Sara Sieppi napannut Latvalan
Kommentit (144)
Martina on kamala ja valehtelee, esittää.
Ei Maisa 2 Latvalalle!!
Millä lailla Sara on symppis?? Perusteluja, kiitos. Itse mitä olen realityissä nähnyt, siinä on jääkylmä egoisti isolla Eellä! Kamala akka!
Täyttää 30 vuotta. Näkyy jo naamassa. 😱
Vierailija kirjoitti:
Täyttää 30 vuotta. Näkyy jo naamassa. 😱
Naamasta näkyy liiallinen meikki ja itseruskettava, sekä epäterveelliset elintavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne tuossa Latvalassa näkee? Aika perusjamppa ainakin ulkonäöllisesti ja Torpan jämä. Ja Latvala ei taas osaa pitää näppejään erossa näistä kohutähtösistä. Jotenkin säälittää miten pienet piirit julkkiksilla.
Mitäs luulet? Olisiko miljonäärin statuksella yhtään osuutta asiaan?
Sellaiselle naiselle on nimi, joka on miehen kanssa rahan takia.
Joo sen nimi on rikas leski.
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla Sara on symppis?? Perusteluja, kiitos. Itse mitä olen realityissä nähnyt, siinä on jääkylmä egoisti isolla Eellä! Kamala akka!
Niinpä. Kamalasta en nyt tiedä, muttei mitenkään erityisen hyvääkään kuvaa ole itsestään antanut. Esim. nämä koronaan liittyvät sekoilut, mitä sillä on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Joskus Saralta joku kysyi blogissaan, että onko sulla silarit? Hän vastasi; en kommentoi tätä asiaa.
Jos olisi luomurinnat, olisi vastannut että ei ole silareita. Nyt ei vaan halunnut myöntää kumitissejä vaikka selvähän se on.
Saralla on kuppikoko kasvanut merkittävästi sitten missivuosien. Pelkkä painonnousu ei ole syynä. Säälittävää ettei voi myöntää silareitaan julkisesti.
Kumpikin heistä ovat tehneet rahansa itse, joten siinä mielessä sopiva pari. Ei kumpikaan elä toisen rahapussilla. Joo, Latvala ei ehkä ole se komein kaveri, mutta ei kaikki pysty tuohon mitä hän on tehnyt. Omilla ansioillaan on nykyisessä tehtävässään. Miksi joku Toyota huvikseen palkkaisi hänet tallipäälliköksi? Sieppi taas on osannut tuotteistaa itsensä todella hyvin, kauniita naisia löytyy pilvin pimein, mutta Sieppi selkeästi tienaa rahansa rehellisesti eikä millään Dubain keikoilla tai miehen avulla.
Uskon, että tämä pari olisi oikeasti todella toimiva. Molemmat myös kotoisin maalta ja selkeästi perhekeskeisiä. Latvalaa petturitausta on ehkä ainoa mikä arveluttaa, mutta toivottavasti osaa olla nyt uskollinen. Maisan kohdalla pettämistä oli puolin ja toisin, mutta jos on aikaisempaakin tyttöystävää pettänyt, niin se ei enää ole kovin hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Kamalasta en nyt tiedä, muttei mitenkään erityisen hyvääkään kuvaa ole itsestään antanut. Esim. nämä koronaan liittyvät sekoilut, mitä sillä on ollut.
Älä viitsi valehdella. Sara on toiminut koronan kanssa tismalleen samoin kun suurin osa suomalaisista. Ei sekoillut. Ravintoloissa sai käydä ja niissä ei ymmärrettävästi maskia käytetä. Mutta muuten on kyllä käyttänyt silloin kun on pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin heistä ovat tehneet rahansa itse, joten siinä mielessä sopiva pari. Ei kumpikaan elä toisen rahapussilla. Joo, Latvala ei ehkä ole se komein kaveri, mutta ei kaikki pysty tuohon mitä hän on tehnyt. Omilla ansioillaan on nykyisessä tehtävässään. Miksi joku Toyota huvikseen palkkaisi hänet tallipäälliköksi? Sieppi taas on osannut tuotteistaa itsensä todella hyvin, kauniita naisia löytyy pilvin pimein, mutta Sieppi selkeästi tienaa rahansa rehellisesti eikä millään Dubain keikoilla tai miehen avulla.
