Baldwinin perheeseen uusi vauva, edellinen vasta 6kk
Siis mikä juttu tää on? Onko heillä kylässä joku vauva vai mitä?
https://www.is.fi/viihde/art-2000007834763.html?utm_source=rtb_sisainen…
Kommentit (8)
Instagramissa kommentoivat tuntuvat tietävän että kyseessä on sijaissynnyttäjän avulla saatu lapsi, jonka sukupuolen haluttiin olevan tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Instagramissa kommentoivat tuntuvat tietävän että kyseessä on sijaissynnyttäjän avulla saatu lapsi, jonka sukupuolen haluttiin olevan tyttö.
Näin se varmaan on. Vauva on parin Carmen-tyttären näköinen. Hilariallahan on ollut useampi keskenmeno tiheiden synnytysten lisäksi. Ehkä ei voinut enää itse yrittää raskautua.
Hirvee tahti silti. Siis vaikka olisikin sijaissynnyttäjää käytetty. 2 lasta puolen vuoden sisään! Melkein kaksoset.
Onkohan tuo Hilaria maaninen. Kaikki outo teatteri espanjalaisuudesta feikkiaksentteineen viittaa mielenterveysongelmiin. Koulukuvissaan on ollut blondi tavallinen bostonilaistyttö, vielä täysi-ikäisenä. Sitten yhtäkkiä muutos espanjattareksi: tummempi iho, tummemmat silmät, tummat hiukset ja vieras aksentti. Alec jo sen verran seniili höppänä, että kaikki mennyt läpi. Ja nyt vauvoja miljoona, että leijonanosa perinnöstä varmistuu Hilarian omalle jälkikasvulle.
Mulla rupesi instassa näkymään noita Alec Baldwinin kuvia joskus ehkä vuosi pari sitten. Tiesin näyttelijän ja olin aina pitänyt häntä itseäni aika lailla vanhempana (olen 49v).
Kuvissa oli pieniä lapsia ja oletin tietysti että siinä onnellinen isoisä esittelee lapsenlapsiaan. No sit selvisi että hän onkin aloittanut uuden perheen vielä vanhoilla päivillään.
(Alec Baldwin on 62v eli ei ookkaan kuin 13 vuotta vanhempi kuin minä.)
Ehkä hän on brändännyt itsensä? Tai siis sitähän tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän on brändännyt itsensä? Tai siis sitähän tuo on.
Siis kumpi, Alec vai Hilary?
Toisen tietysti synnytti espanjalainen Hilaria ja toisen jenkki Hillary. Kätsää!