Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Foolihappo ja toivottu raskaus

06.08.2008 |

Siinä se oikeastaan lyhykäisyydessään olikin, eli tietääkö kukaan onko foolihapolla lisääviä vaikutuksia kun todella toivotaan raskauden tapahtumista. Tai onko muita esim luontaistuotteita tms joilla voisi olla edesauttava vaikutus?

Annu

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis sinansa ehkaise keskenmenoa tai edista hedelmoittymista minun tietaakseni, silti aarimmaisen tarpeellinen vitamiini jo _ennen_ raskautumista koska selkaydinkanava muotoutuu ihan raskauden alussa.

Jos kyseessa on toistuvat keskenmenot, joissakin tapauksissa ns. mini-aspiriini (100 mg/vrk tai alle) voi auttaa, en kuitenkaan rupeaisi ottamaan ilman laakarin suositusta koska aspiriini lisaa myos verenvuototaipumusta (ts. ehkaisee veren hyytymista).

Vierailija
2/2 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin nuo B- ryhmän vitamiinit edesauttaa raskautumista mihin tuo Foolihappokin kuuluu.

Ja sitten on sellainen omega-6 valmiste kuin Glandin 25. Se tasapainottaa hormoneita ja kasvattaa siten limakalvoa kohdussa paksummaksi ja siten parantaa alkion mahdollisuuksia kiinnittyä kohtuun. Lisäksi se auttaa myös kaikkiin vuotohäiriöihin ja PMS-oireisiin. Tosi moni on raskautunut melkein ensimmäisestä kierrosta kun on alkanut tätä valmistetta syömään. Minä myös mutta se todettiin sitten tuulimunaksi :( Nyt syön taas Glandinia ja yk 1 meneillään. Itse olen huomannut Glandini kierroissa suuren eron normali kiertoon verrattuna. Ovis limat ovat runsaat kun ennen "sahara" vallitsi alapäässä, eikä PMS-oireista ole enää tarvinnut lainkaan kärsiä

Glandinia yleensä syödään kaksi kapselia päivässä ovulaatioon asti ja sitten pidetään loppukierto taukoa, koska se saattaa aiheuttaa kohtulihaksen supistelua ja siten haitata kiinnittymistä. Lisäksi kannattaa syödä koko ajan Omega-3 jottei rasvahappotaseet joudu epätasapainoon. Eli alkukierto Glandinia ja KOKO kierto Omega-3:ta

Glandinia saa ostaa ihan luontaistuotekaupoista. Ja jos myyjä yrittää kaupata sen sijaan jotakin Jättihelokinsiemen öljyä (Efamol), kannattaa kieltäytyä. Glandini sisältää paaaljon enemmän GLA:ta kuin mikään muu Omega-6 valmiste. Ja se GLA on koko jutun idea :)

Toivottavasti saatte pian tuloksia aikaiseksi :)

Terveisin Hermione

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla