Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko järkevää jatkaa eron jälkeen panokavereina??

Vierailija
09.08.2006 |

Olen eronnut pitkäaikaisesta pokaystävästäni ja olemme kuitenkin jatkaneet seksin harrastamista yhdessä!!

Aina kun näemme hullaannumme täysin! Seksi on aivan käsittämättömän hyvää!! Parasta ikinä :)

Mietityttää vaan että onko se pitkällä juoksulla järkevää?

johtaako kenties hankaluuksiin??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran molemmat olette vapaita ja seksi yhdessä tuntuu hyvältä niin antakaa palaa vaan!

Vierailija
2/10 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos asettaisit itsellesi takarajan: viimeistään jouluna on viimeinen sex-with-the-ex -kerta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä miettiä tota takarajaa!!

kiitoksia neuvoista hyvät ihmiset :)

Vierailija
4/10 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi samaisessa hommassa niin että mies pani muitakin samaan aikaan ja sain lopulta kiitokseksi klamydian!

Vierailija
5/10 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi mitään uusia suhteita syntyäkään, jos edellisenkin käsittely on vielä aivan täysin kesken!! Onko se kumppanin etsiminen ja löytäminen ainoa oikea tapa elää. Onko joillekin tosiaan niin kamalan vaikea olla edes hetki itsekseen suhteiden välillä.

Vierailija
6/10 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan jätetty toivoo vielä salaa paluuta entiseen ja kärsii hommasta tunnetasolla ennemmin tai myöhemmin.

Itselle on käynyt näin. Minä olin se jättäjä, eikä suhteen loppumiseen liittynyt sen suurempaa dramatiikkaa, mies ei vain tuntunut tarpeeksi oikealta. Seksi oli kuitenkin erittäin hyvää, joten mukavuudenhaluisena jatkoin sitä. Mies rakasti vielä minua ja lopulta sekstailu lopetettiin hänen toimestaan, ei tehnyt hyvää hänelle. Että menee se joskus näinkin päin...

Vierailija
7/10 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja elämän jatkamista

Vierailija
8/10 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sitten vaan pamahdat paksuksi ja on elämä yhtäkkiä kivaa soppaa. siinä sitten vatsan kasvaessa mietit miten ihanaa oli pöllytellä lakanoita ja miten pääsisit siitä äijästä eroon.

Vierailija
9/10 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti siinä on tuttu kumppani ja tietää mitä saa ;)

Meilläkin tuo kuvio oli puolisen vuotta toiminnassa, muutimme erilleen ja tapailtiin kuitenkin vielä toistemme asunnoilla. Jotain eroterapiaa kai se oli ennenkuin uskallettiin etsiä kumppaneita " ulkomaailmasta" .

Sitten muutaman vuoden siellä ulkomaailmassa seikkailtuamme törmäsimme taas ja sillä tiellä ollaan edelleen, 7:ttä vuotta ja lapsiakin on saatu tähän meidän avioliittoon =)

Mutta ei sen eroseksin siis tarvi johtaa takaisin yhteen,minusta on tärkeintä se eroterapia ja itsetunnon kohotus tutun kumppanin kanssa.

Vierailija
10/10 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on just niitä ideoita, joiden luulee olevan tosi fiksuja, mutta tooosi paljon myöhemmin tajuaa, etteipä ollutkaan.

Syitä:

-liian paljon tunnetaakkaa, liian paljon menneisyyttä

-sitten kun jompi kumpi löytääkin uuden kaverin, niin toinen lähes poikkeuksetta vetää herneen nenäänsä, ja meno voi käydä ilkeäksi

-suhde eksään on monesti vain tekosyy roikkua kuolleessa suhteessa, jotta ei tarvitsisi ottaa kontaktia muihin ihmisiin TAI käsitellä eroa läpi!

-vaarana tulla raskaaksi eksälle, jota ei selvästi kunnolla elämäänsä halua, jos kerran poikki pistettiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi