Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostatteko itsellenne uusia vaatteita

Vierailija
03.03.2021 |

näin korona-aikaan? Huomasin juuri, etten ole ostanut kesän jälkeen itselleni mitään perushygieniatuotteiden lisäksi. Ulkoiluvaatteet on entuudestaan ihan hyvät ja muutenkin mennyt vanhoilla, kun ei kerran mitään menojakaan ole.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut parit collegehousut..

Vierailija
2/23 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut vuoteen uusia vaatteita. Etätöissä ja lökäreillä mennään. Jos pitää olla videokuva päällä kokouksissa niin sitten vaan joku siisti toppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut. Olen tosin tehnyt etätöitä jo 8 vuoden ajan. Normaali työasuni etätöissä on pitkät kalsarit, villasukat sekä joku paituli tai tunika. Alkoi olla edelliset pitkät kalsarit jo niin täynnä reikiä, että päätin tilata uusia. Samalla tilasin yhden vähän paksumpaa materiaalia olevan tunikan ja yhden kevyemmän paitulin. Joululahjaksi sain siskoltani pitkähihaisen trikootunikan. Niin ja sukkia ja alushousuja olen myös tilannut pandemian aikan. 

Vierailija
4/23 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoiluvaatteita ja -kenkiä. Muuta ei enää tarvita.

Vierailija
5/23 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan. Tosin netistä kuten aina ennenkin.

Vierailija
6/23 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan. En tosin enää mitään "parempia" vaatteita, ainostaan arki-vaatteita. Tilaan netistä, olen tehnyt niin jo vuosia.

Vierailija
7/23 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta kun ei ole rahaa. Olen ollut lomautettuna kohta puoli vuotta ja säästän kaikessa mahdollisessa. Ei ole varaa ostaa muuta kuin ruokaa ja vaatteita lapsille, vuokran saan nipin napin maksettua kun asumistuki kasvoi vähän. Uusia töitä olen etsinyt ja hakenut mutta niitä ei kertakaikkiaan ole, melkein kaikki firmat kiinni ja konkassa.

Vierailija
8/23 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ostan. Ei vaatteiden kuluminen ole koronan takia loppunut. 

Vierailija
9/23 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan. Olenhan muutenkin elänyt ihan normaalia elämää. Eikä työssäni voi olla resuissa vaatteissa. 

Vierailija
10/23 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla kotonakin kivoissa ja siisteissä vaatteissa. Eli ostan. 

Vierailija
11/23 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään säännöllisesti, kun uusille vaatteille ei ole varsinaisesti tarvetta. Uusin ostokseni on toppahame ja sitä aiemmin ostin villaneuleen sekä tein löytöjä Uffin euron päivillä. Minulla on tässä kuussa vanheneva lahjakortti Lindexille, joten sille täytyy nyt keksiä käyttöä.

Vierailija
12/23 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän vaatekaupoilla tällä hetkellä menee, kun aika vähän on kyllä uusille kuteille käyttöä. Taitaa tulla jo toinen kevät ilman juhlia ja esim. firmojen kekkereitä, mihin yleensä jotain uutta on kiva ostaa. En ole itsekään ostanut yhtään mitään lähes vuoteen. Uudet lenkkarit ajattelin kevääksi hommata.

Vierailija
13/23 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän vaatekaupoilla tällä hetkellä menee, kun aika vähän on kyllä uusille kuteille käyttöä. Taitaa tulla jo toinen kevät ilman juhlia ja esim. firmojen kekkereitä, mihin yleensä jotain uutta on kiva ostaa. En ole itsekään ostanut yhtään mitään lähes vuoteen. Uudet lenkkarit ajattelin kevääksi hommata.

Huonosti niin kuin suurella osalla muistakin toimialoista. 

Vierailija
14/23 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut, jos on tarvetta, kuten ilman koronaakin. En muutenkaan shoppaile mitenkään hullunkiilto silmissä, vaan ostan tarpeeseen.

Vierailija
15/23 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkarit ostin viime kesänä mutta mitään muuta ei puoleentoista vuoteen.

En kyllä pahemmin ostellut ennen koronaakaan.

Vierailija
16/23 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kauluspaidan ostin viime kuussa.

Muuten on ollut sisustusasiat mielessä.

Vierailija
17/23 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tarvinnut uusia vaatteita. Kaiken mahdollisen rahan olen tunkenut osakesalkkuihin.

Vierailija
18/23 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Ei muuten sedät kiinnostuisi.

Vierailija
19/23 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin syksyllä jonkun paidan ja tajusin aika pian, että se oli aivan turha ostos😅

Muuten en ole ostanut mitään vaatteita.

Käyn töissä ihan paikanpäällä, mutta kuljen sinne oikeastaan aina ulkoilukamppeissa (vaihdan työvaatteet) ja kauppareissutkin hoidan samoilla työmatkavaatteilla. Ne on vielä ihan kelpovaatteet.

Paitsi ainiin! Lempifarkkuni vetskari repesi kun survoin niitä jalkaan, joten ne oli oikeastaan pakko ostaa uudet..🤦🏼

Vierailija
20/23 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut siistejä kotivaatteita, ennen hilluin reikäisissä trikoissa ja virttyneessä t-paidassa, mutta nyt kun tekee kotona töitä, pitää olla siisti, vaikkei niitä kukaan näekään 🤭 Samoin olen ostanut uusia ulkoiluvaatteita, viimeksi kunnolliset talvilenkkarit. Ostin myös alesta pari siistimpää paitaa, joskus pitää toimistollakin käydä.