Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luulen, että pystyisin pysäyttämään sydämeni toiminnan tahdonvoimallani, mutta

Vierailija
02.03.2021 |

pelkään, että se olisi silti kivuliasta. En pelkää kipua vaan, että se tunne saa minut lopettamaan ja minulle jäisikin joku vaurio enkä pystyisi enää itsenäiseen toimintaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä kaikenlaisia hypoteettisia olettamuksia olla. Mäkin luulen, että pystyisin nostamaan auton, mutta pelkään, että kädet menisivät jotenkin rikki siitä niin en viitti kokeilla.

Vierailija
2/7 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittele kuitenkin ensin sen käynnistämistä, niin ei käy nolosti.

Voit myös kokeilla toimisiko tahdonvoimasi vaikka naapurisi sydämeen, ainakin se on yhtä todennäköistä.

ps. ideasi kolmesta maskista kerrallaan naamalla ei tainnut olla hyvä, hanki yksi hyvä, se riittää eikä aivoilta ala happi loppua kuten nähtävästi käynyt.

https://maskiset.net

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peksu79 kirjoitti:

Harjoittele kuitenkin ensin sen käynnistämistä, niin ei käy nolosti.

Voit myös kokeilla toimisiko tahdonvoimasi vaikka naapurisi sydämeen, ainakin se on yhtä todennäköistä.

ps. ideasi kolmesta maskista kerrallaan naamalla ei tainnut olla hyvä, hanki yksi hyvä, se riittää eikä aivoilta ala happi loppua kuten nähtävästi käynyt.

https://maskiset.net

Tarkoitushan ei ole, että se sitten käynnistyisi. Mutta voihan sydänkohtaus tulla vahvasta tunnekokemuksestakin. Miksi sitä ei voisi itse itselleen aiheuttaa? Minullakin on aika paljon traumoja, joilla saa äkkiä sympaattisen hermoston ylikiihtyneisyystilaan.

ap

Vierailija
4/7 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä kaikenlaisia hypoteettisia olettamuksia olla. Mäkin luulen, että pystyisin nostamaan auton, mutta pelkään, että kädet menisivät jotenkin rikki siitä niin en viitti kokeilla.

Et nyt ehkä nostamaan ainakaan pään yläpuolelle voimannostotyyliin, mutta siirtäminen voisi onnistuakin. Niitäkin on nähty.

ap

Vierailija
5/7 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/7 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pystyn pieraisemaan tahdovoimalla kun kohtaan vihersosialistin