Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuoko parisuhteesi sinulle iloa/hyvää mieltä?

Vierailija
02.03.2021 |

Minä koen oloni suhteessa tyhjäksi, elottomaksi. Yritän pitää jutustelua ja positiivista/iloista tunnelmaa yllä. Mutta koen sen olevan yksipuolista. Raskasta ja uuvuttavaa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko toisen tehtävä viihdyttää ja tuoda mielihyvää toiselle, mutta ei nyt pitäisi ainakaan alentaa.

Jos mies on masentunut? Silloin ei jaksa yrittää.

Vierailija
2/31 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tuoksu. Stokman myy ihania miesten tuoksuja.Kemia sytyy jo tuoksusta,miehen leukaparta siihen ta sänki kasvoilla.( niin naisten kuin miesten tuoksut totahan toki puhtaale iholle,eikä päivitäin lisäämistä ilman suihkuja ja vaihtovaateita)

Vierailija
4/31 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa parisuhteessa oleminen on kuin kivirekeä vetäisi jäiseen ylämäkeen.

Samanlaisia juntteja ne kaikki ovat.

Vierailija
5/31 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen ongelma, milloin tämä muuttuu?

Siis: miehen kyky olla rehellinen, avoin ja aikuiseksi kypsynyt. Puhumattomuus ja valehtelu vie luottamuksen rippeetkin.

Sitten mies odottaa vastapalveluksia naiseltaan, mutta jättää naisensa henkisesti tyhjäksi olemalla hiljaa, puhumaton, poissaoleva.

Vierailija
6/31 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi jaksanut kauaakaan suhteessa jos se ei toisi minulle suurimmalta osin hyvää mieltä. Onneksi on tuonut jo yli 20 vuotta.

Vierailija
7/31 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis: miehen kyky olla rehellinen, avoin ja aikuiseksi kypsynyt. Puhumattomuus ja valehtelu vie luottamuksen rippeetkin.

Sitten mies odottaa vastapalveluksia naiseltaan, mutta jättää naisensa henkisesti tyhjäksi olemalla hiljaa, puhumaton, poissaoleva.

Miksi kuvittelet sen muuttuvan? Sinulla nyt vain on tuollainen mies ja sillä selvä.

Jos haluat erilaisen miehen, valitse mies joka on jo valmiiksi erilainen äläkä odota jonkun muuttuvan.

Vierailija
8/31 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi jaksanut kauaakaan suhteessa jos se ei toisi minulle suurimmalta osin hyvää mieltä. Onneksi on tuonut jo yli 20 vuotta.

Tämä olisi voinut olla myös minun vastaukseni. Meillä on samanlaisia mielenkiinnon kohteita ja viihdymme yhteisissä jutuissa ( vaikka kummallakin toki on omiakin juttuja). Lisäksi meillä on yhteisiä ystäväpariskuntia, joiden kanssa normaalioloissa vietämme paljon aikaa. Nyt koronan myötä tietysti rajoitetusti. 

Vierailija
9/31 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnekylmän miehen kanssa suorastaan odotan, että hän löytää uuden. Seksi on hyvää, sen takia en itse saa tehtyä aloitetta lopettaa suhdetta. Hän ei ymmärrä minua, ei huomioi minua, ei ota huomioon tunteitani eikä suunnittele yhteistä tulevaisuutta. Yritin sanoa, että 30% investoinnilla ei voi odottaa 70% tuottoa. Löyhässä hirressä roikutaan kunnes joku toinen nainem "nappaa" hänet. Hän ei pysty elämään ilman naista.

Vierailija
10/31 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan nyt ollaan kun kerran alettiin silloin joskus.

Vierailija
11/31 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän se nähdään, että teidän naisten pitää aina olla makroanalysoimassa kaikkea. Kysypä mieheltäsi mitä hän ajattelee ja hän vastaa, että "olisipa Olli Jokinen tehnyt Torinon finaalissa 2006 Ruotsia vastaan maalin niin Suomi olisi voittanut olympiakultaa". Sitten te akat suututte, että olisi pitänyt ajatella jotain syvällistä kuten "millä tasolla parisuhteemme on ja mitkä ovat seuraavat virstanpylväät meille. Sinä sika, et ajattele minua koskaan!"

Vierailija
12/31 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kanssa parisuhteessa oleminen on kuin kivirekeä vetäisi jäiseen ylämäkeen.

