Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla korona-aikana korkki auennut eikä meinaa millään pysyä kiinni?

Vierailija
03.03.2021 |

Pari päivää olen ilman ja sit taas korkki aukeaa kun tekee taas mieli vähän "rentoutua". Mukavaa onkin, kunnes tulee aamu ja seuraava päivä menee tunkkaisen olon kanssa eikä mitään jaksa tehdä. MITEN saisi loppumaan tämän typerän koronatissuttelun?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan levitessä kaikki menee kiinni paitsi korkki..

Vierailija
2/23 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas en tajua että miksi juoda alkoholia? Turhia kaloreita ja haittaa urheilusuorituksia. Eikö sua huolestuta lihominen ja terveyden huononeminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas en tajua että miksi juoda alkoholia? Turhia kaloreita ja haittaa urheilusuorituksia. Eikö sua huolestuta lihominen ja terveyden huononeminen?

Olen normaalipainoinen ja kaikki veriarvot priimaa. Varmaan pitäisi ensin tulla joku terveyshälytys että "heräisi" omaan juomiseensa..

Vierailija
4/23 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ei oikein ole tekemistä, kun kaikki töistä vapaa-aikaan tapahtuu kotona. Stressaa, kyllästyttää puolison naama. Korkin auetessa on hauskaa eikä kyllästytä. Aamulla ei tarvitse lähteä mihinkään, ei haittaa vaikka vähän heikottaisi töissä (=kotisohvalla).

Me tehtiin puolison kanssa sopimus, että ovataan se korkki vain kerran viikossa ja sen päivän pitää olla perjantai tai lauantai. Helpompi pitää korkki kiinni, kun samalla rikkoisi yhteistä lupausta.

Vierailija
5/23 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/23 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Ei oikein ole tekemistä, kun kaikki töistä vapaa-aikaan tapahtuu kotona. Stressaa, kyllästyttää puolison naama. Korkin auetessa on hauskaa eikä kyllästytä. Aamulla ei tarvitse lähteä mihinkään, ei haittaa vaikka vähän heikottaisi töissä (=kotisohvalla).

Me tehtiin puolison kanssa sopimus, että ovataan se korkki vain kerran viikossa ja sen päivän pitää olla perjantai tai lauantai. Helpompi pitää korkki kiinni, kun samalla rikkoisi yhteistä lupausta.

Eilen oikein tutkiskelin sitä omaa oloa kun on jo useampi juoma alla ja se on sellainen hetkellinen mielenrauha että "Kaikki tämä on ihan ok. Tässä on ihan mukava vaan olla ja istuskella"  kun selvin päin tuntuu että aina on joku stressi tai hätä. On siis mennyt elämä siihen, että ei vaan osaa rentoutua ilman juomia..

Vierailija
7/23 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/23 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkkiksen on hyvä syytellä vaikka mitä ja ketä. Käyhän se koronakin syyksi. Minua tämä korona ei ole heilauttanut puoleen eikä toiseen. Samalla tavalla elelen kun ennen koronaakin.

Vierailija
9/23 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkkiksen on hyvä syytellä vaikka mitä ja ketä. Käyhän se koronakin syyksi. Minua tämä korona ei ole heilauttanut puoleen eikä toiseen. Samalla tavalla elelen kun ennen koronaakin.

Näistä jeesusteluista onkin aina niin paljon apua. Kiitos

Vierailija
10/23 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.. Olen riippuvaisuuteen taipuva ja haluan täyttää tätä loputonta tyhjiötä, jonka epävakaa persoonallisuuhäiriö aiheuttaa. Juon kännit ainakin kerran viikossa eli yleensä pe tai la. Joskus viikollakin, koska etätyöt ”sallii” sen, että saa krapulassa tehdä rauhassa töitä kotona.

Sinkkukin olen niin eipä oo kukaan valittamassa juomisesta.

N27

Vierailija
11/23 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan jo perjantaita.. tekis mieli nyt jo avata korkki, mutta koitan pitää vain viikonlopuissa

Vierailija
12/23 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sama juttu. Kaikki on tylsää, käyn vain töissä jos sattuu olemaan töitä tai olen lapsen kanssa kotona. Mihinkään ei pääse paitsi pihalle ja puistoon. Korkki aukeaa varmaan kolme kertaa viikossa. Joskus tissuttelen muutaman kun lapsi nukkuu, ja silloin kun on isällään niin vähän enemmän. Yritin rajata tätä vaan viikonloppuihin, mutta nyt kun taas rajoitukset kiristyi ja puolisokin on kotonaan karanteenissa niin vitut.

Vierailija
13/23 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aukes nyt taas korkki koska huomenna ei ole agendassa yhtään mitään.  Huomenna sit taas kiroan oliko nyt taas ihan pakko juoda.

Vierailija
14/23 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat on loppu mutta korkki aukeaa muutaman päivän kuluttua kun kilju käy..

Vierailija
15/23 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/23 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lataisin tänne kuvan ihostani, ei kukaan joisi enää tippaakaan. Ekat 15 juomavuotta meni freesinä, seuraavan parin kuukauden aikana paljastuikin kaikki tuho. Ei pysty korjaa, sano kosmetologit ja plastiikkakirurgit.

Vierailija
17/23 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun elämäsi kuulostaa niin "kivalta" että otan ennemmin vaikka haimatulehduksen

Vierailija
18/23 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, sama juttu. Kaikki on tylsää, käyn vain töissä jos sattuu olemaan töitä tai olen lapsen kanssa kotona. Mihinkään ei pääse paitsi pihalle ja puistoon. Korkki aukeaa varmaan kolme kertaa viikossa. Joskus tissuttelen muutaman kun lapsi nukkuu, ja silloin kun on isällään niin vähän enemmän. Yritin rajata tätä vaan viikonloppuihin, mutta nyt kun taas rajoitukset kiristyi ja puolisokin on kotonaan karanteenissa niin vitut.

Sama, ja kun ei tartte enää urheillakaan niin sekään ei kannusta pysymään viinittä. Etätyötkin on sellaista mukatekemistä jo nykyään että riittää kun esittää olevansa koneella.

Vierailija
19/23 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lataisin tänne kuvan ihostani, ei kukaan joisi enää tippaakaan. Ekat 15 juomavuotta meni freesinä, seuraavan parin kuukauden aikana paljastuikin kaikki tuho. Ei pysty korjaa, sano kosmetologit ja plastiikkakirurgit.

Laita kuva. Tai kerro mikä siinä ihossasi on tuhoutunut?

Vierailija
20/23 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, yritän juoda vaan viikonloppuisin iltaisin mutta välillä tekisi mieli juoda yksi tai muutama olut tai siideri viikollakin illalla. Pelkään kuitenkin että liiallinen juominen voisi vaurioittaa maksaa. Koitan juoda viikolla iltaisin maustettua teetä tai sokeritonta limsaa tai maustettua kivennäisvettä. Itse olen kova stressaamaan ja juominen rentouttaa ja tulee muutenkin heti parempi mieli eikä huolet paina kun näin korona aikana ei paljon ilon aiheita ole ja jatkuvasti kotona oleminen ahdistaa. Ei ole paljon mitään tekemistä vapaa-aikana muuta kuin katsoa netflixiä.