Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovan ongelmia...

Vierailija
03.03.2021 |

Aviopuolisolle on tärkeempää juosta kaikissa kokouksissa, rukouspiireissä, kuin olla oman puolisonsa kanssa kotona..muutenkin pystymme olemaan vain jokatoisen viikon yhdessä, ja nytkin jo käymme kaksi kertaa viikossa yhdessä rukouspiirissä, mutta se ei riitä puolisolle...taas lähti rukousiltaan ja minä jäin kotiin.
Niinpä päätin, että nyt on mun vuoro jättää hänet yksin kotiin ja lähden huomenna ilman häntä katsomaan äitiäni viikonlopuksi.
Tuntuu että jään kakkoseksi kaikelle..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hanki tosiaan oma elämä. Mielestäni mitä enemmän ollaan erillään, sitä parempi.

Vierailija
2/4 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, luulin että rakastunut aviopari haluaa olla ja viettää aikaa yhdessä, mutta tosiaan, ainakin riitoja on vähemmän mitä vähemmän ollaan yhdessä.

Kaipaan päästä maaseudulle nauttimaan luonnonrauhasta ja hiljaisuudesta. Harmittaa vaan, kun yhdessä puolison kanssa olisi kiva jakaa sekin nautinto, mutta olen kyllästynyt olemaan se joka aina jätetään yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minun mieheni juoksee samaan tahtiin mutta vieraissa.

Vierailija
4/4 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minun mieheni juoksee samaan tahtiin mutta vieraissa.

Otan osaa :(

Onhan tuossa rukousillassa enemmän naisia kuin miehiä. Mikäpä siinä on miehellä käydä vähän rukoilemassa ja rukoiltavana...viimeks tuli sieltä melkein puolenyön aikaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä