakko päästä eri kattojen alle nyt nopeasti.

Vierailija
55/90 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on siis uusi tilanne nyt kun olen aloittanut iltavuoron. Sitä ennen olin aika pitkään työttömänä. Silloin tätä ongelmaa ei ollut kun lapsen ei ollut pakko nukkua, mutta nukkui monesti koska oli väsynyt ja uni ei sijoittunut iltaan. Eikä miehen työ ollut niin kaukana, niin hän oli hyvin ajoissa jo kotona.

Ajattelin nyt, että kun ei mies suostu mihinkään ehdotukseeni, niin kerron asiasta eteenpäin. Ap

Vierailija
56/90 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies totesi että ei jää sairaslomalle vaan kaikki alkaa sujua hyvin tästä lähtien. En jaksa tuota asennetta, että mikään apu ei kelpaa. Ap

Älä enää mieti miestä. Olet äiti. Pelasta lapsesi.

Vaikka vanhemman tekisi kuinka mieli jatkaa suhteessa jossa mies ei aio tehdä ongelmilleen mitään, niin lapsen terveys ja hyvinvointi menevät edelle. Sun on lähdettävä, tuollaisessa ilmapiirissä kasvaminen voi vaikuttaa lapseen vakavasti vielä aikuisenakin.

Vierailija
57/90 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomasi pohjalta olisin huolissani jo siitä, että mies tahtoo "nukkua päiväunet" lapsen kanssa, eikä anna jättää lasta sinun kanssasi kahden. Teillä voi olla kuule ihan i*sestitapaus kotona. Perheneuvolaan yhteys välittömästi tai lastensuojeluilmoitus sinun aloitteestasi. Te tarvitsette apua, heti.

Vierailija
58/90 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on siis uusi tilanne nyt kun olen aloittanut iltavuoron. Sitä ennen olin aika pitkään työttömänä. Silloin tätä ongelmaa ei ollut kun lapsen ei ollut pakko nukkua, mutta nukkui monesti koska oli väsynyt ja uni ei sijoittunut iltaan. Eikä miehen työ ollut niin kaukana, niin hän oli hyvin ajoissa jo kotona.

Ajattelin nyt, että kun ei mies suostu mihinkään ehdotukseeni, niin kerron asiasta eteenpäin. Ap

Teillä on ollut ongelmia aiemminkin (sanot itse, ettei mies vietä aikaa lasten kanssa). Nyt ne vaan räjähtävät silmille. Tuo on väkivaltaa eikä yhdenkään ihmisen tarvitse sellaista kestää, ei kenenkään. Jos teillä olisi vieras lapsi hoidossa ja mies tekisi noin niin mitä ajattelisit? Hävettäisi? Toivoisit, ettei lapsi kerro kotona kokemastaan? Surettaisi lapsen puolesta? Myös omia lapsia kohtaan pitää olla myötätuntoa ja tajuta, milloin tapahtuu jotain mitä ei saisi tapahtua ja estää sen tapahtuminen uudelleen.  

Vierailija
59/90 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vielä mieleeni, että eikö mies saisi noilla tiedoilla jo sairaslomaa kun menisi lääkärin puheille. Tässä tietysti muodostuu hänelle ongelmaksi se, että työnantaja on hänen sukulaisensa joka ei kuulema katso lomia ja sairaslomia hyvällä. Mies ajattelee tuon työnantajan rahoja eikä omaa terveyttään. Aion kuitenkin ehdottaa tätä tänään.

Toinen vaihtoehto olisi lyhennetty työpäivä.

Kotonakaan mies ei osaa olla mitään tekemättä vaan haalii itselleen tekemistä. Mistä selvästi stressaantuu, mutta jatkaa silti. Kodin ja lasten hoito on jäänyt aina kokonaan minulle, koska mies etsii itselleen aina muuta projektia. Kaiken aikansa hän on kellarissa/autotallissa. Ap

Kuinka saakelin tyhmä sinä olet vai provoiletko ihan huviksesi? Ny alkaa jo siltä tuntumaan että koko homma on provo.

Kukaan täysjärkinen ei tuollaista suhdetta enää katso ja koko topakin on täynnä varoituksia mutta sinä vaan jauhat.

Ajattelisit hitto sen lapsesi parasta jos sulla edes sellainen on.

Vierailija
60/90 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se, että lapsi suostuu nukahtelemaan isän mielivaltaisten halujen alla, vaikka lapsella olisi hereilläoloaika, kertoo että lasta on alistettu liikaa. Terveessä ympäristössä kasvanut lapsi alkaisi protestoida. Ap:n lapsi ei uskalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä