Mies, parhaan varatun naisen panosi etunimi?
Kommentit (98)
Tiina- blowjobin kiistaton kuningatar
Candice Dallasista, Olin silloin työmatkalla Chicagossa ja viimeisenä iltana istuskelin hotellin baarissa. Hän oli siinä parin penkin päässä ja päädyimme juttelemaan. Kiinnostui vähän mistä olen ja aikamme höpistiin, kunnes tuli aika lähteä. Samalla hissillä ja hänen aloitteestaan yömyssyille vielä huoneeseeni - halusi naida pohjolan miehen kanssa. Dallasin rouva oli melkoisen ahnas sängyssä ja naimme useaan otteeseen yön aikana.
Heidi samalta kadulta !
Kassa jonossa kehuin punaiseksi lakattuja varpaan kynsiä
Tarjosin autokyydin kun sama matka ja pihassa pyysi sisään
Paksut reidet isot pohkeen hoidetut jalat
Suihinotto ja kunnon pano
Kysyi koska taas kauppa päivä !!
Vierailija kirjoitti:
Tiina
Tiina K?
Tissi-Titta, hoitsujen leväperseisin joka jätkälle antaa, kun vähän juottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krista Riihimäeltä. Tietäjät tietää
Mä rakastan persepanoja.
Mikään muu eläin ei pane paskareikään, ei ole evoluution kannalta hygieenistä ym.
Miksi ihmiseläin tekee näin? Koska on jäänyt lapsuuden anaalikehitysvaiheeseen kiinni. Eli kertoo siitä, että olet kehitymätö lapsellinen pervo.
Vierailija kirjoitti:
Candice Dallasista, Olin silloin työmatkalla Chicagossa ja viimeisenä iltana istuskelin hotellin baarissa. Hän oli siinä parin penkin päässä ja päädyimme juttelemaan. Kiinnostui vähän mistä olen ja aikamme höpistiin, kunnes tuli aika lähteä. Samalla hissillä ja hänen aloitteestaan yömyssyille vielä huoneeseeni - halusi naida pohjolan miehen kanssa. Dallasin rouva oli melkoisen ahnas sängyssä ja naimme useaan otteeseen yön aikana.
Ja kotona kerroit vaimolle olleesi kiltisti omassa huoneessa lukemassa Kalevalaa??
Just. Pettäjä mikä pettäjä.
Vierailija kirjoitti:
Tissi-Titta, hoitsujen leväperseisin joka jätkälle antaa, kun vähän juottaa.
No tämä. Vetää lärvit, rempsee hoitsu reva levällään🤣
Gertrude, majatalon emäntä Baijerista, Alppien juurelta. Koulusaksani on vähän heikko, joten pyytämäni ”täysihoito” ymmärrettiin väärin. Gertrude sanoi aamuisin aina ”Grüß Gott” ennen kuin polvistui eteeni, pullautti isot tissit esiin dirndl-mekosta ja otti kullini suuhun.
Ulla. Ihana nainen vei poikuuteni ja neuvoi mistä hän pitää.
Kertokaa vähän lisää tilanteesta olitteko hotellissa vai missä ja miten päädyitte ??tekikö varattu rohkeasti aloitteen?? Miten tutuistuitte ja kuinka se innokas imuttaja Päivi H lankesi kiellettyyn hedelmään ? : 3
Vierailija kirjoitti:
Marju
Mulla Karju. Toisiksi paras oli Darju eikä moittimista ollut Larjussakaan
Tiina, tykkäs antaa kun yövuorossa töitä tehtii.