Dolly Partonilta uusi versio laulusta Jolene - VACCINE!
Country music legend Dolly Parton has been inoculated with the Covid-19 vaccine that she helped to fund. Parton broke into song while getting the Moderna jab, adapting one of her best-known ballads.
To the tune of Jolene, she sang: “Vaccine, vaccine, vaccine, vaccine, I’m begging of you, please don’t hesitate. Vaccine, vaccine, vaccine, vaccine, because once you’re dead, then that’s a bit too late.”
Kommentit (22)
Kerrankin positiivisten kautta. Suomalaiset artistit vois tempaista vastaavasti, mutta heidän aika menee tilannetta voivotellessa. Luulis edes räppäreiden innostuvan riimittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
Äitis.
Country music legend=
Ameriikkalaesen mualaismussiikin lekenta elikkäs semmoonen kovempi jehu
Voi ei :( Dolly on aina ollut aivan huippu ja minun idoli, aivan mahtava nainen. Mutta nyt on tainnut se vanhuuden höperyys iskeä vaikkei ulkoisesti uskoisi :( Enpä olisi uskonut että lähtee tuohon hömppään mukaan.
Tarttuva biisi koti karaokeen. Taidanpa hakea lähikaupasta kaljaa ja sitten lähtee laulu soimaan!
Kaksi syytä pitää Dolly Partonista: Oikea ja vasen!
Vierailija kirjoitti:
Voi ei :( Dolly on aina ollut aivan huippu ja minun idoli, aivan mahtava nainen. Mutta nyt on tainnut se vanhuuden höperyys iskeä vaikkei ulkoisesti uskoisi :( Enpä olisi uskonut että lähtee tuohon hömppään mukaan.
Niin niin. Mieluummin vanhuuden höperö kuin koronavainaja. Nää on näitä elämän pikku valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin niin. Mieluummin vanhuuden höperö kuin koronavainaja. Nää on näitä elämän pikku valintoja.
Valitsen jälkimmäisen.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi syytä pitää Dolly Partonista: Oikea ja vasen!
Huippu laulaja ja lauluntekijä
Hyväntekijä
Liikenainen
Noussut omalla työllä ryysyistä huipulle
Omalla tavallaan feministi
Pitkä avioliitto
Pysynyt tyylilleen uskollisena
Oisko tässä vähän parempia syitä kuin tuollainen boomerimainen naisvihakommentti...
Danny saa varmaan rokotuksen pian, ehkä se voisi laulaa jotain.
Vierailija kirjoitti:
Danny saa rokotuksen pian, ehkä se voisi laulaa jotain.
Sanat uusiksi siitä umk-biisistä nii se on siinä.
Sinä päivänä kun rokottaja rakastaa mua..
Vierailija kirjoitti:
hirveä
Mie laukotan ennemmin poroa.
Tykkään Dollystä, mutta tuo sokea rokotepalvonta on mautonta.
Huippua!