Negatiivinen koronatestitulos, silti painetta rintakehällä
Olen saanut negatiivisen tuloksen koronatestistä. Mitään yskää tai nuhaa ei ole, vain epänormaalia painon tunnetta rintakehällä ja normaalia raskaampi hengittää.
Mietin että onko jotain muuta testiä tai menetelmää selvittää onko minulla koronavirusta kun nenä-nielu-tikku-testi ei sitä löydä.
Kommentit (26)
Minulla tuollaiset oireet alkoivat lokakuussa 2019 sairastamani hengitystieinfektion jälkitautina. Eli ei ollut koronaa vielä "keksittykään" silloin, kun minä sairastuin. Oireet jatkuivat toukokuulle 2020 asti.
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin kans perjantaina korona testissä ja oli negatiivinen. Oireina lämpöä ja väsymystä jotka jatkuu edelleen. Astmalääkettä menee maksimi annos eikä teho riittää täysin koko päiväksi.
Hakeudu allergialääkärille?
Vierailija kirjoitti:
psykosomaattista
Varmistitko työt rveys aitokse a?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö joskus sanottu että testi voi näyttää negatiivista mikäli tartunnasta on jo pidempi aika ja virus jo siirtynyt syvemmälle.
Mutta voihan se olla ihan vain muuta tulehdusta yms.
Olen kuullut, että jos virus on siirtynyt jo polviin asti, sitä alkaa olla mahdotonta tavoittaa.
Kyllä se aikanaan tulee varpaan kautta ulos. Ei huolta!
Valelääkäri vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tuollaiset oireet alkoivat lokakuussa 2019 sairastamani hengitystieinfektion jälkitautina. Eli ei ollut koronaa vielä "keksittykään" silloin, kun minä sairastuin. Oireet jatkuivat toukokuulle 2020 asti.
Minulla alkoi jo vuonna 2011, eikä lääkäri saanut työnnettyä tutkimusvehjettään riittävän syvälle, koska tauti oli jo tosi alhaalla.
Kyllä se aikanaan tulee varpaan kautta ulos. Ei huolta!