Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAISET

Vierailija
09.08.2006 |

kun täällä niin kovin miehiltä kysytään mielipitettä naisyen rintojen koosta niin . ..

Millainen PENIS sinun mieleen!!

1.

pitkä 20cm mutta ohut 3cm

2.

16cm pitkä mutta paksu 5cm

3

13cm pitkä ja paksuus 3cm

4

VAI MIKÄ???

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuten mieheni. En ole hänen penistään mittaillut, enkä aiokaan!

Vierailija
2/7 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutkin jos on kiinni miehessä jonka kanssa kemiat pelaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mitään senttimittoja tiedä enkä välitä tietääkään!

Pitkä sattuu kun olen itsekin lyhyt tuolta alhaalta, joten mieluummin lyhyt kuin pitkä.

Mutta tuntuman saan parhaiten paksuun kuin ohueen munaan, joten mieluummin paksu kuin ohut.

Vierailija
4/7 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun täällä niin kovin miehiltä kysytään mielipitettä naisyen rintojen koosta niin . ..

Millainen PENIS sinun mieleen!!

2.

16cm pitkä mutta paksu 5cm

5 cm tai paksumpi penis on vain n. 1% miehistä.

Melko harvinaista.

Vierailija
5/7 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kokoinen, että mies osaa sitä käyttää. Mulle on ihan sama, minkä pituinen penis on 13cm ja 20cm väliltä. Varmaan molemmat on tullut kokeiltua. Mutta en mä yhtäkään kalua muista ylitse muiden, kyllä ne muistot on ihan muista seikoista kiinni kuin vain siitä jalkovälistä.

Jos on riittävän kiihottunut, niin isompikin on kiva. Mutta jos ei ole, se sattuu - ja voi olla ettei sen jälkeen tee mieli vähään aikaan.

Vierailija
6/7 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mittailut ja mun käsi- ja suu-testit ei ole loutettavia kertomaan. Mutta jos pitäisi sanoa niin voisin määritellä jotenkin näin:

Ympärileikattu, pituudeltaan suuhun sopiva (10-15cm) ja paksuudeltaan käteen sopiva, eli suunnilleen sellaisen normaalin banaanin kokoinen :-)

Vierailija
7/7 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oikein rakastaa, kaikke kehon osat just niinkuin pitääkin. En ole tullut mittailleeksi kokoa, mutta silmämääräisesti sanottuna: varsin kookas ja ihana.