Visuaalisesti kauniita elokuvia?
Kommentit (688)
Collateral, tyylikäs ja viipyilevä
Moulin Rouge, värikarkkia
The Greatest Showman, värikarkkia
Marie Antoinette, ihanat värit tässäkin
Lost in translation, tulee matkakuume Tokioon
Leviathan, venäläinen kuvaus korruptiosta
Vierailija kirjoitti:
Saksikäsi Edward.
Ja Pan's Labyrinth.
Nämä molemmat leffat on mielestäni kaikkien aikojen parhaimmat leffat. Useasti olen myös maininnut tällä palstalla tästä. Ovat mielestäni myös visuaalisesti kauniita elokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saksikäsi Edward.
Ja Pan's Labyrinth.
Nämä molemmat leffat on mielestäni kaikkien aikojen parhaimmat leffat. Useasti olen myös maininnut tällä palstalla tästä. Ovat mielestäni myös visuaalisesti kauniita elokuvia.
Ja olin vielä eri kirjoittaja, kuin toi alkuperäinen.
Sori ohis.
Charlie Kaufmanin ohjaamat ja käsikirjoittamat elokuvat.
Beasts of the Southern Wild
Captain Fantastic
Walter Mittyn ihmeellinen elämä
Tristana. Pääosassa Catherine Deneuve. Muistan, että elokuvassa kaikki ruskean sävyistä, taivaskin lähellä beigeä. Tarinakin kaunis.
Piin elämä.
Luin ensin kirjan ja ajattelin että olen tainnut lukea parhaimman kirjan ikinä. Muutama vuosi sitten huomasin sattumalta, että tv:stä tulee kirjan pohjalta tehty elokuva. Katsoin sen pieneltä läppärin skriiniltä ja totesin että olen tainnut nähdä parhaimman elokuvan ikinä.
Millaista olisi nähdä isolta skriiniltä, sitä voin valitettavasti vain aavistella.
Vierailija kirjoitti:
Parasite.
Sarjoista Musta kuningatar.
Parasitesta en parhaalla tahdollakaan saa visuaalista, ellei Ikea-kalustus ole sitten sitä? Tulvaa, likaa, kellaria, ruumiita ja köyhyyttä jäi mieleen enemmänkin.
Matrix nyt ainakin jos visuaalisuutta ja toimintaa halutaan. Juonesta voi olla tietty montaa mieltä. Samoin tarantinon kill bill 1.
Sergio leonella on myös oma selkeä visuaalinen tyylinsä.
Maailman Ääriin - Until the end of the World
Onkohan edes blueray-versiota saatavissa? Pitäisi hommata.
Berliinin taivaan alla..