Voisitko käyttää unisex-vessaa?
Haittaisiko sinua vaikkapa baarissa, jos miehet ja naiset käyttäisivät samaa vessaa?
Kommentit (30)
en voisi, mutta kannatan transagendaa ja sitä että kuka tahansa mies pääsee mekko päällä naisten pukuhuoneisiin. naiset ovat tätä itse ajaneet.
Miesten vessat ovat siivottamia. Samoin unisex-vessat, jos miehet pääsee niihin.
Kamalaa. jonot olisi pidemmät.
mies
Vierailija kirjoitti:
Miesten vessat ovat siivottamia. Samoin unisex-vessat, jos miehet pääsee niihin.
Kyllä naisten vessat ovat pahemmassa kunnossa.
T: vessoja siivonnut
Kyllä voisin. Olen monta kertaa käyttänyt miesten vessaa jos naisten vessassa on jonoa, joskus on sitten tullut siitä sanomista. Unisex vessa olisi vaan järkevää.
T. Nainen 31v
Haittaa. Olin baarissa jossa oli unisex vessa ja tietenkin mies kurkkasi toisesta vessasta minun vessaani... Tämä oli homoklubilla, mutta siellä oli ihan järkkyttävä määrä heteromiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Haittaa. Olin baarissa jossa oli unisex vessa ja tietenkin mies kurkkasi toisesta vessasta minun vessaani... Tämä oli homoklubilla, mutta siellä oli ihan järkkyttävä määrä heteromiehiä.
Mitä sinä teet homoklubilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisten vessat ovat pahemmassa kunnossa.
T: vessoja siivonnut
Niin on. Naiset on sikoja.
T: myös siivonnut
Joo, olen käyttänyt. Oodin toisen kerroksen paskahuussit on unisex, eikä kukaan oo nostanut niistä suurempaa haloota. Ei sinne tarvii jäädä hillumaan. Kuse, pese ja poistu.
Sontia voit omassa himassa, ei sinne tartte tulla muiden kiusaksi haisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Eli naisena tuplatunkeuduit miesten ekslusiiviseen safespace-tilaan?
Ihan oma syysi
Olen käyttänytkin. Joskus aikanaan oli Oulussa yhdessä yökerhossa unisex-vessa.
Täällä Ruotsissa ei anneta vaihtoehtoja. Se on vaan niin että joka paikassa on Unisex vessat.Eihän sitä saa erottaa miehiä naisista. Kaikki yhtä sanoo vihreät turvenuijat !
Totean vaan että kovin on muuttunut epämiellyttäväksi toiletilla käynnit.Yritän pitää niin että ehdin kotiin ...
Käytän joka päivä kotonani ja joskus kyläillessni.
En haluais käyttää.
Viimeks kesällä yhdes baaris joutunu käymään unisex-vessas, lattia lainehti kusta🤢 Veikkaan, että joku kännissä oleva peniksellinen henkilö lorottanu vähän sivu pöntön.
Totta kai. Olisin vessakopissa koko ajan pesää jakamassa 👉👌😚
Mulla on kotona kaks unisex-vessaa ja ihan sujuvasti niitä käytän. baareissa juoksemista en harrasta
ei ollenkaan
M54