Uskon, että tämä pari olisi oikeasti todella toimiva. Molemmat myös kotoisin maalta ja selkeästi perhekeskeisiä. Latvalaa petturitausta on ehkä ainoa mikä arveluttaa, mutta toivottavasti osaa olla nyt uskollinen. Maisan kohdalla pettämistä oli puolin ja toisin, mutta jos on aikaisempaakin tyttöystävää pettänyt, niin se ei enää ole kovin hyvä juttu.
Onko Latvala itse kertonut pettäneensä Maisulia vai onko se edelleen vain Maisan kertomus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi valehdella. Sara on toiminut koronan kanssa tismalleen samoin kun suurin osa suomalaisista. Ei sekoillut. Ravintoloissa sai käydä ja niissä ei ymmärrettävästi maskia käytetä. Mutta muuten on kyllä käyttänyt silloin kun on pitänyt.
Valtaosa suomalaisista ei kyllä ole järjestänyt bileitä, juhlinut ravintoloissa, itkenyt karanteeniaan somessa ja korona epäilyään medialle ja sitten jatkanut ihan samaan malliin.
"Tupa täynnä julkkiksia koronan keskellä! Sara Sieppi ja Martina Aitolehti järjestivät kosteat halloween-bileet!" https://gekkonen.net/sara-sieppi-ja-martina-aitolehti-halloweenbileet-3…
"Sara Sieppi oli takuuvarma, että hänellä on korona – kertoi siitä kaikille ravintolassa: someraivo räjähti"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät, milloin Sieppi on käyttänyt maskia ja milloin ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa suomalaisista ei kyllä ole järjestänyt bileitä, juhlinut ravintoloissa, itkenyt karanteeniaan somessa ja korona epäilyään medialle ja sitten jatkanut ihan samaan malliin.
"Tupa täynnä julkkiksia koronan keskellä! Sara Sieppi ja Martina Aitolehti järjestivät kosteat halloween-bileet!" https://gekkonen.net/sara-sieppi-ja-martina-aitolehti-halloweenbileet-3…
"Sara Sieppi oli takuuvarma, että hänellä on korona – kertoi siitä kaikille ravintolassa: someraivo räjähti"
Edelleen Sara on toiminut kulloistenkin suositusten mukaan. Syksyllä juhliminen ei ole ollut kielletty, vaikka sinä et olekaan halunnut juhlia.
Ja "itki" tosiaan karanteenin luomaa ahdistusta, varmaan ihan ennenkuulumatonta. Oon seuraillut aika monen somevaikuttakan karanteenissa oloa, eikä se kellään mitään ruusuilla tanssimista ole ollut, mutta Sara ei olis saanut "itkeä" koska on uskaltanut liikkua kotinsa ulkopuolella. Selvä homma!
Mutta älä sentään viitsi valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät, milloin Sieppi on käyttänyt maskia ja milloin ei?
No sinä ilmeisesti tiedät että on koronasuosituksia rikkonut?
En kyllä tajua miksi nämä kaikki bimbot lankeavat tuohon rallipojuun. Olisi rikkaampia elättäjiäkin tarjolla :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne tuossa Latvalassa näkee? Aika perusjamppa ainakin ulkonäöllisesti ja Torpan jämä. Ja Latvala ei taas osaa pitää näppejään erossa näistä kohutähtösistä. Jotenkin säälittää miten pienet piirit julkkiksilla.
En nyt yritä leimata Saraa tai Latvalaa narsisteiksi, mutta yleensä nimenomaan narsistit ihannoi rahaa, statusta ja ulkonäköä. On hyvin mahdollista, että Latvala katsoo naisessa eniten ulkonäköä ja Sieppi miehessä rahaa ja statusta. Narsistit päätyy helposti toistensa kumppaneiksi.
En tajua naisia, jotka ottavat itseään rumempia miehiä. Itse otin sen hoteimman mahdollisen. Kauniilla on varaa;D Sieppikin olisi saanut vähän jotain parempaa.
Latvala alkaa olemaan jo samaa kastia kuin Ranta-aho. Kaikki missibimbot läpi.
Martina kyllä ottaisi Jari-Matilta luulot pois ja ukon ruotuun. Loppuu seikkailut bimbojen kanssa niin että heilahtaa. Eräs ystäväni sanoi, että liitto toimii parhaiten silloin kun mies hieman pelkää vaimoaan. Näkisin tässä parin.