Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Raskaana olevia ja juuri synnyttäneitä joutuu nyt koronan vuoksi jopa tehohoitoon

Vierailija
02.03.2021 |

Eilen täällä leimattiin pelotteluksi ja poistettiin aloitus jossa kerrottiin että parikymppisiä on joutunut tehohoitoon. Nyt se on Ilta-Sanomissakin. 20-39 vuotiaiden osuus kasvaa, on 27% tehohoidettavista. Mukana raskaana olevia naisia. Siellä on parikymppisiä koneissa.

Korona on vaarallinen myös nuorille.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007834569.html

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuliko joku, että raskaus on suoja koronaa vastaan..? totta kai raskaana olevat sairastuu, ja yhtä lailla joutuvat hoitoon, jos sen tarve on. Olisivat varmaan sairaalahoidossa ilman raskauttakin. On taas otsikointia...

Vierailija
22/62 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne ainoat teholle koronasta joutuneet tutut ( kolme kappaletta), ovat olleet kovia urheilemaan ja hyvä kuntoisia.

Myös muualta olen lukenut näistä urheilijoista, joita sairaus on kurittanut. Onkohan sitä tutkittu mikä kovasti urheilevia teholle ajaa. Kaikilla myös lajina on ollut talvilaji.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ne ainoat teholle koronasta joutuneet tutut ( kolme kappaletta), ovat olleet kovia urheilemaan ja hyvä kuntoisia.

Myös muualta olen lukenut näistä urheilijoista, joita sairaus on kurittanut. Onkohan sitä tutkittu mikä kovasti urheilevia teholle ajaa. Kaikilla myös lajina on ollut talvilaji.

Hyvä kunto ei ole yhtä kuin hyvä terveys.

Ei se tuulesta temmattua ole että urheilija ei tervettä päivää näe.

Vierailija
24/62 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekundakuntoisia on myös nuorissa aikuisissa, vaikka harvoin niin. Ovatko ottaneet influenssarokotteenkin (eivät tienneet, että "sitä ei ole tänä talvena"), oli ehkä liikaa, kun vielä toinen ihminenkin jota keho ei saa hylkiä... Mutta ilman mitään rokotettakin. Onko tämä kerrassaan ainutlaatuista?

Vierailija
25/62 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, koronaan kuolleiden keski-ikä on 84 vuotta. Tilastollisesti katsoen kannattaa saada korona, koska siihen kuoleva elää keskimääräistä elinikää kauemmin.

Vierailija
26/62 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kunto ei ole yhtä kuin hyvä terveys.

Ei se tuulesta temmattua ole että urheilija ei tervettä päivää näe.

nämä kuitenkin olivat ihan terveitä ilman mitään perussairauksia. Yksi myöskin vasta 17-vuotias.

Vierailija
27/62 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovan urheilun taustalla voi olla neuroosi. Vaikka käännetty eduksi urheilemalla, neuroottisuus kuuluu "mt-ongelmiin" (ei ole ongelma, jos sen kääntää edukseen) ja kehon reseptoriaktiivisuus voi kuvastaa neuroosia tavalla, josta virus hyötyy. Ts. mt-ongelmien ja COVID-19:n välillä on korrelaatio.

Vierailija
28/62 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni nuori aikuinen sairastuu vuosittain influenssaan?

Vierailija
29/62 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ?

Vierailija
30/62 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa tietää, mikä korrelaatio raskaudenaikaisella koronainfektiolla/-rokotteella tulee olemaan lapsen mt- tai muihin ongelmiin. 

Vierailija
31/62 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ?

Minä kysyin.

Vierailija
32/62 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ambulanssilla sairaalaan ja happinaamariin joutunut 32v joka sai tartunnan lapseltaan oli ihan perusterve eikä ylipainoinen.

Näköjään jengi yrittää ulkoistaa tosiasioita keksimällä "ei koske minua" selityksiä. Siellä on ihan perusterveitä nuoria kuitenkin teholla.

Mites mahtoi olla D-vitamiinitasojen laita?! Veren korkea D-vitamiinipitoisuus suojaa vakavalta tautimuodolta. Asiasta on tutkimuksia ja paljon juttuja mediassa. Ei vaan sovi tähän pelottelu/hysterianlietsomiskulttuuriin se että esim. tässä yhteydessä ei asiasta puhuttu mitään.

Vierailija
33/62 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ?

Minä kysyin.

Minäkin.

Vierailija
34/62 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin nuorena aikuisena, koronaa sairastavana hiljaa.

Vierailija
35/62 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ?

Minä kysyin.

Minäkin.

Odotetaan vastausta. Niin ja kiinnostaa tietää viime vuosilta, nythän influenssaa ei testata nimeksikään. 

Vierailija
36/62 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ?

Minä kysyin.

Minäkin.

Odotetaan vastausta. Niin ja kiinnostaa tietää viime vuosilta, nythän influenssaa ei testata nimeksikään. 

Tätä mantraa kuulema tokentube hokee.

Vierailija
37/62 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuliko joku, että raskaus on suoja koronaa vastaan..? totta kai raskaana olevat sairastuu, ja yhtä lailla joutuvat hoitoon, jos sen tarve on. Olisivat varmaan sairaalahoidossa ilman raskauttakin. On taas otsikointia...

Etkö oikeasti kykene sisäistämään lukemaasi? Se raskaus itsessään on riski koronan suhteen. Jos otat 1000 samanikäistä perustervettä naista, puolet raskaana ja puolet ei, niin jos he kaikki sairastuvat koronaan, raskaanaolevat joutuvat todennäköisemmin sen vuoksi sairaalahoitoon.

Vierailija
38/62 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo, koronaan kuolleiden keski-ikä on 84 vuotta. Tilastollisesti katsoen kannattaa saada korona, koska siihen kuoleva elää keskimääräistä elinikää kauemmin.

😂 Tuo tulee tippumaan rajusti kun brittimuunnos pääsee vauhtiin. Edellinen virusversio levisi hitaasti ja tarttui huonosti. Samassa perheessä kaikki eivät saaneet tartuntaa. Nyt on tilanne toinen kun brittiversio on yleisin Koronan versio Suomessa.

Vierailija
39/62 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ?

Minä kysyin.

Minäkin.

Testataan yksityisellä puolella. Mutta faktoilla ei ole merkitystä. Tärkeintä on kerjätä rahaa Tubessa.

Vierailija
40/62 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukutatte D-vitamiiniasiaa?! Tottahan se on että alhainen D-vitamiinitaso aiheuttaa helpommin pahemman taudin jopa kuoleman. Silti Suomen suositukset naurettavan alhaiset https://www.nature.com/articles/s41598-020-77093-z