Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3- vuotias parvisänkyyn?? Onko liian pieni??

08.08.2006 |

Kuopus on siirtymässä esikoisen kanssa samaan huoneeseen nukkumaan ja tilan säästämisen vuoksi olen ajatellut esikoiselle parvisänkyä. Mutta en ole ihan varma onko ajatus turvallinen kolmivuotiaalle. Sillon tällön kuitenkin yöllä lähtee esim. vessaan tai tulee yrittämään pääsyä vanhempien sänkyyn. Onko kellään kokemusta asiasta?? Älkää kuitenkaan kertoko kauhutarinoita- sellaisissa kokemuksissa riittää lause: liian pieni.. Tosin nukkuvathan he tarhassakin tuossa iässä kerrossängyissä. Meidän poika kyllä on " joutunut" alasänkypaikalle ;) Rohkaistakko mielensä vai jättää suunnitelmat myöhemmäksi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ehkä vielä uskaltaisi laittaa. Vaikka eipä ole kyllä kokemustakaan, ei hyviä eikä huonoja. Mun keskimmäinen oli aika iso ennen kuin päästin sen varsin nukkumaan kerrossängyn yläsänkyyn. (olikin sitten sitä kovempi juttu! ;-)) Ainakin kuopuksen pk:ssa ne " kerrossängyt" on kyllä aiiiikas matalat - ja siellähän on aina vahti paikalla, enempi vähempi, ja uniaikakin on lyhyt. Mutta eikös parisysteemit ole kuitenkin yleensä aika korkeita vastatakseen juuri tuota tilansäästön tarvetta?? Riippuu tietty viime kädessä sekä parvesta/systeemistä että ennen kaikkea lapsestasi, jonka sinä tunnet itse parhaiten. Tuli vain mieleen, että jos jaksaisitte jollain keinoin sinnitellä vähän aikaa, niin jo vuoden kuluttua olis jo taas heppu koko paljon isompi!

Vierailija
2/2 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 3-vuotias siirtyi muutama viikko sitten pieneen parvisänkyyn nukkumaan ja hyvin on mennyt. Hän käy myös välillä yöllä pissalla ja mönkii välillä meidän väliin, mutta aina on alastulo sujunut hyvin. Sängyssä on myös korkea laita eli ei pääse tippumaankaan. Meillä siis hyviä kokemuksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla