Timo Harakka yllätettiin istumassa baarissa kaljalla
"Oli maski ja olin jalan."
Joiko Harakka siis kaljansa maskin läpi, vai miten?
Entä mitä sitten, että oli jalan?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida olla olemassa sellaista poliitikkoa joka eläisi siten kun opettaa. Linkola taisi olla ainoa.
Ei Linkolakaan. Lisääntyi. Halusi muiden tekevän itsemurhan, itse ei sitä kuitenkaan tehnyt.
Linkolalla oli tähän muistaakseni argumentti, että ihmisellä saisi olla korkeintaan kaksi lasta. Tällä kaavalla väkimäärä kääntyy matemaattisesti laskuun.
Siis se oli jonkun harmonikkakerhon kanssa lasillisella?
Vierailija kirjoitti:
Ravintolat ovat kuitenkin laillisesti auki ja noudattavat viranomaisten määräyksiä. Siksi tuntuu väärältä, että palveluja ei saisi käyttää ilman syyllisyyttä.
Et näytä vastuuntuntoiselta mielestäni jos kökötät kahviloissa tai pubeissa saati ilman maskia. Ruokakin kannattaisi vain tilata woltin kautta ettet altistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravintolat ovat kuitenkin laillisesti auki ja noudattavat viranomaisten määräyksiä. Siksi tuntuu väärältä, että palveluja ei saisi käyttää ilman syyllisyyttä.
Tavikselle jossain määrin ymmärrettävää, ministerille ei todellakaan tässä tilanteessa.
Niin, ministerin pitäisi sentään olla hyvänä esimerkkinä kansalle, mutta kun ei sovi agendaan, eikä kiinnosta pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida olla olemassa sellaista poliitikkoa joka eläisi siten kun opettaa. Linkola taisi olla ainoa.
Ei Linkolakaan. Lisääntyi. Halusi muiden tekevän itsemurhan, itse ei sitä kuitenkaan tehnyt.
Selvästi oli demari.
Oli vihernäzi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkolalla oli tähän muistaakseni argumentti, että ihmisellä saisi olla korkeintaan kaksi lasta. Tällä kaavalla väkimäärä kääntyy matemaattisesti laskuun.
Jälkikäteen hädissä yritti pelastaa selustansa lisääntymisasiassa.
Eli vanhaksi, vaikkei sitä muille olisi suonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo demarit voisi viedä saunan taakse.
Persut myös
Miten persut tähän taas kuuluvat?
Harakkaa ei pahemmin nappaa. Parempi käydä päiväkaljalla kuin synkistellä jollain rajoituksilla. Sitäpaitsi hallituksen viestintästrategiaan kuuluu aivan järkyttävä sekoilu. Samaan aikaan kun Kiuru ja Marin väkisevät jollain sulkupölötyksellä niin mitä tekee harakka? Krebaa kybällä.
Nollatioleranssi tässä koronatilanteessa varsinkin ministeritasolla.
Harakka pois heti paikalla ministeripallilta; nyt ei ole aika toimia "tee niin kuin minä sanon mutta ei niin kuin minä teen"
Baariin ja lappiin voi mennä ihan hyvin. Kunhan tekee sen kontrolloidusti.
Markkukin on samaa mieltä.
Maaret, Helsinki
Vierailija kirjoitti:
Pidin Harakkaa älykkäänä, kun oli toimittaja.
Poliitikkona on yksi tympeimmistä. Ja nyt tämä rimanalitus.
Älykkäänä? :DDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja juuri kun Marin oli kehottanut kaikkia välttämään julkisia tiloja.
Miksi nää kapakat saa ylipäätään olla auki?
Kaikki muut harrastekerhot ja seurakunnat ovat pistetty kiinni jo kuukausia sitten.
Todella tekopyhää ja typerää touhua.
Sinä se et taida seurata uutisia lainkaan. Ja silti pitää kysellä ja kommentoida 🙄
Myönnän kernaasti, etteivät (valhe)medioiden uutiset ole niitä suosikkejani, kuuntelen mieluummin kaunista musiikkia, kuin kuuntelen koronakaheleiden äärimmäistä kiihkoilua ko. influenssasta.
Seuraan uutisia sitten omana aikanani lukemalla, en kuuntelemalla, koska haluan säädellä tietoisuuttani siten, mitä luen ja mitä en.
Vierailija kirjoitti:
Baariin ja lappiin voi mennä ihan hyvin. Kunhan tekee sen kontrolloidusti.
Markkukin on samaa mieltä.
Maaret, Helsinki
Senkun menet Maaret.
Sovitaanko näin julkisesti, että luovut vapaaehtoisesti hoidosta jos nyt kontrolloidun baarikäyntisi yhteydessä sattuisit saamaan neitseellisesti koronan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja juuri kun Marin oli kehottanut kaikkia välttämään julkisia tiloja.
Miksi nää kapakat saa ylipäätään olla auki?
Kaikki muut harrastekerhot ja seurakunnat ovat pistetty kiinni jo kuukausia sitten.
Todella tekopyhää ja typerää touhua.
Sinä se et taida seurata uutisia lainkaan. Ja silti pitää kysellä ja kommentoida 🙄
Myönnän kernaasti, etteivät (valhe)medioiden uutiset ole niitä suosikkejani, kuuntelen mieluummin kaunista musiikkia, kuin kuuntelen koronakaheleiden äärimmäistä kiihkoilua ko. influenssasta.
Seuraan uutisia sitten omana aikanani lukemalla, en kuuntelemalla, koska haluan säädellä tietoisuuttani siten, mitä luen ja mitä en.
Ja sinäkin musiikinrakastaja olet varmaan allekirjoittanut hoitotahdon, ettet ota vastaan koronahoitoa kun et kerta usko koko tautiinkaan!
Marin voisi vähän antaa piiskaa Timolle ja laittaa nurkkaan häpeemään.
Vierailija kirjoitti:
Marin voisi vähän antaa piiskaa Timolle ja laittaa nurkkaan häpeemään.
Sitähän se kieroutunut Timo toivoo: "anna mulle piiskaa, Sanna."
Vierailija kirjoitti:
Kekkonen?
Selvästi oli demari.