Vatsa- ja suolistovaivat on yleisiä
Suurin syy siihen on sopimattomat rasvat, joita ihmiset syövät.
Tätä ei uskota, koska suosituksissakin kehotetaan niitä käyttämään.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
muita syitä: viljat, monet kasvikset
Kyllä, mutta oikeilla rasvoilla noikaan ei aiheuta vaivoja.
Syökää vaan margariinia ja siemenöljyjä, suolistovaivat on taattuja.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen Maria nordin huuhaa ei kuulu asialliseen keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Ei mammat tajuu, ne on niin peloteltu oikean ravinnon vaarallisuudesta.
Kaikkien vatsat eivät maito ja kermalevitteitä, kuten puhdasta voita.
Joillekin käy vain kirkastettu voi, josta on poistettu maitoproteiini.
Ja kummallista että ulkomailla on käytetty aina öljyjä, leipäkin kastellaan öljyyn, kun se Suomessa sivellään jollakin kiinteällä rasvalla.
Eivät rasvat ole mikään yleinen syy vatsa-ja suolistovaivoihin, on muitakin syitä.
Niihin on useita muitakin syitä, ja sopivan ruokavalion vatsallensa löytää vain itse kokeilemalla ja se on tosi työläs juttu. Kokemusta asiasta on.
Ei ole mitään yhtä oikeaa ja ainoaa ratkaisua noihin vaivoihin, suolistot ovat yksilöllisiä, mikä sopii toiselle, ei taas sovi jollekin muulle.
Patenttiratkaisua asiaan ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ja kummallista että ulkomailla on käytetty aina öljyjä, leipäkin kastellaan öljyyn, kun se Suomessa sivellään jollakin kiinteällä rasvalla.
Eivät rasvat ole mikään yleinen syy vatsa-ja suolistovaivoihin, on muitakin syitä.
Niihin on useita muitakin syitä, ja sopivan ruokavalion vatsallensa löytää vain itse kokeilemalla ja se on tosi työläs juttu. Kokemusta asiasta on.
Ei ole mitään yhtä oikeaa ja ainoaa ratkaisua noihin vaivoihin, suolistot ovat yksilöllisiä, mikä sopii toiselle, ei taas sovi jollekin muulle.
Ihmisen elimistölle sopimattomat rasvat ovat kyllä suurin syy suolisto-ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos jollekin ei voi sovi, niin ei se ole syy kaikille suositella margariinia ja siemenöljyjä.
Mulle pahimmat oireet tulee viljoista ja palkokasveista. Rypsi on myös ehdoton ei mun sisuskaluille, lisäksi se maistuu kauhealta.
Minä olen "sairaalakunnnossa", jos syön jotain, missä on glukoosi- tai fruktoosisiirappia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mammat tajuu, ne on niin peloteltu oikean ravinnon vaarallisuudesta.
Kaikki keinotekoinen on nyt niin in.
Vierailija kirjoitti:
Mulle pahimmat oireet tulee viljoista ja palkokasveista. Rypsi on myös ehdoton ei mun sisuskaluille, lisäksi se maistuu kauhealta.
Rypsiöljy ei sovi kenenkään sisuksille.
muita syitä: viljat, monet kasvikset