Te joilla ahkera mies, oletteko itse ahkeria?
Kommentit (16)
Ei ketään. Ahkerat varmaan sitten tekemässä jotain muuta kuin palstalla pyörimässä.
Ap
Vähän parempi aloitus tuottaisi vastauksia, ap.
Kysymysmerkki on vähän heikko lähtökohta.
En. Vakka on kantensa valinnut. Mies puuhaa ja ahertaa. On varsinainen durasell pupu. Mä otan rennosti ja chillaan.
En ole. Mies on ahkera ja toimelias, tekee paljon töitä, hoitaa taloa, urheilee, harrastaa ja ulkoilee lasten kanssa.. Minä tykkään olla vaan, ja tarvitsen sellaista tyhjää toimetonta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän parempi aloitus tuottaisi vastauksia, ap.
Kysymysmerkki on vähän heikko lähtökohta.
No joo. Ajattelin että saan erilaisemman kirjon vastauksia, miten kukakin tuon tulkinnut.
Ap
Ei ne ahkerat yleensä laiskaa halua. Mutta miehet kestää paremmin laiskaa naista kuin nainen laiskaa miestä.
Tai sit vaan kellään ei oo ahkeria miehiä. Ainakaan omasta mielestään. 🤣
Yhdyn tähän, mun mies on maailman-muka-ahkerin, saa töissä aikaan kaiken 500x paremmin kuin muut, auttaa aina välittömästi kaikkia tuttuja milloin missäkin hädässä (oikea supersankarì siis).
Kotona makaa ja tuijottaa puhelinta, mitään ei tapahdu. Ei näytä edes kuulevan, vaikka lapsi metrin päässä kyselee "isi, isiii, isiiiiii, voitko auttaa tässä?" Ei reagoi.
Ei mulla ole ahkeraa miestä. ☹️ Itse olen kyllä varsin toimelias, jonkunhan on pakko olla.
Mulla on ahkera mies. Itse en valitettavasti ole niin ahkera. Yritän kyllä. Sen verran on sanottava omaksi puolustukseksi, että mies ei aina huomaa minun tekemiäni töitä. Aikanaan, kun nuorin oli vielä pieni, tehtiin esimerkiksi pihatöitä ja 2-vuotias tietysti mukana. Mies ihmetteli, kun hän oli tehnyt vaikka mitä ja minä vaan hiukan saanut aikaiseksi. Totesin, että tässä on samalla leikitetty pientä, annettu välipalaa, autettu vessaan ja vaihdettu vaatteet, kun lapsi kellahti kuralätäkköön ja vaatteet kastui.
Mutta joo, ei ole laska mies.
On vähän mahdotonta olla parisuhteessa luonteeltaan tosi erilaisen kanssa. Ei miehetkään välitä laiskoista naisista, jos ovat oikeasti todella ahkeria.
Palstailen kotiäitinä. Mitäpä v...u luulet? Xd
Siitä lähdetään, että ahkera keskiluokka etsii kaltaisensa seurakseen ja alempaan kastiin kuuluvat vuokratuhnut tuhnuttavat keskenään.