Tutkimusten mukaan näin on, että mies on onnellisempi parisuhteessa, mutta nainen on onnellisempi yksin. Ihmetyttää miesten suuri halu parisuhteisiin, kun vain harvalla on oikeasti positiivista annettavaa naisille ja miksei haluta tuoda lisäarvoa parisuhteeseen, että tilastot muuttuisivat.

Vierailija
13/31 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tuo. Puolisoni saa minut hyvälle tuulelle joka päivä. Silloin kun harmittaa, hän piristää ja silloin kun on hyvä fiilis, hän tuplaa sen. Jakaa surut, moninkertaistaa ilot. Saa nauramaan joka päivä.

Mikä idea parisuhteessa on, jos toinen ei saa tuntemaan oloa hyväksi? Eroaisin.

Vierailija
14/31 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo.

Vierailija
15/31 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää, mutta tässä ollaan ison talon kanssa jumissa molemmat, eli se siitä.

Vierailija
16/31 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan näin on, että mies on onnellisempi parisuhteessa, mutta nainen on onnellisempi yksin. Ihmetyttää miesten suuri halu parisuhteisiin, kun vain harvalla on oikeasti positiivista annettavaa naisille ja miksei haluta tuoda lisäarvoa parisuhteeseen, että tilastot muuttuisivat.

Mies ottaa ja saa, nainen antaa. Siksi miehet on parisuhteessa ja siksi ne lähtee uuden antajan löydyttyä kun vanha on puristettu kuiviin.

Vierailija
17/31 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko toisen tehtävä viihdyttää ja tuoda mielihyvää toiselle, mutta ei nyt pitäisi ainakaan alentaa.

Jos mies on masentunut? Silloin ei jaksa yrittää.

Kyllä se tulee ihan luonnostaan, kun on oikean ihmisen kanssa yhdessä. Se viihtyminen ja mielihyvä.

Vierailija
18/31 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ymmärtävät nämä tutkimukset aika mustavalkoiseksi. Harvaa kiinnostaa että miten iso tuo miesten ja naisten ero oikeastaan oli ja kuinka onnellisia ne vähemmän onnelliset kuitenkin olivat. On paljon helpompi vain vetää mutkat suoriksi ja todeta että miehet ovat parisuhteessa onnellisia ja naiset eivät vaikka ero on oikeasti jokusen prosenttiyksikön suuruinen.

Vierailija
19/31 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään ihan vaan jakaa elämän jonkun kanssa. Nukkua samassa sängyssä, syödä yhdessä jne. En tarvitse mitään viihdyttäjää. En ole itsekään sellainen. Kun ryhtyy pitkäaikaiseen seurustelusuhteeseen, niin se toisen läsnäolo pitäisi riittää sellaisenaan. Välillä voi toki yhdessä keksiä kivaa tekemistä. Esim. me pelataan pelejä yhdessä lähes joka ilta.

Vierailija
20/31 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnekylmän miehen kanssa suorastaan odotan, että hän löytää uuden. Seksi on hyvää, sen takia en itse saa tehtyä aloitetta lopettaa suhdetta. Hän ei ymmärrä minua, ei huomioi minua, ei ota huomioon tunteitani eikä suunnittele yhteistä tulevaisuutta. Yritin sanoa, että 30% investoinnilla ei voi odottaa 70% tuottoa. Löyhässä hirressä roikutaan kunnes joku toinen nainem "nappaa" hänet. Hän ei pysty elämään ilman naista.

No mitä yhteisen tulevaisuuden suunnittelua teillä pitäisi olla? Asutte omakotitalossa ja arkenne on sinulle "tylsää", joten miehen pitäisi olla jännittävä mies ja koko ajan pitäisi tulla jotain uutta elämään, ei voi mitenkään elää elämää rennosti vaan koko ajan pitää olla suunnittelemassa? Jos joku ei ymmärrä sinua niin oletko ajatellut, että ulosannissasi voi olla jotain vikaa? 

Mies: "Mikä sulla on?"

Nainen: "Ei mitään. Jos et näe niin ei tarvitse kertoa. Kyllä ymmärtäisit, jos kiinnittäisit huomiota."

Mies: "Eli ei mitään?"

Nainen: "VOI ETTÄ!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi